Eksamensforberedelse

Kostvejleder opgave udfra case

17. oktober 2014 af kamillaJS (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hej med jer :)

Jeg er ved og læse til kostvejleder hos at work skolen og skal til eksamen. I den forbindelse får vi en case, som man så skal besvare, som højst må fylde 4 sider.

Er det nogen der har eller kender nogen der har besvaret sådan en case, som jeg må se. Bare til inspiration. :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. december 2018 af Misse91

Hej
Jeg kan se dit opslag er gammelt. Jeg står selv i denne situation og vil hører om jeg må se din opgave

Brugbart svar (0)

Svar #2
09. januar 2019 af MS1905

Jeg står i samme situtation ville rigtig gerne se hvordan andre stiller opgaven op 

Håber der er nogle der vil hjælpe :-)


Brugbart svar (1)

Svar #3
20. november 2020 af Dylong

Hej. 

Jeg står nu i samme situation, og vil høre, om jeg må se, hvordan i har stillet jeres case op til inspiration?


Brugbart svar (0)

Svar #4
08. august 2021 af Psg88

Hej


Jeg står i selvsammen situtation nu, og ville høre om nogle af jer ligger inde med jeres besvarelse til inspiration?


Brugbart svar (0)

Svar #5
11. januar 2022 af Dittemin

#0

Hej med jer :)

Jeg er ved og læse til kostvejleder hos at work skolen og skal til eksamen. I den forbindelse får vi en case, som man så skal besvare, som højst må fylde 4 sider.

Er det nogen der har eller kender nogen der har besvaret sådan en case, som jeg må se. Bare til inspiration. :)


Skriv et svar til: Kostvejleder opgave udfra case

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.