Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Har uploadet forkert SSO - hjælp

05. april 2023 af Vic13579
Jeg skulle aflevere min SSO i Netprøver.dk i dag klokken 12, og så skete der det, der absolut ikke må ske:
Jeg kom til at aflevere en forkert fil…
Nogen der har været ude for lignende og ved, om der er noget som helst at gøre?

Brugbart svar (0)

Svar #1
05. april 2023 af OliverHviid

Jeg ville kontakte skolen med det samme. Jeg har ikke selv stået i den situation du beskriver, men jeg synes i hvert fald at du skal hive fat i din SSO-vejleder og høre om der kan gøres noget.


Svar #2
05. april 2023 af Vic13579

Jeg har allerede kontaktet min SSO-vejleder, men hun ved ikke, om der kan gøres noget. Og skolen har lukket pga påskeferie…

Brugbart svar (0)

Svar #3
05. april 2023 af OliverHviid

Er det måske muligt at kontakte din studievejleder? Måske kan de gøre noget. Eller måske kan du evt. kontakte undervisningsministeriet. Måske har de nogle der kan hjælpe? Det er blot forslag, men jeg tænker at selvom det er påskeferie, så må der næsten være nogle der kan hjælpe dig videre med dit problem.


Brugbart svar (0)

Svar #4
05. april 2023 af ringstedLC

En meget lidt professionel vejleder, - du er slet ikke den første, for hvem det er sket.

Send den rigtige til skolen/vejlederen asap (der er klokkeslæt på e-mails), hold Påskeferie og håb det bedste.


Svar #5
06. april 2023 af Vic13579

Tak for rådene. Jeg har kontaktet både studievejleder og skolen via mail og vedhæftet den rigtige fil. Men hold da op, hvor tiden frem til tirsdag kommer til at føles lang. Kan slet ikke slappe af, fordi jeg konstant tænker over det.

Brugbart svar (0)

Svar #6
18. marts kl. 19:26 af crystal7h

Jeg står i samme situation lige nu. Fik du lov til at uploade et nyt dokument?

Skriv et svar til: Har uploadet forkert SSO - hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.