Andre fag

Jura: Er der en der vil kigge min eksamensaflevering igennem?

04. august 2017 af Studjur01 (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Er der en jurist/lektor eller censor der vil kigge min eksamensbesvarelse igennem og give mig feedback karakter evt? Jeg er ikke helt tilfreds selv, men man ved jo aldrig? Jeg får først karakteren senest den 31 august og kan ikke vente, så jeg vil sætte pris på, hvis en erfaren jurist evt. kan kigge den igennem, det er en opgave i aftaleret og køberet. 

Sig endelig til, hvis der er en der kan gøre mig denne tjeneste og så sender jeg eksamensopgaven plus min besvarelse. 

På forhånd tak! 


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. august 2017 af M@ds (Slettet)

Jeg får først karakteren senest den 31 august og kan ikke vente, så jeg vil sætte pris på, hvis en erfaren jurist evt. kan kigge den igennem, det er en opgave i aftaleret og køberet. 

Jeg kan godt prøve at kigge på den. Men du er med på, at min vurdering ikke nødvendigvis er den samme som din censors? De kan snildt være stikmodsatte, og det er jo censors mening der tæller.


Skriv et svar til: Jura: Er der en der vil kigge min eksamensaflevering igennem?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.