Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP-klage

27. januar 2019 af Studentttt

Hej

Jeg har fået min SRP-karakter, som jeg ikke er tilfreds med. Jeg overvejer at klage, men ved samtidig hvilke konsekvenser, der kan være ved netop at klage. Jeg håber derfor, at der er en, der vil læse min SRP igennem og fortælle mig, om jeg har ret i at klage eller ikke?

Vh. student


Brugbart svar (0)

Svar #1
27. januar 2019 af oppenede

Har du snakket med den vejleder, der sammen med censor besluttede karakteren? Min vejleder havde skrevet alt ned hvad censor havde haft af indvendinger. Hvilke fag skrev du i?


Svar #2
27. januar 2019 af Studentttt

Ja, jeg snakkede med min vejleder. Han fortalte mig, at alle var enige om karakteren. Jeg skrev i engelsk og spansk :)


Svar #3
28. januar 2019 af Studentttt

Anyone?


Brugbart svar (0)

Svar #4
02. februar 2019 af DrNielsen

Jamen du skal jo have en kvalificeret faglærer til at kigge det igennem. Det ved jeg ikke om du sådan uden videre kan få her. Hvis du mener der er klage-grundlag forstår jeg ikke hvorfor du ikke bare får det prøvet. Hvis du mener opgaven skulle have ligget højere på karakterstien er du vel næppe bange for at den kommer endnu længere ned - som jo kan være en konsekvens ved en second oppinion.


Svar #5
03. februar 2019 af Studentttt

Det er mere fordi, jeg gerne vil have en forholdsvis kvalificeret person til at fortælle mig, om jeg har ret i at klage, da jeg netop ikke er sikker på, om jeg har.

Student


Brugbart svar (0)

Svar #6
03. februar 2019 af guzbak

Hvis du ønsker at klage, skal du i din klage argumentere for, hvorfor du føler at der er vurderet på et forkert grundlag. Hvis du på nuværende tidspunkt ikke ved det, tror jeg det ville være svært at få en klagesag igennem.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #7
03. februar 2019 af Studentttt

Jeg ved det godt, er ibare kke sikker på det. Der er altså en forskel, og det er derfor, jeg søger hjælp herinde.

Student


Skriv et svar til: SRP-klage

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.