Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

hjælp til SRP

24. marts 2021 af Sasja00 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Jeg er igang med min SRP som handler om influencer. Men jeg ville gerne vide hvad en influencer helt præcis er? Gerne en lang forklaring.

Men ellers så bare alt den viden i generalt har om emnet "influencer" kan i bare skrive. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. marts 2021 af Moderatoren

En enkel googlesøgning på influencer giver en hel masse lange forklaringer. Kan de ikke bruges? 
Det er svært at fortælle sin viden om noget – det er lettere hvis du spørger konkret efter noget.


Svar #2
24. marts 2021 af Sasja00 (Slettet)

Det gør der. De skriver bare meget kort omkring hvad en influencer er. Jeg kunne godt tænke mig en mere uddybende beskrivelse, af hvad en influencer er, og hvad de laver eller noget andet spændene. 

Jeg har nemlig kun fået skrevet 5 linjer omrking, hvad influencer er. Hvilket overhovedet ikke er nok til min SRP :( 

 Måske der var nogen, som kan skrive mere uddybende omkring, hvad influencer er? Eller der kender en eller flere betydningsfulde influencere som, man kan skrive om?


Brugbart svar (1)

Svar #3
24. marts 2021 af Moderatoren

Du har vist overset faktaklinks artikel? Den er her: https://faktalink.dk/influencere

Der står rigtig meget. Jeg tænker ikke, at der er ret mange, som kan skrive noget bedre end det? Men det kan selvfølgelig godt være. 

I artiklen optræder flere influencere også – jeg har hørt om både lakserytteren og Sofie Linde før, så dem kan du måske skrive om?


Skriv et svar til: hjælp til SRP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.