Søgning på: danskere i verden. Resultater: 17081 til 17100 af 47039
-
Haster fremlæggelse om vestas
ForumindlægHey, Skal fremlægge kort om vestas generalt på 6-7 minutter. En der har en gode råde evt kan give et kort resume af virksomheden. :D HAStEEEEEEEEERRRRRRRRR !!!!!!! -
His+fys ?
ForumindlægHej. Jeg valgte at skrive i historie og fysik, af en eller anden grund... Men sidder nu i det problem at jeg ikke rigtig kan finde et emne. Så nu henvender jeg mig til alle de kloge og kreative hoveder her. NOGEN DER HAR IDEER? Alt modtages med kyshånd. Tak på forhånd. -
Tove Ditlevsen digt
ForumindlægHej Studiportalen :) Jeg leder efter et digt af Tove Ditlevsen. Et digt, som jeg egentlig troede hed 'Børn'. Jeg har søgt meget på det på forskellige sider på nettet, google.. Men jeg kan virkelig ikke finde det! Derefter så jeg her, nogle analyse, som var kaldt 'børnene', men opg... -
Samme dag om 15 år
ForumindlægHej Jeg har en opgave som skal være på 2 sider og det handler om samme dag om 15 år altså . jeg skal se skrive om jeg har fået familie og arbejde Nogle som kan hjælpe? Btw er 15 år. -
Flest kvinder el. mænd?
ForumindlægNu har jeg prøvet at google spørgsmålet, men kunne ikke rigtig finde et tydligt svar måske kan i hjælpe ;o). Er der flest mænder el. kvinder i mænd? -
Kilmaændringer
ForumindlægHej er der nogen der har en idé om hvordan man kan forklare hvorfor det er så svært at blive enige om årsager og konsekvenser i kilmaændringer? -
Startbanens Længde
ForumindlægHej jeg har fundet denne løsning til følgende opgave, hvor man får opgivet følgende oplysninger: Startbanen på en flyveplads, skal være lang nok til, at et fly kan nå hastigheden 300km/h,før det letter. Flyet køre på startbanen med en konstant acceleration på 1,6m/s^2. Hvor lang skal startbanen... -
Europa om ti år
ForumindlægJeg tænker meget på hvordan Europa vil være om 10 eller 15 år senere.. Jeg tror at det blive meget anderledes både med hensyn til politik og økonomi? Hvad mener i om det.. -
problemformulering til Læger uden grænser
Forumindlæghej jeg er i gang med at lave en OSO om Læger uden grænser jeg vil derfor spørge jer om der har en god problemformulering om det at være læger uden grænser -
Hvorfor kom nazister til magten i Tyskland i 1933?
Forumindlægnogle der kan hjælpe mig -
1 sætning!!!
ForumindlægGiver dette mening? = Friendship is expressed in different ways from one country to another, a result of years of tradition and culture..................................... Eller skal der kun stå dette = In cultures around the earth we observe friendship by the way people interact with each ... -
Den Kolde Krig
ForumindlægHvad er dominoeffekten? Og hvorfor kunne Sovijetunionen og U.S.A ikke enes? Håber i kan hjælpe :-) (for jeg kan ikke rigtig forstå de der hjemmesider...) -
Fotosyntese opgave
ForumindlægHej, er der nogen der har lavet en eksamensopgave, der hedder Fotosyntese ? mvh Nicolai -
The victorian age
Forumindlægemner under the victorian age? -
Frihed
Forumindlæghej :-) jeg arbejder med et emne om frihed. som overemne har jeg "frihed", hvad kunne delemnerne så være ? har i nogle idéer ? kunne demokrati have noget med det at gøre ? + problemstillinger. hvad for nogle problemstillinger er der i friheden ? er ikke helt inde i det der med problemst... -
Almendannelse
ForumindlægHej studieportalen. Jeg er ved at lave et essay om almendannelse. Via denne opgave er jeg blevet spurgt, om man kunne forestille sig en anden form for almendannelse end den klassiske. Jeg har tænkt og tænkt, men har svært ved at finde frem til et resultat. Jeg håber I vil hjælpe mig :) -
Projektemner?
ForumindlægHej Vi har fået overemnet "Verden" så i princippet kan jeg skrive om hvad som helst. Jeg har dog mangel på tid, og jeg ville spørge, om nogen af jer kloge hoveder ville hjælpe mig med at komme med idéer? Det kunne være en kæmpe hjælp, og jeg ville virkelig være taknemmelig. Jeg håber i ... -
Brug for hjælp
ForumindlægKære folk derude Jeg står og skal vælge studieretning til gymnasiet, og er i tvivl om, jeg skal vælge Spansk A - Engelsk A Psykologi C/Samfundsfag B eller Fransk forts. A - Engelsk A Psykologi C/Samfundsfag B. Jeg har idag fransk i folkeskolen, men jeg er i tvivl om det bliver for meget, at skul... -
HASTER!!! Religion 8 Kl.
ForumindlægHej har fået dette spørgelsmål: "Hvad kan man bruge religion til?" Og jeg ved ikke hvad jeg skal svare.. Noget hjælp : /? -
Molekylær medicin
Forumindlæghvad laver man i sådan en uddannelse?
