Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17441 til 17460 af 106471
  • Division

    Forumindlæg
    er det her forkert?(2x^3-3x^2-x-7):(x-4)=2x^2-3x+132x^3-6x^3-3x^2-3x^2+12x13x13x-91-91 mener jeg begår en fejl men kan ikke se hvor
  • skriftlig opg..

    Forumindlæg
    nogle der lige kan kigge på min skriftlig opgave, om jeg har delt redegørelse og analyse delen godt, og tjekke formelle fejl..sender til jeres e-mail...hvis det er..
  • Hjælp til tysk aflevering

    Forumindlæg
    Tysk B, 1 årsEr der en som gider rette min aflevering for store fejl? Den er på en side, så den er altså ikke vildt lang.Håber nogen skriver :)Vh. Tina
  • Stil ?

    Forumindlæg
    Har en stil der skal afleveres inden kl. 24. Den er på omkring 1100 tegn (uden mellerum). Nogle som liiige vil skimte den igennem? Bare lige for at se de værste fejl? :) Please?
  • HJÆLP det haster

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg søger en som kan rette min fransk stil igennem med fejl. den fylder én side. Jeg har fransk på A-nivau.
  • Kort handelsbrev oversættelse

    Forumindlæg
    Hej..Jeg har lige oversat et engelsk handelsbrev fra dansk til engelsk.Så ville lige høre, om der var nogen der gad at skimme det igennem for fejl?smid jeres mail her og så sender jeg gerne....
  • Det haster:-)

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg søger en som kan rette min fransk stil igennem med fejl. den fylder én side. Jeg har fransk på A-nivau.
  • Rette en SRP opgave-del

    Forumindlæg
    Hej søde mennesker Er der et venligt sjæl, som gider bruge sin lørdag på at rette min matematikdel i SRP? Det er med hensyn til formuleringer og komma-fejl? :) På forhånd tak!
  • rettelse af engelsk essay

    Forumindlæg
    hej. Er der nogle som ville være så venlige og rette mit engelske essay igennem for fejl? Det haster lidt, da jeg i forvejen er forsinket med afleveringen. Hvis nogle kunne rette den igennem i dag ville det vær super. På forhånd tak.
  • sandsynlighedsregning

    Forumindlæg
    jeg har lige kigget lidt rundt herinde, og set at der er en del spørgsmål ang. sandsynlighedsregning, men som jeg har forstået det er det emne blevet taget ud af det skriftlige pensum... tager jeg helt fejl??
  • Kort fritekst

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har skrevet en kort fritekst og jeg ville blive rigtig glad hvis der er en der vil kigge på den og skrive hvor der er nogle fejl ? Så retter jeg dem selv, jeg er bare ikke særlig gode til at finde dem. På forhånd tusind tak :)
  • rettelse af essay

    Forumindlæg
    Hej :). Jeg ville høre om der var en der evt. ville rette mit essay? Jeg har selv kigget det igennem for de mest åbenlyse fejl, men det ville være rart at få nogle andre øjne til at kigge på det.
  • grammatik

    Forumindlæg
    Jeg skal finde fejlen i den flg. sætning og forklare rettelsen: (vi har om adjektiver og adverbier) Taylor is an amazing good singer Skal der stå amazingly?
  • Rettelse af sætning

    Forumindlæg
    Jeg sidder her med en sætning som jeg ikke kan finde fejlen i, det er kun denne ene, så det er virkelig noget som pisser mig af :D Only them self were to blame. Jeg er så forvirret..
  • vil du hjælpe ? :)

    Forumindlæg
    Er der en, som vil se noget tysk igennem for mig? :) Det fylder 10 linjer... en kort tekst.. Evt fortælle mig, hvor jeg har fejl, og hvordan jeg kan gøre den korte tekst bedre? TAK PÅ FORHÅND!
  • magnetfelt!

    Forumindlæg
    Hvor ligger jordens magnetfelt?Den ligger da ingen steder, da den er i kredsløb hele tiden, eller tager jeg fejl? Den ændre retning på grund a UV-srålerne!
  • Mærkelige datoer.

    Forumindlæg
    Jeg har lagt mærke til at nogle af de indlæg, der kommer op har datoer, der er flere år gamle. Er der fejl i de datoer eller viser portalen gamle tråde ?
  • forvirrende opgave, hjælp..?

    Forumindlæg
    Hej Det hele har jeg skrevet i en pdf. Da jeg synes det ikke er særlig hurtig at lave matematisk tegn her. Jeg vil vide om jeg har lavet opgaverne rigtigt, hvis ikke hvor er fejlen..?
  • Tysk stil-Rettes??

    Forumindlæg
    Ja er der nogen der vil rette min tysk stil.. ? Gramatisk fejl osv.. ?? Jeg har for det meste lidt svært ved at finde ud af hvornår udsagnsordet skal være til sidst osv.. Nogen der er skarp til tysk ??
  • Rettelse af en tekst (Hjælp)

    Forumindlæg
    Hej har en tekst på ca 800 ord, som jeg håber en vil (rette) for mig. Det jeg mener med at rette er, de skal markere hvor der er fejl. Håber nogen vil hjælpe, og sender teksten som bedsked. :-)