Spansk

Oversættelse - dansk til spansk

14. september 2014 af miabadia (Slettet) - Niveau: A-niveau

Nogle der vil kigge min oversættelse igennem og se om der er fejl? :)



DANSK
I Spanien begyndte grupper af unge at besætte forladte huse for ca. 10 år siden. Forleden dag kunne man i avisen læse en reportage om nogle bz’ere, som for øjeblikket forsvarer deres ret til en bolig. En af bz’ernes naboer sagde: ”Jeg forstår dem udmærket, og jeg vil give dem nogle gamle møbler, jeg ikke længere har brug for. Men det er uretfærdigt, de ikke betaler for lys, når andre skal betale.”
 

SPANSK:
En España grupos de jóvenes comenzaron a ocupar casas abandonadas para (cirka???) 10 años atrás. El otro día se podía leer en el periódico un reportaje sobre algunos ocupapisos, que por el momento defienden su derecho para una vivienda. Un vecino de las ocupapisos dijo: ”Entiendo muy bien, y les quiero dar algunos muebles viejos, que ya no necesito más. Pero es injusto que no pagan para luz, cuando otros tienen que pagar. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. september 2014 af jbmm

En España grupos de jóvenes comenzaron a ocupar casas abandonadas para (cirka???) alrededor de10 años atrás. El otro día se podía leer en el periódico un reportaje sobre algunos ocupapisos, que por el momento defienden su derecho para una vivienda. Un vecino de las ocupapisos (er det kun kvindelige bz'er?) dijo: ”Entiendo muy bien ('jeg forstår Dem', hvor er 'dem'?), y les quiero dar algunos muebles viejos, que ya no necesito (más)('dem' mangler igen). Pero es injusto que no pagan para la luz, cuando otros tienen que pagar. 
for ...siden = hace eller 'atrás'
es injusto que + KONJUNKTIV


Skriv et svar til: Oversættelse - dansk til spansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.