Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15881 til 15900 af 47039
-
Tidspres
ForumindlægHeey alle.... Nu har jeg lige siddet og taget tid på mit oplæg, og det tager 10 minutter kun om det ene af fagene, metoder osv.... skal jeg så bare snakke om metoder, kritik osv...? og så i stedet snakke om yderligere materiale i diskussionen? -
mainstreamfilm
ForumindlægEr mainstreamfilm nogle film/dokumenptarorgrammer der er aktuel i øjeblikket. Eksempelvis "den globale opvarmning" eller en dokumentarfilm om muslimske kvinder der bærer tørklæde. -
Spørgeskema
ForumindlægHej vi er nogle elever der godt kunne bruge nogle svar på vores spørgeskema. http://www.surveymonkey.com/s/TSG85Q8 -
Mangler hjælp til oversættelse
ForumindlægStår med denne tekst som skal oversættes, og ved ikke helt hvordan jeg skal starte. Nogen rar sjæl der gider at gøre det ? Teksten er Adolf Hitler! Dir sind wir allein verbunden! Wir wollen in dieser Stunde das Gelöbnis erneuern: Wir glauben auf dieser Erde allein an Adolf Hitler. Wir ... -
Tysk - en sætning
ForumindlægHej hvordan siger man på tysk: Jeg har boet her et år Für ein Jahr habe ich hier gewohnt Er det rigtigt? -
Samfundsfag PLEASE
ForumindlægHeeej .. Jeg Skulle finde så mange eksempler så muligt.. Ville spørge om der var nogle som ville hjælpe mig med at besvare de 2 spørgsmål her eller forklare miiq hvad de egentlig betyder.. Kan ikk rigtig forstå det.. Håber der er nogle, som vil hjælpe: 1. Hvordan har levevilkårene gennem tiden æn... -
Spil
ForumindlægHvis man vil oprette en spilleside , som noget i retning af spilsiden komogvind hvad kræves for det ??? -
EKSAMEN IMORGEN! BILLEDKUNST.
Forumindlæg-hvor kan jeg finde Romantik maleri? -
antivirus igen
ForumindlægKender i en anden antivirus, for når jeg installerer AVG mister jeg adgang til wepsider... -
AT karaktere i 2g
Forumindlægjeg undrede mig over om man får en AT-karaktere, som en standpunkskaraktere i 2g, samg 3g? -
Engelsk rettelse og meget lille oversættelse
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med rettelsen her? Har rettet den til noget som jeg tror er rigtigt , men kan ikke forklare HVORFOR?!!! e) The ship capsized and 41 men lost their life. ? The ship capsized and 41 men lost their lifes og er der nogen som evt. kan spotte en fejl i oversættelsen ... -
Historie.
ForumindlægHeej (; Ska' op i historie imorgen. Så tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe mig med hvad man kunne perspektivere og relatere til med de her emner: - 1. Verdenskrig - 2. Verdenskrig - Den fanske revolution - Den Amerikanske uafhængighedskrig - Holocaust -
FSA - De tre perioder
ForumindlægHej nørder! Jeg tænkte lige på, om nogen ville ridse op for mig, hvornår disse tre perioder startede (årstal), altså hvad kom først osv.: 1) Romantikken 2) Det moderne gennembrud 3) Realismen hvad kom efter disse tre? -
Matthæusevangeliets
ForumindlægHey, nogle der kan svare på det her? Tænker lidt om det er at jesus er menneskelig, eller at han er i familie med David? Hvilke sider ved Jesus-skikkelsen vil evangeliets begyndelse overbevise læseren om? Matthæusevangeliet kapitel 1 ID "Slægtsbog for Jesus Kristus, Davids søn, Abrahams s... -
Sygehusvæsnet
ForumindlægHej. Jeg skal lave en fremlæggelse i samfundsfag, og jeg mangler en lille bitte smule hjælp. Mit spørgsmål lyder sådan: Hvem er berettiget til at bruge den offentlige service (sygehuse og skolen) og få de sociale ydelser? Alle mennesker har ret til at blive behandlet, men er der få undtagel... -
Et par politiske problemstillinger
ForumindlægHvad siger I til de to nedenstående forslag? 1. Penge til pasning skal følge barnet så forældre kan vælge mellem at passe barnet selv eller tage imod et offentligt pasningstilbud Jeg synes personligt at det er en dårlig idé da det er forkert at gøre børn til en indkomstmulighed og at det også ... -
"Øh" på tysk?
ForumindlægEr det rigtig, der findes et "[Øøh...]" på tysk, og hvis ja, hvordan lyder det? dank für die Hilfen. -
import i kina
Forumindlæghvad er import reglerne i kina ?? jeg håber der er nogle der kan svare mig på det, for det er svært at finde noget på nettet. -
Film: De kære familier
ForumindlægEr der nogen her inde som ligger inde med grundige/gode notater fra filmen/dokumentaren, "De kære familier". Jeg skal op i psykologi på tirsdag, og husker dårligt denne film. Håber nogen kan hjælpe :) -
Hjælp til at finde kapitalværdien af et lån ved hjælp af excel
ForumindlægHej, jeg skal finde kapitalværdien af et annuitetslån, et stående lån og et serielån, hvor jeg i alle tre tilfælde kender hovedstol, kurs hovedstolen bliver udbetalt til, løbetid, rente p.a. terminer og stiftelsesprovision. Jeg ved der er en nem måde at beregne det på ved hjælp af excel ude...
