Dansk

Dansk Eksamen

02. maj 2023 af Christian2007 - Niveau: 9. klasse

Hej folkens

Jeg sidder og stresser her, efter jeg er blevet færdig med den stil vi skulle lave til ekasmen. Jeg synes at jeg har lavede en meget god stil, men der er bare en lille ting, der gøre mig lidt bange. Da jeg blev færdig med min stil, som så var et brev, lagde jeg en kildeliste ind. Fordi min lærer netop sagde, at hvis man bruger internettet, skal man så lave en kildeliste, og det gjorde jeg så. Så da jeg var færdig og gik ud og snakkede med nogle af min venner, sagde de så til mig at jeg ikke skulle lægge en kildeliste ind, fordi det ikke stod som et krav, og fordi det var et brev jeg skulle lave. Nu ved jeg ikke om at jeg lavede det rigtigt, og jeg er bange for at det vil trække mit karaktere ned. Så mit spørgsmål er, skulle jeg havde lagt en kildeliste ind eller ej, det stod ikke som et krav, men trækker det så stadigvæk ned?

Mvh en bange dreng


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. maj 2023 af Moderatoren

Fordi min lærer netop sagde, at hvis man bruger internettet, skal man så lave en kildeliste, og det gjorde jeg så. 

Det virker til, at du har gjort det helt rigtige :) Det kan ikke trække ned så.


Skriv et svar til: Dansk Eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.