Studievejledning

Side 2 - Bedømmelse udfra aktivitet

Brugbart svar (1)

Svar #21
23. maj 2014 af Metapod (Slettet)

Ærlig talt må jeg dog sige, at du lyder som den person vi alle hader i klassen. 

Ich liebe dich <3 (Shino)


Brugbart svar (0)

Svar #22
23. maj 2014 af ShinobiNoKami (Slettet)

#21

Ærlig talt må jeg dog sige, at du lyder som den person vi alle hader i klassen. 

Ich liebe dich <3 (Shino)

Ich dich auch! <3


Brugbart svar (0)

Svar #23
23. maj 2014 af Metapod (Slettet)

Okay selvom det ikke har noget med diskussionen at gøre.

Jeg elsker virkelig sådan nogle udtalelser, folk er rundt omkring for etisk korrekte, elsker sådan nogle "forkerte" udtalelser som alle ved der er korrekte. Jeg tror dog det ville være dumt hvis du sagde det til en person i virkeligheden, jeg gjorde det engang, dum ide.


Brugbart svar (1)

Svar #24
23. maj 2014 af ShinobiNoKami (Slettet)

Det har du fuldstændig ret i. Dog siger jeg kun min ærlige mening til folk, som fremstår arrogant. Jeg kan, som du også siger, heller ikke anbefale at sige det til en person i virkeligheden. Jeg kan kun være glad for anonymiteten som vi stadig har her på internettet. Hvis denne ikke var der, ville jeg nok ikke give sådanne udtagelser. 


Brugbart svar (0)

Svar #25
23. maj 2014 af Metapod (Slettet)

At være ærlig er ikke mere tilladt, sådan som samfundet har udviklet sig.

Jeg ville hellere have levet i antikens Grækenland...

Hvilken landsdel? Og er det stx og hvilken årgang shino (hvis jeg må røve lidt af din anonymitet)


Brugbart svar (0)

Svar #26
23. maj 2014 af ShinobiNoKami (Slettet)

Fantastisk, gid der var flere med denne mening. Samfundet ville fungere meget bedre, set progressivt, hvis vi ikke hængte os sådan i at sige noget andet, for at fremstå anderledes; men nok om det. 

Jeg deler gerne ud af informationer. Jeg går på HTX (1.g) i midtjylland; samt jeg har matematik og fysik på A-niveau.


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: Bedømmelse udfra aktivitet

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.