Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15701 til 15720 af 47039
-
To sætninger
ForumindlægHej hvordan oversættes sætningen: Jeg har læst den, når der står: Hvornår læser du artikel? Jeg har læst den. Min oversættelse: Wann liest du den artikel? Ich habe ihn gelesen. Men jeg ved ikke om det er rigtigt? -
Rettelse af et essay!.
ForumindlægRettelse af et essay!. Skriv så sender jeg :) Takker., -
Eksamen A Mat.
ForumindlægDa jeg åbenbart ikke hører særlig godt efter i engelsk timerne, er det gledet forbi mig, hvordan selve eksamenen skal foregå i detaljer. På Eng A for matematikere. Kan forstå, at man skal analysere, læse op og oversætte. Nogen der ved mere præcist, hvordan det hele foregår? -
Pensum
ForumindlægHej alle Her til eksamen har man fået et pensum, og jeg er sgu lidt i tvivl om jeg skal læse alle kopisiderne igennem? Altså får vi spørgsmål om de forskellige ting vi har læst, gennem dette år? René Jensen - 9. klasse -
Eksamen
ForumindlægHej Hvilke typer tekster er det muligt at komme op i, i 3.g danskeksamen? Er det bestemt af lærerne eller er der nogle emner der skal være repræsenteret, altså fx sagprosa, digte, nyhedsartikler osv.? -
Vedr. eksamen og Zeustemplet
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i morgen i old, og mangler en god hjemmeside, hvor man kan finde ud af alt muligt om zeustemplet.. altså byggefacts, kunsthistorisk sammenhæng, funktion og betydning osv. hvis nogle gider hoste op med et link ville i redde min dag (og måske dagen i morgen også :) ... -
Romantikken HJÆLP
ForumindlægJeg skal skrive om fattigdom i 1800-tallet, mere specifikt i romantikken - jeg har rigtig meget brug for hjælp! På forhånd tak !! -
landbrugsreformer
Forumindlæghvorfor blev landbrugsreformerne sat i værk? -
Ndbohælp
Forumindlægder nogen ved om hvordan man analyser novellen Nabohjælp der er skrevet af Sidsel Falsig Pedersen. -
Rettelse til engelsk account
ForumindlægGod aften alle, jeg ville hører om der evt. var nogen der kunne kigge min account igennem og rette for evt. fejl? - Den er ret kort. -
Nervøs for eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i fysik B i morgen (GSK) - gammel reform, og er virkelig nervøs for om jeg består! Jeg skal dog "bare" have 2 - altså bestå, og jeg har læst som en gal, og har intet fravær, men jeg har bare helt VILDT svært ved det! Jeg har næsten lige været oppe i mat B og kemi C, h... -
Hjælp
Forumindlæghej alle Jeg har fået en aflevering for hvor jeg skal finde 2 selvvalgte kilder som ikke er i Fokus 2. Jeg går på gymnasiet i 2.g og er virkelig lost. Analyserne af de 2 kilder skal handle om oplysningstidens filosofiske strømninger. Er der nogle som vil være søde og finde to kilder til mig?... -
imorgen !
ForumindlægHej alle, så er det imorgen jeg selv skal til eksamen, det er endelig den sidste, en nat så er det hat :) Jeg kunne tænke mig at vide hvordan denne eksamen foregår, det er engelsk A niveau, sproglig, gammel ordning.. nogen der kan beskrive den step by step så ville jeg blive meget glad , på fo... -
styreform
Forumindlæghvad for en styreform har vi i Danmark? -
Tysk sætninger
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at skrive en lille tekst på tysk, og jeg er næsten færdig. Jeg mangler et par sætninger, som jeg har problemer med at formulere. Hvordan siger jeg disse sætninger på tysk? Børnene får hjælp til lektierne, der hjælper til fire eftermiddage om ugen. De går både i skol... -
Argumentation/retorik
ForumindlægHej, er der nogle, som har skrevet SRP inden for argumentation eller retorik, som vil være behjælpelig med en eventuel problemformulering? På forhånd tak. -
KOT
ForumindlægNu er jeg på den. Jeg bestilt en digital signatur i den tro at jeg kunne unflyde skemaerne på KOT og søge ind et videregåenden uddannelse on-line. Det kan man godt. Men det ser ud til man skal alligevel indsende sit bekræftede eksamensbevis med post. Passer det? Og hvis det gøre, hvad er så fidus... -
Hjælp Mig! 2. Verdenskrig
ForumindlægHej, jeg er igang med en rapport om jødeforfølgelsen, men jeg kan ikke komme videre da jeg ikke kan finde svaret på en af spørgsmålene som lyder sådan: Hvorfor kalder man forfølgelsen af jøderne for et folke drab? Håber i kan hjælpee mig :) -
Oversættelse
ForumindlægHej, hvordan ville i oversætte disse 2 sætninger. Jeg har opdaget at jeres mindste par bukser er i str. 30. Er det muligt at bestille en str. 28 hjem? På forhånd, tak -
studenterjob
Forumindlæghvad er et studenterjob?
