IT

Onedrive for Business

28. august 2018 af Mie12345678 (Slettet) - Niveau: A-niveau
Hej jeg kan ikke finde onedrive for business på min computer?

Brugbart svar (0)

Svar #1
28. august 2018 af AngelOneOne

Så er det nok fordi du ikke har et Office365 Enterprise (E1, E3 eller E5) abonnement.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #2
28. august 2018 af Mie12345678 (Slettet)

Men tidligere kunne jeg godt finde den, men nu jeg går ind i startside så er den der ikke.

Brugbart svar (0)

Svar #3
29. august 2018 af AngelOneOne

Hvis det er en del af dit Office365 abonnement, kan du jo bare gå ind på https:/portal.office.com, logge ind og installere produktet igen. Hvis ikke du kan finde det der, er det ikke en del af dit abonnement. Onedrive for Business er et Business produkt, og er ikke at finde i de normale Office365 abonnementer - Kun de "dyrere" erhvervsabonnementer.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #4
29. august 2018 af Mie12345678 (Slettet)

Linket virker ikke

Brugbart svar (0)

Svar #5
29. august 2018 af AngelOneOne

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #6
29. august 2018 af Mie12345678 (Slettet)

Der er kun onedrive ikke onedrive for business

Svar #7
29. august 2018 af Mie12345678 (Slettet)

Men jeg har Skype for business

Svar #8
29. august 2018 af Mie12345678 (Slettet)

Hvis jeg slettet onedrive er onedrive for busniess også slettet automatisk?

Brugbart svar (0)

Svar #9
29. august 2018 af AngelOneOne

Det er muligt at det hele bliver fjernet (OneDrive og OneDrive Business) hvis du fjerne det ene komponent. Hvorfor du måske har Business applikationerne på din computer, hvis du ikke kan hente dem på Office portalen, kan være at der har været et prøve abonnement på Office365 på en Business plan med din computer da du købte den (eller en præ-installeret Office 365 Enterprise). Denne gælder kun en bestemt periode, og om den fjerner de produkter du ikke længere må anvende sel, det ved jeg ikke, for at aldrig gjort brug af en ikke-betalt udgave af Office.

Skype for Business, er så vidt jeg ved, en gratis klient - og vil i tilfælde af en prøveperiodes udløb, derfor ikke blive fjernet (hvis øvrige produkter fjernes automatisk).

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #10
29. august 2018 af Mie12345678 (Slettet)

Men hvis jeg har aldrig synkroniseeet nogle filer er det mulig at onedrive for busniess kan synkronisere mine filer?

Brugbart svar (0)

Svar #11
29. august 2018 af AngelOneOne

Det ved jeg ikke - Læs eventuelt manualen til OneDrive.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: Onedrive for Business

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.