Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15921 til 15940 af 47039
-
ordstilling - auch?
ForumindlægSkal oversætte: Den næste mand var Morten, også fra partiet DF. Er auch placeret rigtigt? eller er sætning helt forkert: Der nächste Mann war Morten, auch aus der Partei DF. -
Analysemodel til DHO?
ForumindlægHej I min DHO vil jeg først analysere en sang (en sang skrevet af rødstrømpebevægelsen til en af deres demonstrationer), og dernæst et citat (fra en rødstrømpe), men jeg er i tvivl om, hvilke analysemodeller, jeg skal bruge til de to analyser. Nogen, der kan hjælpe? Tak på forhånd! -
lidt hjælp taak D:
ForumindlægHeeey .. Hvilke forfattere "møder " man tit i folkeskolen 8-9klasse? håber i kan hjælpe mig -
Synopsis
ForumindlægHej Tænkte på om I kunne hjælpe mig lidt, vi skal lave en synopsis i samfundsfag og har lidt problemer med min problemstilling, vores enme er lockout? Håber I kan hjælpe -
vurdering
ForumindlægHej Alle, er der en venlig sjæl her inde der vil kigge på min spansk årsprøve, og komme med en vudering? Det drejer sig om 200 ord. Niveuet er spansk A i 2g. -
Anbefal en bog for 7-8. klasse.
ForumindlægHej. Er der nogen som kan anbefale en god bog? Jeg kan godt lide noget med: mord, drab, gyser og krimi.. Men jeg kan også lide nogle spændene bøger om noget andet.. Den skal helst ikke være så svær, eller på mange sider. På forhånd tak! -
Eng. AFL!!
ForumindlægHej derude! Er der nogen, som vil kigge på min engelsk afl. (written assignment) ? -
Besættelsestiden
ForumindlægHej alle sammen ! Jeg skal skrive en historie opgave om besættelsestiden. Jeg skal analysere mig frem til regeringens mulighedsrum men jeg kan slet ikke se at regeringen havde ret mange mulighederne i perioden op til besættelsen. De havde en mulighed som var at indgå i et forsvarssamarbejde med ... -
Artikel - hjælp søges - HURTIGT!!
ForumindlægHej. Jeg har en engelsk (artikel) aflevering til i morgen. Artiklen skal handler om en kendt person som har problemer i sit liv. Kunne være rart med feedback. Mit mål er at komme op på et 10 - tal, er det muligt? -
Kemi/biologi hjælp
ForumindlægHej derude. Jeg står og skal skrive en opgave, og jeg har fået formuleret to spørgsmål. Er der nogle der kan hjælp med kort at fortælle hvad jeg evt kan skrive om og komme ind på mht de to spørgsmål? spørgsmål 1: "Beskriv nogle eksempler på transport af uorganiske og organiske stoffer over... -
Jeg skal op i lyrik
ForumindlægNogen som kan komme med en god sang/ digt, som jeg kan perspektivere "giv mig Danmark tilbage" til -
Andres mening??!
ForumindlægHej Er i gang med en perspektivering af kompliceret kærlighed og så har jeg valgt, at jeg gerne vil have sangen "angels" af Robbie Wiliams med....:) men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I andre forstår ved sangen, det ville v&am... -
lille rettelse
ForumindlægHej, er dette oversat rigtigt? Vi er meget trætte Nous sommes tous fatigué. -
Analyse af Livet og Kærligheden
ForumindlægNogen der har sådan en ? Skal nemlig bruge den til noget inspiration Tak -
Tekst med forbybelsesområdet danmarksbilleder
ForumindlægHey, jeg har trukket danmarksbilleder som fordybelsesområde i 9 FSA. Og skal lave en analyse og en synops blandet i den. OG har brug for en god tekst som jeg kan brug. Nogle som har et forslag? :) -
eng/samf 1984 - sekundærlitteratur
ForumindlægHej mennesker, Jeg skal skrive SRP-opgave i fagene engelsk og samfundssag, hvor jeg har valgt engelsk som hovedfag. Emnet hedder 'overvågningssamfundet' og har, originalt nok, valgt bogen '1984' af George Orwell som jeg vil tage udgangspunkt i og analysere. Jeg skal dog bruge no... -
kilder - islam >< Kristendom - spanien
ForumindlægJeg mangler desperat kilder fra tiden 700 - 1200. Historiebøger har jeg tilgengæld nok af. Er der nogen, der kan komme med henvisninger? På forhånd tak! Mvh Emil -
medie stofområde
ForumindlægHvad skal jeg have styr på ? -
Trigonometri
ForumindlægHej, jeg sidder og læser til eksamen, og det er lige gået op for mig, at jeg næsten intet forstår af cosinus, sinus og tangens... så derfor ville jeg høre, om der er nogen der kan forklare det sådan lidt trin-for-trin, eller har nogle meget udførlige noter omkring det, som jeg kunne få lov ti... -
esaay
Forumindlægheej alle sammen.. jeg skal skrive et essay om melodrama hvori jeg indrager filmen "psycho" og begreberne mimesis, katharsis og identifikation. jeg er helt blank, og den skal afleveres om kort tid, så det ville være dejligt hvis nogen lige kunne hjælpe eller evt. smide en opg herud!?
