Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

plagiat hjælp

15. maj 2022 af diwa0009

kan plagiat kontrollen fange, hvis man har oversat dele fra en anden opgave på engelsk til dansk og brugt den? jeg ved godt at det er plagiat, men jeg er mere interrerseret i at vide om maskinen kan fange det urkund eller hvad det hedder. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. maj 2022 af Moderatoren

Det kommer an på, om det danske er i Urkund. Det kan andre ikke vide.


Brugbart svar (0)

Svar #2
16. maj 2022 af MandenMedMangeHatte

Hvorfor ikke bare citere kilden? Hvorfor risikere hele din akademiske karriere på noget så åndssvagt som ikke at give andre anerkendelse?


Svar #3
16. maj 2022 af diwa0009

#1
Det kommer an på, om det danske er i Urkund. Det kan andre ikke vide.

Det er urkund (uoriginal) der er plagiat kontrol for Srp opgaven, ved du om det kan fange det ?

Brugbart svar (0)

Svar #4
16. maj 2022 af Moderatoren

Hvis du har afleveret, så finder du ud af det.

Hvis du ikke har afleveret, så vil jeg råde dig til ikke at plagiere.


Svar #5
16. maj 2022 af diwa0009

#4
Hvis du har afleveret, så finder du ud af det.

Hvis du ikke har afleveret, så vil jeg råde dig til ikke at plagiere.

Har plagieret ubevidst og har først indset nu at jeg ikke har henvist til nogen kilder, så undrede mig bare over hvor god kontrollen er til at fange det hvis det er omformuleret fra et andet sprog til dansk men ens egen oversættelse

Brugbart svar (1)

Svar #6
16. maj 2022 af MandenMedMangeHatte

"Har plagieret ubevidst" ja, go' dav du.

Den holder altså ikke. Du har bevidst plagieret. Du har taget noget en anden har lavet og sat det ind i din opgave. Det er vist ikke ubevidst...


Svar #7
16. maj 2022 af diwa0009

#6
"Har plagieret ubevidst" ja, go' dav du.



Den holder altså ikke. Du har bevidst plagieret. Du har taget noget en anden har lavet og sat det ind i din opgave. Det er vist ikke ubevidst...

Hvem har tisset på din sukkermad Hvofor har du så ondt i røven hahah jeg var ikke interreseret i at vide om det plagiat eller ej men mere om hvor godt programmet var til at opfange det. Shit en Karen

Brugbart svar (1)

Svar #8
16. maj 2022 af MandenMedMangeHatte

#7

Så du vil gerne snyde, men du vil bare ikke acceptere konsekvenserne hvis du bliver taget i det? Sikke et modent og anstændigt menneske du er... Du skulle have valgt en anden uddannelse end gymnasiet.


Skriv et svar til: plagiat hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.