IT

Lynda.com

08. februar 2018 af Distance - Niveau: Universitet/Videregående

Jeg har nu søgt rundt på nettet, men uden at blive klogere på, hvordan man lukker inden gratis på lynda.com.  Er det kun gratis i USA som de selv mener. ....Er der nogen der kan hjælpe?


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. februar 2018 af AngelOneOne

Hej,

Er det ikke bare at trykke på "Start My Free Trial" knappen på forsiden, vælge "Basic" plan og så udfylde de oplysninger de beder om? Du skal huske at de beder om kreditkortoplysninger, fordi der i deres betingelser står, at hvis ikke du opsiger inden for din "Free Trial" periode, hæver de for en periode automatisk.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #2
08. februar 2018 af Distance

Hej Angelonone, den har jeg brugt allerede.


Brugbart svar (0)

Svar #3
08. februar 2018 af AngelOneOne

Hej,

Så tror jeg ikke der er mere gratis tid... Hvor har du læst at du kan bruge det gratis?

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: Lynda.com

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.