Søgning på: danskere i verden. Resultater: 17981 til 18000 af 47039
  • Nogen der kan forklare mig, hvad en argumentationsanalyse helt præcist går ud på?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en argumentationsanalyse om en tekst vi har læst, og jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte. Skal jeg skrive alle påstande, belæg og hjemler eller...?
  • Velfærdstat

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal skrive i samfundsfag/historie om velfærdsstat, er der nogen der har erfaring med dette ?
  • indragelse af kemi i studieretningsprojekt om allergi

    Forumindlæg
    Hej:) jeg skal snart til at skrive studieretningsprojekt i fagene Biologi A, Kemi B oghar valgt emnet Allergi. for at opsumere kort vil jeg i biologidelen skrive en om immunologi. forskellige allergityper og årsager til allergi. jeg vil vurdere hvorfor der er mange der får allergi og komme ind...
  • SRP uran

    Forumindlæg
    hej studieportalen. Jeg skal skrive om Uran i kemi og fysik. tænkte på om i kendte nogle sider eller nogle opgaver her inde som jeg kunne hente hjælp fra?
  • Cosinus og sinus

    Forumindlæg
    Hvad står cot(v) og csc(v) i forhold til cosinus og sinus? På forhånd tak!
  • Spansk i nutid

    Forumindlæg
    Har en aflevering til i morgen, i spansk på 10 linjer, i nutid. En der lige kan sige mig, hvordan det ser ud? Har ikke haft sproget i så lang tid. En la cocina. Hay una tres las amigas, en la cocina. Una de amigas porta una caja y ella las amiga tomar la caja. Hay una chica en la mes...
  • Ledighed i europa?

    Forumindlæg
    Det kan ikke passe, jeg ikke kan finde nogle statistikker for ledigheden i Europa, hvor Danmark indgår? Ved nogle af jer tilfældigvis, hvor jeg kan finde det? har søgt på alt.
  • Livshjulet - forklaring?

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal op i til religionseksamen her på mandag, og skal bl.a. læse op omkring Buddhismens livshjul. Er der nogen der evt. kan forklare mig hvordan denne skal ses osv.? I kan evt. se livehjulet på billedet som jeg tilføjer til her :) Håber virkelig der er nogen som kan hjæpe mig, på ...
  • Tysk - HASTER!

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil rette disse spørgsmål? 1. Welche Farbe hat Claudias neue Jeans? 2. Warum hat Claudia in die letzte Studne frei? 3. Was machen Claudia und Stephanie oft? 4. Hat Claudia viele Geld? 5. Wie viele Geld hat Claudia von Matthias geliehen? 6. Was möcht Claudia kauft?
  • Brændselsceller

    Forumindlæg
    Hej jeg skal aflevere en raport om brændselsceller imorgen og jeg har nogle spørgsmål. Jeg skal udregne nytteenergien i et forsøg, hvor vi fik en bil til at kører ved hjælp af en brændselscelle. Er der en eller anden slags formel for udregning af nytteenergi? Desuden vil jeg høre om der findes br...
  • Krarup

    Forumindlæg
    Al den kritik af menneskerettighederne fra Søren Krarups side.. Hmm, jeg kom til at tænke på.. Har han et politisk formål? Jeg mener,, det er lidt svært at tro, at kritikken og (hans ønske om at den skal afskaffes) bunder i at erklæringen er afgudsdyrkelse.
  • tysk sætning

    Forumindlæg
    Er der en, der evt. vil kigge på denne sætning:) Laura hatte sich vielleicht nicht vorgestellt, dass sie seinen Eltern treffen sollten sondern, dass sie z.B. in das Kino gehen sollten oder im Restaurant essen, aber sie wurde klüger.
  • samfundet

    Forumindlæg
    Heej (: Er der nogen som kan hjælpe? Hvordan var samfundet i 1900-tallet i forhold til i dag? Er der bøger om det? På forhånd tak!
  • Hjælp til beslutning :(

    Forumindlæg
    Jeg blev undervist i tysk for nogle dage siden og jeg forstod ikke en meter af det der blev sagt, selvom jeg har haft faget siden 7 klasse, virker jeg ikke til det slags sprog. Nu overvejer jeg spansk, så jeg kan begynde fra bunden af - synes I, jeg skulle begynde på et nyt sprog?
  • HJÆLP - Vurdering og konklusion?

    Forumindlæg
    Hej. Håber I kan hjælpe Jeg er tvivl, om hvad der skal skrives under vurdering/diskussion og konklusion. Kunne I give mig et eksempel med udvandring til Amerika (det skal jeg skrive om)?
  • 3 person. ental. er?

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal til at skrive et manuskript på tysk, som skal skrives i 3. person ental. Men hvad er 3.person ental, kan i forklare det til mig? :D
  • spørgsmål i et essay

    Forumindlæg
    heey! må man i et essay stille et spørgsmål og derefter selv svare på det??
  • Frøkenen - Herman Bang

    Forumindlæg
    Hvad vil I mene, budskabet er i Herman Bangs novelle "Frøkenen" fra 1883? Og hvordan sætter den problemer til debat?
  • referat fra dreng i den stribede pyjamas

    Forumindlæg
    Hej der ud nogen af jer der har et referat af "dreng i den stribede pyjamas" på 150 ord s bliver je glad
  • Oversættelse af en sætning

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan kan man oversætte det til engelsk, hvor det stadigvæk giver mening?: "Loven kræver, at ægtefæller, der kommer til Tyskland, skal være i besiddelse af et tyskkundskab på 200-300 ord ved indrejsen"?