Søgning på: danskere i verden. Resultater: 17861 til 17880 af 47039
  • Det ældste monarki

    Forumindlæg
    Hvilket monarki er det ældste? Danmark eller England? Eller et helt tredje?
  • EU

    Forumindlæg
    er der nogle der ved hvor jeg kan finde noget om EU's miljøpolitiske målsætninger, som der er vedtaget tidligere på måneder.??? Øv kan slet ikke finde noget.
  • Oversætte et ord

    Forumindlæg
    Hvordan skal "demander à q." oversættes? (Eks: il demande à la fille de faire la vaiselle). Spørge til nogen? Spørge nogen??
  • Karen Blixen - De blå øjne

    Forumindlæg
    Hej - er der nogen der ved hvor jeg kan finde teksten "De blå Øjne". Evt link?
  • Vedhæft

    Forumindlæg
    Hvad betyder..... vedhæft ?
  • EU og rød blok

    Forumindlæg
    Hej Hvad er rød bloks generelle holdning til tyrkiets optagelse i EU? Er mest intresseret i hvad socialdemokraterne mener :)
  • Romantikken

    Forumindlæg
    Jeg har læst lidt om romantikken, men der skrives to forskellige perioder på forskellige links ''1800-1840'' og ''1800-1870'' som jeg dog ikke helt forstår. Hvilken af disse årstal går under perioden romantikken? Nogen der kan hjælpe mig?
  • fysik hjælp! udtjente brændsel?

    Forumindlæg
    hej. jeg vil gerne have at du tager et kik på denne tekst. jeg er igang med en fysik rapport og er gået i stå. hvad er det udtjente brændsel og hvorfor nævner de ikke dette ved trykvandsreaktoren? er det fordi at den ikke har udtjent brændsel? kogvandreaktor, linje 6. http://da.wikipedia.or...
  • Almen Studieforberedelse: Synopsis. Fys og rel

    Forumindlæg
    Det almene gymnasium 2.g årsprøve. Hej. Jeg står og skal skrive en synopsis til årsprøven. Dvs. jeg skal skrive min synopsis til nu på onsdag, så skal jeg senere op mundtligt og forsvare den. Det overordnede emne er Krig, teknologi og medier. Dvs. jeg skal ind omkring det hele. Mine to fag som j...
  • Die Sechs Schwäne

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg har lige i dag været oppe at trække teksten: "Die Sechs Schwäne" i tysk. Jeg har nu 24 timers forberedelse, og ville høre, om i ville hjælpe mig med følgende spørgsmål: 1. Er den første konge som farer vild, den samme konge som bliver gift med den lille pige? Der er...
  • Hjælp med at rette engelsk grammatik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil gerne bed jer om at rette min stil(behøver ikke være alle grammatikfejl), da ingen fra min familie af er gode til engelsk. Hvis i gerne vil hjælpe så skriv lige, og så vil jeg sende opgaven. Håber nogen vil hjælpe :) ps den er kun på en halv side
  • det folkelige gennembrud

    Forumindlæg
    God aften Er der nogen, der kan hjælpe mig med disse spørgsmål om det folkelige gennmbrud? Er der evt en hjemmeside I kan henvise mig til?
  • At trække økonomi til eksamen

    Forumindlæg
    Hej derude, Jeg skal til samf eksamen på torsdag, of krydser virkelig fingre for at jeg ikke kommer op i økonomi. Men men.. Hvis uheldet skulle være ude, hvordan kan jeg så forvente at spørgsmålet kommer til at lyde? Og hvad er det så man trækker - kan det godt være en artikel, eller er det noge...
  • IRA

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan give mig en kort forklaring på, hvad IRA er?
  • Hvad er det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    Hvad er det moderne gennembrud? Nemt og kort?? Skal bruges for en præsentation
  • hjælp til en sætning.

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan siger man "Jeg har trukket en eventyrtekst som hedder.."
  • mosaik

    Forumindlæg
    Hvad er en mosaik? Jeg har desværre ikke en ordbog liggende her hjemme, de ligger over ved skolen. Men kender i evt. en online betydningsordbog ?
  • hva er a,b,c niveau på Hf?

    Forumindlæg
    hva er a,b,c niveau på Hf? Jeg skal på Hf efter sommerferien.. så derfor ville jeg meget gerne vide det.. På forhånd TAK..
  • modeller..

    Forumindlæg
    ligesom aktant-modellen som ofte bruges til eventyr. Er der så andre (vigtige) modeller som bruges?
  • Consejos buenos - vamos a ir a Gran Canaria!

    Forumindlæg
    Hola! Muy pronto voy a ir a Gran Canaria con un buen amigo. Estoy escribiendo este aviso en español porque espero que haya algunos españoles aquí que pueden darnos algunos consejos de lugares interesantes en Gran Canaria. Vamos a vivir en la costa del sur en una ciudad que se llama Bahía Feliz. ...