Søgning på: danskere i verden. Resultater: 12821 til 12840 af 47039
-
HURTIGT HJÆLP TAK
Forumindlæghej er lidt i tvilv omkring denne sætning hvorfor skal der være s i res we have joined with, and become an active part, of a great progressive force, on whose shoulders rests responsibility -
because??
ForumindlægHjælp!! Sætter man komma foran" because" i Englesk??? -
hvad betyder det at dumpe prisen
Forumindlæghvad betyder det at dumpe prisen -
Tysk sætning
ForumindlægHar en oversættelse med fokus på præpositioner med kasus for i tysk, sætningen er: Da vi havde siddet i toget (i) fire timer, var vi sultne, og vi gik derfor op i cafeteriet. Jeg har skrevet: Wenn wir in dem Zug in vier stunden gesessen hat, wir hungrig waren, und wir daher in die Cafeteri... -
De tre bukke bruse analyse
ForumindlægHej. Kan i hjælpe mig med at få skrevet noget mere til min analyse. Tekstens titel : De tre bukke bruse Bogens udgivelsesår : 1989 Genre : Folkeeventyr Resume : De tre gedebukke, lille Bukke Bruse, mellemste Bukke Bruse og store Bukke Bruse skal gå op til den store græsmark, sæteren, for at s... -
primær og sekundær litteratur
ForumindlægHej igen igen..hvordan kan det være at der er forskel på det man læser og bruger i en 2. G's opgave. primær og sekundær litteratur kan man da ikke skelne mellem. alt er vel primært litteratur hvis man har brugt det i sin opgave? -
tjekke igennem?
ForumindlægEr det her iorden???? En Acapulco unas chicas rubias están hablando en un bar que está lleno de turistas extranjeros.Una de chicas dice: “Ayer encontré a un guapo en la discoteca. Me contó que era el mejor amigo de Antonio Banderas. Espero verlo de nuevo esta noche. Tal vez Antonio vendrá también... -
Badminton - Grundtræning
ForumindlægSkal analysre en kampsituation i badminton, samt lave et grundtræningsprogram... Nogle der har nogle gode iddeer? Og ved hvordan man skal gøre dette? -
Hjælp til genitiv og sætning
ForumindlægJeg vil skrive: Aldi's primære strategiGrunden til Aldis succes Lidl's strategiPå forhånd tak -
?
Forumindlægjeg skal lave en tysk opgave på 2 a-4 sider men jeg ikke hvad jeg skal skriv om, er der nogen der har et forslag for den skal ikke være forsvær? -
kasus, HJÆLP!!!
Forumindlæghej jeg har latin eksame på torsdag, den man har efter et halt år på gymnasiumet, jeg sidder og læser de forskellige ting igennem og jeg forstår stadigvæk ikke kasus, altså nomintaiv, akksativ, dativ, gentiv, er der nogle der kan skrive en enkel og kort beksrivelse af dem? mange tusinds tak i... -
Cantor og zenons paradoks
ForumindlægHej. Der er lige en ting jeg undrer mig over. Hvad var Cantors syn på Zenons paradoks om skildpadden og løberen? Jeg læste er sted at han var uenig i Zenons tankegang men hvordan ved jeg ikke. Nogen der kan hjælpe? -
Outline?
ForumindlægHer er min opgave: Non-fiction texts: a. "The Pioneers: Fifty Years of Caribbean Migration to Britain". Udleveret på print som en del af materialet til temaet "Multi-cultural Britain" b. "London´s Comings and Goings" (In The Economist, August 9th, 2003). Udlevere... -
Hvem har lavet denne oversættelse?
ForumindlægHej, vil bare lige høre om der er nogle der har lavet en tysk oversættelse ved navn ALIBERT MÛLLER??? Det må der bare vær nogle der har... pls... -
litterær artikel help?
ForumindlægHej først vil jeg lige sige, at det godt kan være jeg har stavefejl, men det er fordi at jeg ikke har mine briller på :b Mit spørgsmål; nogen der vil læse min artikel igennem bare sådan hurtigt? 2 sider.. /Sandrax -
Spansk beretning
ForumindlægHej, håber der er nogle, som vil kigge beretningen igennem. Den er skrevet i datid. El viaje a España fue un suceso que había mirado siempre con interés. Desde que nos visitó, ha sido en la parte posterior de la cabeza de todos nosotros. Después de un prolongado d&iacut... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHey.Jeg skal til optagelsesprøve på gym. i morgen. Så ville høre, om der er nogen der har været i gennem det ? - Om det er svært ? Og om man er sikret en plads på gym, hvis man gennemfører ? Mange tak 8) -
3 begreber jeg mangler defineret - hurtigt tak..
ForumindlægHejsa :) Jeg skal fremlægge i samfundsfag i morgen og kan ikke finde en defination eller forklaring på disse sidste begreber: Medialisering Symbolpolitik Spindoktorer Håber der er nogen der kan hjælpe mig her for det haster en smule :) -
Fysik B -
ForumindlægHej , Har nogle af jer erfaringer med at have fysik B på fjernstudie? ?Har afsluttet det på C med et 7-tal, men er nervøs for om jeg kan klare det... men jeg vil arbejde hårdt for det. Kan man klare sig godt på fjernstudiet, og få 10-12 i sådan et fag da jeg skal bruge det til mit snit! -
Hjælp til tysk grammatik
ForumindlægHej Mit tysk er ikke specielt godt. Du må meget gerne kigge på min tekst. Du behøves ikke at oversætte, blot skrive hvad det er jeg burde arbejde nogert mere på. Tak på forhånd Ich möchte gern von Linse Kessler und Ihrem Aussehen erzählen. Ich bin sicher, dass wir alle von Linse Kessler...
