Dansk

Hjælp til Dansk Novelle!

14. november 2015 af S28 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Jeg har brug for en som enten gider skrive min novelle, eller rette den for mig nå jeg er færdig med den. Der er betaling til den som hjælper mig. 4400 Tegn ( Inklusivt mellemrum osv.. )


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. november 2015 af Emma160

Hvad er novellen om?


Svar #2
14. november 2015 af S28 (Slettet)

Hovedemnet er forvandling, og den skal indeholde 3 personer ( har alle informationer om personenerne ) og så skal den indeholde 3 sætninger. som man har mulighed for at vælge ud fra et dokument jeg kan sende. Det er kun i 1.g, så jeg vil mene at det ikke er så svært igen. Men jeg betaler meget gerne, hvis man vil skrive eller rette den, da jeg ikke selv har tid.


Brugbart svar (0)

Svar #3
14. november 2015 af Emma160

Okay, kan jeg se opgaven sådan helt? Så kan jeg lige vurdere om det er noget jeg kan finde ud af :-)


Brugbart svar (0)

Svar #4
14. november 2015 af Ncfn (Slettet)

Hvor mange penge, havde du tænkt dig, du vil give?

Svar #5
14. november 2015 af S28 (Slettet)

Altså, jeg skal bare have den rettet, så kommer an på hvor godt stykke rettelse du gør. :)


Brugbart svar (0)

Svar #6
14. november 2015 af OliverHviid

Ved du godt, at du er ved at bevæge dig ud i noget ulovligt? Desuden finder jeg det utroligt, at man vælger at starte på en gymnasial uddannelse, når man ikke engang gider at lave sine lektier selv. 


Svar #7
14. november 2015 af S28 (Slettet)

Har skam lavet min opgave selv, og søger egentlig bare hjælp til rettelse af den. 


Skriv et svar til: Hjælp til Dansk Novelle!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.