Søgning på: danskere i verden. Resultater: 18081 til 18100 af 47039
-
Gramatisk rettelse af litterær artikel
ForumindlægEn venlig sjæl som hurtigt kan rette min opgave igennem :) -
Oversættelse
ForumindlægHej ville bare lige høre om der var nogen der kunne tjekke disse oversættelser igennem, på forhånd tak. 1. Han kom til den skov, som han ofte gik igennem med sin hund. -Er kam zu dem wald, wie er oft durchgemacht mit seinem Hund. 2. Hans hund var en hanhund, som hed Rollo. -Er Hund war ei... -
Alkaner
Forumindlæger der nogen som kan fortælle mig hvad alkaner har noget med plast at gøre? Skal man have alkaner for at fremstille plastik? -
Hjælp til rotations energi og inertimoment
ForumindlægHej jeg håber jeg kan få hjælp herinde. Jeg sider og bøvler med, hvordan jeg skal forklare teroien for kinetisk energi ved rotation, inertimoment af simple legemer, steiners sætning, kraftmoment og kraftmomentets arbejde. Er det muligt at få en lang beskrivelse? Eller hjemmesider der forklar... -
er de to sætninger rigtie?
Forumindlæger det korrekt oversæt, fokusere på substantiv og relativepronomner! Der Traum, som handlede om alt det jeg ikke havde. Der Traum, som handlede om det jeg aldrig fik. Der Traum, handlet um alles ich nicht gehabt Der Traum, handlet um alles ich nimeals bekam -
En sød sjæl der kan læse min aflevering før jeg aflevere?:)
Forumindlæg??:))) -
Hvad koster et barn for staten?
ForumindlægHvad koster et barn for staten? og har i en kilde på det? jeg kan intet finde om det selv... -
Antager mindsteværdi
ForumindlægÅbenbart er svar 4 falskt. Kan nogen forklare hvorfor? Jeg vil mene at funktionen nemlig antager en mindsteværdi i intervallet (-3,1), nemlig ved f(-3). -
Matematik tænkning problem
Forumindlæg3 naboer, der ikke kan lide hinanden, forsøger at undgå at mødes udenfor. De er hjemme hele tiden. Nabo D skal ud hver 6.-7. dag. Nabo E skal ud hver 4.-5. dag og nabo F skal ud hver 9.-10. dag. Der kan ikke være mere end to dage i træk, at ingen nabo gik udenfor, og der må ikke være mere end to ... -
er det rigtigt for stået
ForumindlægNel Noddings hun taler om etisk og naturligt omsorg Naturligt omsorg er omsorg der foregår med vores nære. Som udspringer af kærlighed Etisk er omsog er når det ikke vores nære. vi yder omsorg til andre vekommende vi ikke kender og hved nogen havd Nel noddings mener med at hun sætter den natur... -
Besættelse og efterkrigstiden
ForumindlægHey Så jeg har haft det svært med, at besvare disse spørgsmål til historie, da der ikke står så meget om det i i min historie tekster. Håber der er nogen af jer der kan hjælpe! Og på forhånd tak! - Hvad var årsagerne til Danmarks kapitulation uden modstand? - Hvordan var forholdet mellem da... -
E- eller Z-isomer?
ForumindlægIfølge Chemscetch er den organiske forbindelse jeg har vedhæftet Z-isomeren. Er der én, som kan forklare mig hvorfor? Jeg når frem til at Br har højeste prioritering, så CH2CH2CH3, CH3CH2CH2 og til sidst CH3, hvilket gør forbindelsen E -
Hvilken kasus
ForumindlægJeg har denne sætning: "Leider können die Eltern _______ Kinder (pluralis) nicht viel tun" Skal der stå die, der eller den før Kinder? God dag -
Etniske minoriteter - den rene identitet
ForumindlægHej, Så vidt jeg kan forstå er den rene identite når den etniste minoritet beholder sin oprindelige kultur og ikke tager den nye til sig - er det korrekt? Hvis en etnisk minoritet bliver 100% assimilieret, kan man så kalde det for den rene identitet? Tak! -
Den parlamentariske styringskæde
ForumindlægHej! Er der nogle der ved hvordan EU, medier, interesseorganisationer og græsrodsbevægelser spiller ind i den parlamentariske styringskæde? -
Hjælp til AT
ForumindlægHej alle sammen. Jeg står i den situation at jeg skal til at vælge fag og sag i forhold til AT (hvor emnet dette år er: havet - livgivende, dødbringende, legendeskabende), da jeg går i 3.G på gymnasiet. Jeg har en ide omkring hvilken sag jeg vil fokusere på og hvilke fag jeg vil skrive i, men e... -
Kristendom i Danmark i dag
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive en tale om hvor meget kristendom fylder i dag, og jeg mangler lidt guf til at pifte min tale op med. Håber der er noge, som har noget godt:) -
Metoder, Det forsømte forår
ForumindlægHej Folkens Jeg er i gang med en litterære artikel om Hans Scherfig's Det forsømte forår, hvor jeg bl.a. skal beskrive, hvilken metode, jeg bruger i min tilgang til værket. Jeg er lidt i tvivl om hvad der menes. Nogle der kan hjælpe? -
Nogle forslag til AT - kommunikation?
ForumindlægHej, sidste AT-eksamen har emnet 'kommunikation'. Hvilke fag og emne kunne man sætte fokus på her? Jeg tænkte på medie, men det er der mange som har valgt, og det vil jeg helst undgå. Nogle ideer tak?:) -
HC Andersen, Den lille havfrue - romantikken
ForumindlægJeg skal skrive en analyse af den lille havfrue. I den skal der indgå en beskrivelse af, hvilke træk fra romantikken den lille havfrue indeholder. Derudover skal jeg også beskrive nogle træk, der går imod romantikken. Er der nogen, der kan hjælpe? :)
