Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15921 til 15940 af 47039
  • ordstilling - auch?

    Forumindlæg
    Skal oversætte: Den næste mand var Morten, også fra partiet DF. Er auch placeret rigtigt? eller er sætning helt forkert: Der nächste Mann war Morten, auch aus der Partei DF.
  • Analysemodel til DHO?

    Forumindlæg
    Hej I min DHO vil jeg først analysere en sang (en sang skrevet af rødstrømpebevægelsen til en af deres demonstrationer), og dernæst et citat (fra en rødstrømpe), men jeg er i tvivl om, hvilke analysemodeller, jeg skal bruge til de to analyser. Nogen, der kan hjælpe? Tak på forhånd!
  • lidt hjælp taak D:

    Forumindlæg
    Heeey .. Hvilke forfattere "møder " man tit i folkeskolen 8-9klasse? håber i kan hjælpe mig
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Hej Tænkte på om I kunne hjælpe mig lidt, vi skal lave en synopsis i samfundsfag og har lidt problemer med min problemstilling, vores enme er lockout? Håber I kan hjælpe
  • vurdering

    Forumindlæg
    Hej Alle, er der en venlig sjæl her inde der vil kigge på min spansk årsprøve, og komme med en vudering? Det drejer sig om 200 ord. Niveuet er spansk A i 2g.
  • Anbefal en bog for 7-8. klasse.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som kan anbefale en god bog? Jeg kan godt lide noget med: mord, drab, gyser og krimi.. Men jeg kan også lide nogle spændene bøger om noget andet.. Den skal helst ikke være så svær, eller på mange sider. På forhånd tak!
  • Eng. AFL!!

    Forumindlæg
    Hej derude! Er der nogen, som vil kigge på min engelsk afl. (written assignment) ?
  • Besættelsestiden

    Forumindlæg
    Hej alle sammen ! Jeg skal skrive en historie opgave om besættelsestiden. Jeg skal analysere mig frem til regeringens mulighedsrum men jeg kan slet ikke se at regeringen havde ret mange mulighederne i perioden op til besættelsen. De havde en mulighed som var at indgå i et forsvarssamarbejde med ...
  • Artikel - hjælp søges - HURTIGT!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en engelsk (artikel) aflevering til i morgen. Artiklen skal handler om en kendt person som har problemer i sit liv. Kunne være rart med feedback. Mit mål er at komme op på et 10 - tal, er det muligt?
  • Kemi/biologi hjælp

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg står og skal skrive en opgave, og jeg har fået formuleret to spørgsmål. Er der nogle der kan hjælp med kort at fortælle hvad jeg evt kan skrive om og komme ind på mht de to spørgsmål? spørgsmål 1: "Beskriv nogle eksempler på transport af uorganiske og organiske stoffer over...
  • Jeg skal op i lyrik

    Forumindlæg
    Nogen som kan komme med en god sang/ digt, som jeg kan perspektivere "giv mig Danmark tilbage" til
  • Andres mening??!

    Forumindlæg
    Hej Er i gang med en perspektivering af kompliceret kærlighed og så har jeg valgt, at jeg gerne vil have sangen "angels" af Robbie Wiliams med....:) men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I andre forstår ved sangen, det ville v&am...
  • lille rettelse

    Forumindlæg
    Hej, er dette oversat rigtigt? Vi er meget trætte Nous sommes tous fatigué.
  • Analyse af Livet og Kærligheden

    Forumindlæg
    Nogen der har sådan en ? Skal nemlig bruge den til noget inspiration Tak
  • Tekst med forbybelsesområdet danmarksbilleder

    Forumindlæg
    Hey, jeg har trukket danmarksbilleder som fordybelsesområde i 9 FSA. Og skal lave en analyse og en synops blandet i den. OG har brug for en god tekst som jeg kan brug. Nogle som har et forslag? :)
  • eng/samf 1984 - sekundærlitteratur

    Forumindlæg
    Hej mennesker, Jeg skal skrive SRP-opgave i fagene engelsk og samfundssag, hvor jeg har valgt engelsk som hovedfag. Emnet hedder 'overvågningssamfundet' og har, originalt nok, valgt bogen '1984' af George Orwell som jeg vil tage udgangspunkt i og analysere. Jeg skal dog bruge no...
  • kilder - islam >< Kristendom - spanien

    Forumindlæg
    Jeg mangler desperat kilder fra tiden 700 - 1200. Historiebøger har jeg tilgengæld nok af. Er der nogen, der kan komme med henvisninger? På forhånd tak! Mvh Emil
  • medie stofområde

    Forumindlæg
    Hvad skal jeg have styr på ?
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og læser til eksamen, og det er lige gået op for mig, at jeg næsten intet forstår af cosinus, sinus og tangens... så derfor ville jeg høre, om der er nogen der kan forklare det sådan lidt trin-for-trin, eller har nogle meget udførlige noter omkring det, som jeg kunne få lov ti...
  • esaay

    Forumindlæg
    heej alle sammen.. jeg skal skrive et essay om melodrama hvori jeg indrager filmen "psycho" og begreberne mimesis, katharsis og identifikation. jeg er helt blank, og den skal afleveres om kort tid, så det ville være dejligt hvis nogen lige kunne hjælpe eller evt. smide en opg herud!?