Søgning på: danskere i verden. Resultater: 18201 til 18220 af 47039
-
Ord
ForumindlægKan I komme i tanke om 2 ord, der staves ens både forfra og bagfra? Har tænkt længe, kan bare ikke komme op med noget, men jeg ved, at der i hvert fald er mindst 2 ord! Hehe.. -
Spansk oversættelse tips?
ForumindlægHej alle, jeg skal til skriftlig eksamen i spansk i morgen, og den første del med oversættelsen giver mig altid mange problemer. Ville høre om der er nogle af jer som evt. har nogle tips, til hvordan man gennemskuer hvilken tid jeg skal oversætte til? eller bare tips generelt til hele den ... -
Brødrene-grimm ? HJÆÆÆÆLP
Forumindlægheej , jeg har valgt at skrive om brødrene grimm til projekt , men jeg kan ikke finde nogen sider med brødrene-grimm ,, bare et pat facts ? ,, desværre duer wikipedia (da man sagtens kan rediger det hele ) -
artikel
Forumindlægvirke kilder troværdige -
Reducer ligning
ForumindlægHey. Er der noget der kan hjælpe mig med at løse denne lining: http://peecee.dk/?id=36283 Mellemregning, og evt. kommentarer. På forhånd tak... -
Hvilke type kemisk reaktion er dette ?
Forumindlæg(HNO3)(l) + AgNO3(l) + NH4Cl(aq) ? AgCl + NH4NO3 + (HNO3)(l) Hvilke type kemisk reaktion er dette ? (Spørgsmålstegnene skal forestille reaktionspile) Mvh. Rour1 :) -
Essay VS 2. verdenskrig
Forumindlæghej jeg skal skrive et essay om noget fra 2. verdenskrig, er der noget der har en idé om hvad der kunne skrive om? på forhånd tak -
vernachlässigen
ForumindlægHvad betyder følgende: "Ich finde, man sollte Kinder ruhig etwas vernachlässigen" Jeg ville sige; "Jeg synes godt, at man kan forsømme sine børn en smule" ??? -
forklaring!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med forklaringen af disse ord: primstav prima facie primus??? -
Nåede ikke til eksamen
ForumindlægHej Studieportalen, jeg skulle havde været til eksamen her kl 08 men nåede det ikke begrund af flere ting. Jeg skal i 10. klasse og efter gymnasiet, så jeg vil høre om det betyder noget for mig? Indtil videre har jeg kun fået gode karaktere og eksamen jeg ikke kom til var Samfundsfag. Tak på forh... -
1 højnivaeu fag Eksamen!?
ForumindlægHey derude.. Er rigtig forvirret. Skal op i Idræt, Old, Mat, Rel... Dvs. kun 1 høj nivaeu fag.. Så vidt jeg kan huske skal man op i mindst 2 ? Eller WHAT ? -
Det Europæiske Fælleskab og Danmark
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder og forbreder mig til samfundsfagseksamen.. Jeg er bare lidt i tvivl om noget. - Er alle partier i folketinget med i EU? Hvis ja, er det så bare hver partilederne der styrer dem? Hvis nej, hvem er så med? Tak for forhånd :-) -
Tysk sætning
ForumindlægHej, Jeg er ikke helt sikker på denne sætning. Der skal stå: CRO optræder altid med en panda maske på, for han mener, at det ser cool ud. Jeg har skrevet: CRO tritt immer mit einer Panda Maske auf, weil er meint, das es sieht cool aus. Kan ikke helt finde ud af om anden halvdel af sætningen e... -
moment ligevægt ?
Forumindlæghey jeg har kigget i både bøgerne og på nettet, men jeg kan ikke finde noget om moment ligevægt,. så ville hører om derer nogen der ved hvad moment ligevægt er :)? på forhånd tak :) -
HJÆLP ?
ForumindlægHvilken personer,grupper af personer uden for folketinget mener i også har stor magt i danmark ? -
Lenovo bærbar/Comwir.
ForumindlægHej alle IT-eksperter, Jeg er hermed under, hvad jeg vil kalde en krise.. Det er nemlig således, at jeg har problemer med opladningen af min bærbar, da en "dims" er faldet ud. Jeg har prøvet at kontakte comwir, som er leverandører, da jeg købte min (og det gør min skole også.) - men eft... -
PHP "Hjælp det haster"
Forumindlæghei Alle sammen til at startet med mange tak på forhånd. jeg skal lave et php hjemmeside med log in og uploadning af filer men jeg har svært ved at forstå koderne kan i hjælpe med forklaring på følgende - varialbler - strenge - funktioner - arrays - script - include og andre ting hvis d... -
Rettelse
ForumindlægHej, er der nogle der vil rette dette? Alexandra glaubt an Gott, sie glaub dass Gott die Welt erschaffen hat. Sie denkt dass Gott kann nicht vergüten was die Menschen kaputtmachen. Alexandra sagt in dem Text: "Wir dürfen nicht zusehen, wie die Welt kaputtgemacht wird. Sonnst gibt es ja gar... -
Uddannelse
ForumindlægHej jeg er kommet ind bygningsteknik men bøgerne forgår på engelsk og jeg synes det er meget svært at forstå det især det er fysik og matematik sprog jeg prøver min bedste så kan jeg forstå det men der er så mange begreber som gør at det bliver endnu svære at forstå teksten. Jeg vidste ikke at på... -
Præposition
ForumindlægHedder det vi ses på skolen eller vi ses i skolen?
