IT

hjælp til word

06. oktober 2010 af Bernth (Slettet)

Hej

Jeg har skrevet noget i word som jeg så har sendt til min mail.

Jeg åbner mailen skriver videre og gemmer så.

Mit problem er så at jeg ikke har trykket gem som.

Hvordan får jeg alt det jeg har skrevet frem igen?

Hvor har jeg gemt det?

Hurtig hjælp tak


Brugbart svar (1)

Svar #1
06. oktober 2010 af Andersen11 (Slettet)

Det er gemt i en midlertidig fil under Windows. Måske det også er gemt i din mail. Prøv at åbne din mail igen og åbn så dit Work dokument inde fra din mail.


Brugbart svar (1)

Svar #2
07. oktober 2010 af ramme2 (Slettet)

Hvis ovenstående ikke lykkes kan du prøve at finde dit dokument på Harddisken ved hjælp af stifinder.  Venstreklik på start → klik på stifinder i menuen (derefter får du et todelt skærmbillede frem) →  klik på denne computer øverst i venstre side (det er for at få alle søgemuligheder med) → Klik på søg ( øverst midtfor) → Klik på dokumenter (næstøverst til venstre) → klik på bruge avancerede søgemetoder →  du markere inden for den sidste uge. Derefter er der et felt der hedder et ord eller sætning i dokumentet. I dette felt skriver du valgfrit et ord eller sammenhængende ord fra dokumentet. derefter klikker du på søg (nederst i søgeboksen) Derefter vil stifinder begynde at søge efter dokumenter  der opfylder søgeordene og som er blevet opdateret inden for den sidste uge. Måske er du heldig.

Hvis din stadig ikke lykkedes kan du få flere søgemuligheder frem ved at klikke på  flere avancerede indstillinger  og blandt andet markere søg i skjulte filer og mapper.  


Skriv et svar til: hjælp til word

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.