Privatlærer

Privatundervisning i statistik tilbydes

25. maj 2018 af statundervisning (Slettet)


Jeg tilbyder hjælp med statistik, både teorien og de fleste programmer (R, Stata, SAS, SPSS, ..)
Jeg kan hjælpe op til eksamen, i forbindelse med skriftlige opgaver/specialer, eller hvad du har brug for.
Har mange års erfaring med undervisning og anvendelse af statistik på forskellige områder.

Jeg kan mødes i Københavnsområdet; hvis du bor langt væk, kan Skype være en mulighed.

Skriv til mig på [email protected] og fortæl, hvad du har brug for hjælp med :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. juli 2018 af ØstF (Slettet)

Hej Jeg har brug for hjælp fra slutningen af juli til at forstå meningen med spørgsmålene og hvordan der laves en enkelt struktur i eksamenssættet. Det handler om analyseforklaringer og hvordan der hurtigt bliver lavet tabeller og grafer og forklaringer hertil. 

hilsen Freddy

fra den 23/7 til 7/8 - i den periode kan vi mødes på nogle datoer der passer os begge jeg vil gerne høre hvad prisen er pr. time 

eksamen er den 10/8-2018 


Svar #2
05. juli 2018 af statundervisning (Slettet)

Hej Freddy,

jeg er desværre på sommerferie i den periode. Skriv til mig på [email protected], hvis du kan bruge min hjælp i perioden 16/7-20/7 i stedet.

VH.


Brugbart svar (0)

Svar #3
05. juli 2018 af Stygotius

Det er ikke tilladt at reklamere på Studieportalen.


Skriv et svar til: Privatundervisning i statistik tilbydes

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.