IT

Adobe Flash player

12. februar 2020 af amal8153 - Niveau: 9. klasse

Hej jeg har lige fået en ny computer og kan ikke f.x spille friv... Jeg har kigget på adobe flash player på hjemmesider, de fleste anbefaler det, men andre steder står der at det trækker penge fra ens konto. Jeg vil helst ikke få trækket mine penge så jeg vil være sikker på at det er ritig. Der står desuden også at det er svært at afinstallere...

Spørgsmål: trækker adobe flash player penge og er det sikkert at bruge?

Spørgsmål 2: Jeg havde på min anden computer adobe reader da skolen sagde at det skulle man have, er det en dårlig ide?

På forhånd tak 


Brugbart svar (1)

Svar #1
12. februar 2020 af Moderatoren

Der vil kunne blive trukket penge, hvis du køber noget – dvs. fx indtaster dine kortoplysninger. 

Det er en fin idé at have adobe reader på sin computer, hvis man skal bruge det til noget. Hvis du ikke skal bruge det til noget, så er der ingen grund til at installere det. 

Men inden du installerer noget, så vil jeg anbefale dig at få hjælp fra fx dine forældre, den IT ansvarlige på din skole eller andre du kender, som har mere forstand på det end du lige har. Det er altid bedst at være på den sikre side.


Brugbart svar (0)

Svar #2
24. juni 2020 af pkmedier

Der skulle ikke ske noget ved, at du henter Adobe Flash Player.

Indtast dog aldrig nogle betalingsoplysninger, hvis du føler dig usikker.

VH 

Jakob

fra


Skriv et svar til: Adobe Flash player

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.