Køb og Salg
Markedsføringsøkonom bøger
Hej folkens
Jeg vil lige prøve at høre om der er nogen der skal starte som markedsførings økonom, da jeg ligger inde med alle bøger til 1. semester og gerne vil sælge dem billigt, da jeg er kommet ind på et andet studie i stedet og så har valgt at hoppe fra her, så skal bare af med dem, så jeg kan få lidt penge til nye bøger
Bøgerne står mere eller mindre som nye og har ikke været brugt ret meget, et par af dem har jeg faktisk mere eller mindre aldrig læst i, men det er jo lidt min egen dumhed, ikke at have lavet alle sine ting.
Håber der er nogen der kan få glæde af dem :)
Svar #1
01. august 2010 af stinesigrun (Slettet)
Hej
Dem ku jeg godt være interesseret i. Hvad er din samlede pris og hvor kan de evt hentes?
Stine
Svar #2
01. august 2010 af kkthxbb (Slettet)
Hej Stine
Jamen jeg havde tænkt mig noget i stilen 2500 - 3000 kr. da det er godt halv pris af hvad jeg har givet for dem.
Lige pt. er de i Ulfborg. Skal dog også til Viborg nogle dage hvis det hjælper på det ?
Hvor er du fra ?
Mvh
Morten
Svar #3
01. august 2010 af tbh (Slettet)
Hej..
Jeg er meget interesset, skal starte på uddannelsen i Herning pr 1 sep..
Vil du skrive en liste, så jeg kan sammenligne med min bogliste?
Trine
Svar #4
01. august 2010 af stinesigrun (Slettet)
Hej Morten
Kan godt hente dem i ulfborg, men kan du ikke skrive præcis hvilke bøger du har?
Og Trine, vi skal så formentlig gå i klasse sammen ;-)
Stine
Svar #5
01. august 2010 af tbh (Slettet)
Ihh hvor fint, jamen så mødes vi nok inden så længe;)
Kan se der er 36 optaget på studiet, så mon ikke kun, der bliver en enkelt klasse!
Svar #6
04. august 2010 af kkthxbb (Slettet)
Hej :)
Undskyld jeg var lidt længe om at svare, men nu er jeg kommet hjem og sidder med bøgerne, så er det lidt nemmere at skrive de helt præcise navne på dem :)
Communicate! - - Michael Pierce
ISBN: 978-87-7675-698-7
A Framework for Marketing Management - Philip Kotler Kevin Lane Keller
ISBN-13: 978-0-13-713184-6
ISBN-10: 0-13-713184-4
Dansk Erhvervsret - en lærebog 8 udgave
ISBN: 978-87-574-1542-1
When Cultures Collide - Leading Across cultures - Richard D. Lewis <- dem har jeg 2 stk af, der skete lidt en fejl ved bestillingen
ISBN: 978-1-904838-02-9
Erhvervsøkonomi til akademinuddannelserne - Søren Holm Rasmussen, Jens Ocksen Jensen og Lone Hansen
ISBN: 978-87-7675-505-8
Beskrivende Økonomi og praktisk statistik - OveBrix
ISBN: 87-02-02281-8
Mikroøkonomi - Teori ig beskrivelse - Henrik Grell og Elsebeth Rygner
ISBN: 978-87-91367-08-3
Makroøkonomi - Teori og beskrivelse - Henrik Grell og Elsebeth Rygner
ISBN: 978-87-91367-10-6
Organisation - Henrik Kjær, Hans Jørgen Skriver og Erik Staunstrup
ISBN: 978-87-92098-02-3
Logistik - Poul Erik Christiansen, Henrik Kjær og Helle Mortensen
ISBN: 978-87-90701-53-6
Cases og opgaver til Logistik - Poul Erik Christiansen, Henrik Kjær og Helle Mortensen
ISBN: 87-90701-54-2
Grundlæggende teoretisk statistik og praktiske anvendelser - Bent Willum Hansen
ISBN: 978-87-991813-2-2
Market Leader - Course Book - Iwonna Dubicka og Margaret O`Keeffe
ISBN: 978-1-4058-8133-3
Market Leader - Practice File - John Rogers
ISBN: 0-582-85464-4
Der skulle de gerne være alle sammen ;)
Håber det er noget i kan bruge
Med venlig hilsen
Morten Winther
Svar #8
16. august 2010 af kong-carlsson (Slettet)
Jeg vil gerne købe nogle af bøgerne, hvis muligt?
Smid mig en sms, så vi kan aftale noget:
28 89 87 03
Svar #9
18. november 2010 af lind13 (Slettet)
hej.
Jeg vil gerne købe :Mikroøkonomi - Teori ig beskrivelse - Henrik Grell og Elsebeth Rygner
ISBN: 978-87-91367-08-3
Hvis de stadig er tilsalg?
MVH Mads
Skriv et svar til: Markedsføringsøkonom bøger
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.