Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Forkert aflevering af SRP

31. maj 2023 af plzHjælpMigplz

Hej, dette er ikke et spørgsmål, men skriver herinde, så folk i min situation ved hvad de kan forvente.

Da jeg skulle aflevere min SRP, drillede min computer og ville slet ikke gemme noget, og efter 10 minutters panik (da jeg afleverede lige til øllet), fik jeg en fil oploadet. Det viser sig så at dette har været en ældre version af min SRP, og min pc slet ikke har gemt de sidste 4 timers arbejde. Dette opdager jeg først et par uger senere og det er dermed for sent at spørge om jeg kunne aflevere på ny.

Min SRP manglede altså konklusion, havde kilder tilfældigt placeret rundt i teksten (da det var remindere til mig selv) samt en model der ikke skulle være en del af den endelige SRP.

Jeg skal op og forsvare her kl. 8.30, og tænker at opdatere hvad jeg får, så folk i en lignende situation kan finde noget om det, da jeg ikke kunne.

På nuværende tidspunkt håber jeg bare på 02, men kan sagtens ende med 00


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. juni 2023 af Halfdan12345

Hej, hvad fik du?


Svar #2
02. juni 2023 af plzHjælpMigplz

Haha, glemte helt at svare, men jeg bestod med 02. Så man kan sagtens tale sig fra at dumpe selvom man mangler dele af sin SRP :)

Brugbart svar (0)

Svar #3
06. juni 2023 af Halfdan12345

Alt over 02 er spildt arbejde :)


Skriv et svar til: Forkert aflevering af SRP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.