Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15181 til 15200 af 47039
-
Word..
Forumindlæghvordan får jeg dansk-stavekontrol i word istedet for engelsk?!! -
spansk
Forumindlæghvordan oversætter man denne her sætning? -en dansk rockgruppe vil give en koncert -
Det civile samfund..
ForumindlægHej, Hvordan ville I undersøge det danske civilsamfund?? Gerne med nogle tabeller og tal....:) Kunne godt lige bruge lidt hjælp... Tak. -
Rettelse
ForumindlægJeg har brug for hjælp til dansk rettelse af en Novelle på 2/3 sider, Tak :) -
nat i Berlin
ForumindlægHeyy!!! er der nogen der ville være søde og rette min dansk stil? -
"utilfreds" på tysk
Forumindlæghvordan siger man utilfreds på tysk? (: Kunne ikke finde ordet i dansk-tysk ordbog -
Kønsroller
ForumindlægHvad er mest aktuelt angående kønsroller i det danske samfund? -
Bilag i stil
ForumindlægHej! Jeg tænkte på, om man måtte have bilag med i en dansk stil? -
Oversættelse
ForumindlægNogen der har tid og kan oversætte en dansk tekst til tysk?? -
High-energy-bond
ForumindlægHej Hvad er high-energy-bond helt præcist ? Hvad hedder det på dansk? på forhånd tak -
Alvorlig brug for hjælp !!!!
Forumindlægskal oversætte ca. en kvart side fra dansk til engelsk -
Personbøjninger
ForumindlægHvad er personbøjninger og hvilken betydning har det når man oversætter dansk til latin?? -
Rette stil?
ForumindlægEr der nogen der har mulighed for at rette min dansk stil ? -
Diverse Ordbøger SÆLGES
ForumindlægHejsa Jeg har følgende røde ordbøger. Tysk-Dansk, Dansk-Tysk Spansk-Dansk, Dansk-Spansk Sættene er helt nye, da jeg købte dem da jeg studerede på Gymnasiet i 2007 og siden da har de bare lagt pakket ned. Mvh Zenja -
Nogle der vil?
ForumindlægHeej. er der nogle der vil rette min dansk stil? -
kommaer
ForumindlægHej er der nogen her som er god til kommaer? har en dansk stil som jeg mangler lidt hjælp til... -
rettelse af stil
Forumindlæghej er der nogen der vil rette en dansk stil på 3 sider? -
immigration Politik
ForumindlægSynes i den danske immigration politik er for hård eller mild? -
Rette . Please.
ForumindlægEr der ikke nok nogen der vil rette min dansk stil. Please. Det haster virkelig meget- -
Kampen for det gode liv
ForumindlægHej. Er der nogle der har tænkt et overemne, hvis man tænker fagene biologi og dansk?
