Privatlærer

Privatundervisning/lektiehjælp tilbydes i matematik og fysik

10. marts 2015 af profe - Niveau: A-niveau

Hej. 

Jeg hedder Nicolai, og jeg ser frem til at være din lektiehjælper/privatunderviser i matematik, og/eller fysik.

Jeg læser til civilingeniør på Danmarks Tekniske Universitet, og jeg har læst et semester i USA.

Jeg har arbejdet som lærervikar på forskellige folkeskoler, været privatunderviser i 6 år, og jeg er hjælpelærer i et fag på Danmarks Tekniske Universitet. Derfor er jeg den rette til at hjælpe dig med både matematik og/eller fysik på både folkeskole-, gymnasie- og videregående niveau, indenfor alle fysikkens og matematikkens grene. 

Jeg har også selv haft matematik og fysik på A-niveau da jeg gik i gymnasiet, så jeg ved hvad der kræves og jeg kan direkte vejlede dig i dine lektier, større opgaver, eksamener og rettelser.

Fokus vil være rettet efter din målsætning, dvs. der er både plads til et specifikt forløb tilpasset den nuværende eksamensform, eller til en dybere forståelse og opgavehjælp.

Pris: Forhandles i forhold til din/jeres situation, forberedelse og transport (men ca. 160.-/time)

Sted: Vi kan enten mødes hos mig på Østerbro, hos dig eller på et bibliotek i Københavnsområdet. Online undervisning/hjælp er også en mulighed. 

Jeg glæder mig til at møde dig :) 

mobil:


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

Sæt indlægget i forumet Privatlærer. I dette forum forsvinder indlægget under horisonten i løbet af en halv til en hel dags tid.


Svar #2
11. marts 2015 af profe

Tak men indlægget ligger under Privatlærer?


Brugbart svar (0)

Svar #3
12. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

#2

Ja, nu gør det. Da jeg skrev kommentaren i #1, var indlægget sat i matematikforumet. Det er sikkert Admin, der har flyttet indlægget.


Skriv et svar til: Privatundervisning/lektiehjælp tilbydes i matematik og fysik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.