Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17501 til 17520 af 106471
-
hjælp til opgaver
Forumindlægnogle jeg kan skrive til om nogle opgaver jeg har fået fejl i, som kan sige hvordan man laver opgaven rigtigt. det er ca 10 simple opgaver fra en færdighedregning tak. -
Tysk opg.
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med denne tysk opg. Er ikke lige den skarpeste hvad angår tysk så hvis nogen lige gad kigge på den og hjælpe med at rette evt. fejl ville jeg blive meget glad :) -
Ret en tekst. Help!!
ForumindlægGodaften. Kan en af jer venlige, please hjælpe mig med at rette min tysk teskt på små 130 ord. Det er vedhæftet, og du må meget gerne vise fejlene. Tusind tak. -
Matematikafl.
Forumindlægnogen der lige vil kigge min matematikaflevering igennem for fejl.. http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=73720 -
Tysk stil - er det rigtigt?
ForumindlægJeg er begyndt på en tysk stil - den er langt fra færdig, men er der nogen der vil kigge på den for fejl, inden jeg fortsætter? Det ville være dumt, hvis det jeg allerede har skrevet er forkert. -
Rettelse af SRP - abstract
ForumindlægHej! Hvis folk, har tid må de meget gerne kigge mit SRP-abstract igennem for stavefejl og grammatiske fejl. En rettelse af indholdet i sig selv, behøves ikke, kun det grammatiske!! På forhånd tak Amanda:) Det er vedhæftet. -
please...
Forumindlæghej Jeg søger hjælp til rettelse af min srp. Det vil være en stor hjælp, hvis I kunne læse min srp igennem og evt. rette for fejl. Håber jeg hører fra jer. -
haster...
Forumindlæghej Jeg søger hjælp til rettelse af min srp. Det vil være en stor hjælp, hvis I kunne læse min srp igennem og evt. rette for fejl. Håber jeg hører fra jer. please... -
Abstract - Hjælp til rettelse
ForumindlægHej, Jeg søger hjælp til rettelse af min abstract. Det vil være en stor hjælp, hvis I kunne læse min abstract igennem og evt. rette for fejl. Håber jeg hører fra jer. -
En lille tekst
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har en smule tekst jeg godt vil rette, men kan ikke gøre det uden at vide, hvad der skal rettes. Nogen der vil markere mine fejl? På forhånd tak. -
en tysk stil
Forumindlæghej igen, jeg havde lagt noget tysk ind som skulle blive rettet men desværre det gjorde den ikke, kan jeg få nogle til at rette den og forklare grammatiske fejl? -
abstract..hjælp
Forumindlæghej Jeg søger hjælp til rettelse af min abstract. Det vil være en stor hjælp, hvis I kunne læse min abstract igennem og evt. rette for fejl. Håber jeg hører fra jer. -
Stil?
ForumindlægHej. jeg har en stil for til på torsdag som jeg håbede på der var nogen der ville se igennem for fejl for de sidste par gange da jeg har afleveret stil har det ikke gået så godt. Så håber godt nok der er nogen der gider se den igennem. -
Rettelse af 2 sider dansk stil?
ForumindlægEr der nogen der vil være så venlig at kigge på min danske stil, da jeg ikke er så god til det skriftlige dansk, regner dog ikke med at der er masser af fejl. hehe... -
Når man skriver tysk
ForumindlægHej Når man skriver en tysk tekst, hvad er det så man skal huske / passe på? Og når man har skrevet teksten, hvad/hvordan kigger jeg den igennem og finder fejle? (måske en lidt mærklig spørgsmål / formuleret) Men har I nogen gode råd? -
Engelsk
ForumindlægHey.. Nogen der er frisk på at rette en engelsk opgave? 3 sider? bar skimme den igennem og rette hvis der sku være gemt nogle fejl.. :) -
Rette min fransk aflevering
ForumindlægHej, Jeg sidder og er færdig med min fransk aflevering, men jeg vil gerne have en som kunne kigge den igennem for grammatiske fejl eller forståelse, jeg håber at der er en som vil kunne hjælpe mig. Tak! -
Fransk-oversættelse
ForumindlægHavde en Dansk tekst som jeg så har oversat til fransk ca 6 linjer. Vil gerne vide hvor fejlene er. Linket til teksten er http://peecee.dk/?id=83603 -
Opgave
ForumindlægHej. Jeg har analyseret en dansk opgave. Jeg vil høre om der er nogle der vil læse den igennem og kigge på mine gramatiske fejl, da dansk ikke er en af mine stærke sider. Den er ikke så lang. -
Ansøgning
ForumindlægHej folkens. Jeg er i gang med at skrive en ansøgning til tandklinikasistent uddannelsen og vil spørge om der en der ville rette min ansøgning? Da jeg ikke er særlig god til at finde fejl. På forhånd tak.
