Fysik

hvordan foregår eksamen?

20. juni 2014 af mehmether (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej

Jeg skal til mundtlig fysik eksamen på b niveau snart, og er i tvivl om nogle ting. Jeg har forsået det sådan;

Eksamen består af to dele - den første er hvor man laver forsøg i grupper af 3-4, som man har 1½ time til, også er der den individuelle teoretiske del som man har 24 minutter til.

Er det sådan? Kan i uddbyde lidt mere hvis der er noget? 

Er bare nervøs og takker for svar :))


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. juni 2014 af Student111

Jeg var oppe sidste år :-)
Du har helt ret. Vi startede omkring kl 09 med at trække vores forsøg og begynde at stille det op, lærer og censor gik rundt og snakkede med alle grupper 2 gange mener jeg også var den del slut. Efter det var der tid til den individuelle eksamen. Her trækker man et spørgsmål, får 24 min til at forberede sig og derefter er der 24 mins eksamen, til sidst får du din karakter :-)

Svar #2
20. juni 2014 af mehmether (Slettet)

Tak for dit svar :) Når man laver forsøget, er det så i en gruppe, altså 3 personer står ved det samme bord og laver forsøget sammen? Eller betyder 'gruppe' at man går ind 3-4 og laver et forsøg selv om det samme der er blevet trukket?


Brugbart svar (0)

Svar #3
20. juni 2014 af RachaelN (Slettet)

I har forhåbentligt allerede fået lavet jeres grupper? Det lyder lidt mærkeligt, at du ikke kender dine "partnere".

Man går til eksamen i grupper til forsøgsdelen. Vi var fx. 3 sammen, men der er flere hold inde ad gangen, men forsøget er i "sammen om". I bliver dog bedømt hver for sig. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
20. juni 2014 af Student111

Værd vores eksamen var det sådan at vi var sammen om forsøget, men vores lærer forsøgte at gøre sådan, at vi fik lige mange spørgsmål (han spurgte direkte henvendt til en af os og kunne personen ikke svare måtte de andre self hjælpe til)

Skriv et svar til: hvordan foregår eksamen?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.