Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15981 til 16000 af 47039
-
BSS eller CBS?
ForumindlægHej Jeg står her på falderebet og søger ind på kvote 1, men mit dilemma er, at jeg ikke ved, om jeg står bedst med en cand.merc fra CBS eller BSS? Jeg tænker blandt andet på mulighed for relevant studiejob, udveksling, studiemiljøet, og om det giver noget ekstra prestige ude på arbejdsmarkedet, ... -
HJÆÆÆÆÆÆÆLP!
ForumindlægHej allesammen.. Jeg sidder og skal sætte lidt historie i sammenhæng.. Hvorfor var det at man indførte ytringsfriheden, hvilke politiske optakter havde der været optil ? Håber at der er nogle som kan svare.. mvh gunnar -
Texas TI-89 titanium sælges!!!
ForumindlægJeg sælger en Texas TI-89 ALDRIG brugt/åbnet kommer i orginal emballage. 1000 plus porto! -
Fejlsætninger
ForumindlægSidder med en opgave omkring fejlsætninger, og har lige problemer med den her: Timothy is fallen in love with Susan, who is ten years younger than he is. Synes det lyder forkert med ''is fallen'', men kan ikke forklare hvorfor. Håber nogen kan hjælpe :-) -
Vendinger
ForumindlægEr der nogle som ved hvor man se hvad gamle ord og vendinger i HC Andersens historier betyder??? -
Hjælp mig med at forstå et ord
ForumindlægHvad betyder endogsaa. Jeg kunne ikke forstå det der stod i ordbogene på nettet, så vil nogen venlige personer pls fortælle mig det og pls giv nogle sætninger med. -
Spørgsmål
Forumindlæg“This sense of doubt ate away at him as his love for our comrades clashed with the brutal realities of combat. Er denne her sætning en muligvis en metafor ? -
Idé til en FSA novelle?
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal skrive novellen 3. skumring fra FSA maj 2008. Jeg kan simpelhen ikke finde på noget, jeg har læst en masse opgaver herinde, men jeg har ingen idé fået. - Novellen skal skrive i datid og i 3. person - Novellen skal forgå en sensommeraften - Novellen skal medføre at ... -
Hvilke konsekvenser kan ”dårlig” opdragelse have for nogle unge mennesker?
ForumindlægHvilke konsekvenser kan ”dårlig” opdragelse have for nogle unge mennesker? Det er psykolgi spørgsmål? ALT kan bruges..:) -
Oversæt
Forumindlæg"The set C1(R) is a proper subset of C(R) ..." (Det omhandler kontinuitet/differentiabilitet). Jeg forstår det som C1(R) ⊂ C(R) og oversætter det til: Sættet ... er en delsæt af sættet ... eller Mængden... er en delmængde af mængden ... Hvilke af de to er mest korrekt? -
retstavningsprøve....
Forumindlæger der nogen der ved hvor mange fejl man ca. skal have i fsa retstavningsprøve for at få 12..? -
Nogle som har lavet (læseprøve 9-6)
ForumindlægNogle som har lavet (læseprøve 9-6) -
plakater til værelse
ForumindlægKender I gode butikker, som sælger plakater, man kan sætter op på sin væg? -
Hjælp!
ForumindlægHvor meget koster 8000 græske drakmer til kurs 5,77 er det ikke bare 8000 gange med 5,77 = 46160 -
Video
ForumindlægHvorfor findes der ikke videoer herinde, hvor man gennemgår matematiske emner? -
Fletter lige et egern.
ForumindlægWell hell-o. Jeg er i gang med at skrive SRP. Jeg kan ikke finde en kilde at analysere. skal skrive om Isaac Newton. Vil gerne bruge noget fra "Philosophiae Naturalis Principia Mathematica" (hans hovedeværk. men kan ikke finde nogle oversættelser. vil gerne have en smule hjælp. -
Moderne diktatur
ForumindlægHvordan er diktaturer i moderne tid forskellige fra før i tiden? Er det slut med det traditionelle diktatur i fremtiden og kan demokratiet overleve? Er diktaturer definitivt “det onde”, eller kan de tilbyde befolkningen “det gode”? Vil i hjælpe med, at svare på de he... -
engelsk opgave
Forumindlæghej, jeg skal skrive om kriminalitet i usa, ved i hvordan usa forbedre kriminaliteten hos unge ??? -
Naturalismen - Freud?
ForumindlægHejsa, Jeg har fået til opgave at skrive en opgave med udgangspunkt i den litterære periode naturalisme. Rapporten skal være med udgangspunkt i den førende litteratur i tiden. Ville I mene jeg kan skrive om Freud? Han var efter min opfattelse en stor del af naturalismen, idet han "opfandt&qu... -
jeg har terminsprøver om 2 uger
ForumindlægHej, snart skal jeg have terminsprøve, men jeg har meget bruge for hjælp med hvordan man kan skrive en artikel, og jeg er i 9.klaase nu .
