Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17601 til 17620 af 106471
-
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg skal aflevere en oversættelse i engelsk. Vil bare lige høre, om jeg kan få nogen til at læse den igennem og se, om der er nogle sproglige fejl? Jeg vedlægger oversættelsen. På forhånd tak for hjælpen. -
Rettelse
ForumindlægHej, har en engelsk aflevering, som jeg gerne vil have rettet for fejl. Den skal afleveres om 3 dage, og det ville være dejligt hvis nogen havde et par minutter til at læse korrektur på den. Vedhæftet. -
NETTOBETALINGSSTRØM? WHAAAT?
ForumindlægNogen som kan se hvor jeg har lavet en fejl i denne nettobetalingsstrøm? (vedhæftet fil). Jeg skal endvidere beregne hvor meget den årlige lønbesparelse mindst skal udgøre for, at investeringsforslaget er lønsomt - hvordan gør jeg det? -
Engelsk Delprøve A 2010 august! HJÆLP!!
ForumindlægNogen der har den? første del af denne prøve (ret fejlene og giv en gramatisk forklaring) Det er simpelthen for svært denher gang! skal aflevere tirsdag! Help D: -
Engelsk eksamenssæt - essay
ForumindlægHej, Er der nogen, der vil rette mht. grammatiske fejl og give noget respons på om opgaven er fin? Se vedhæftet fil ;-) PS. Skal jeg have en konklusion med? Evt. hvordan skal jeg afslutte?? -
Tyskstil
ForumindlægHej :) Da jeg ikke er så god til tysk vil jeg høre om der er en der kunne tæke sig at læse min tyskstil igennem for at give respons og rette de store fejl der er i stilen. -Det haster! På forhånd tak :) -
Hvordan det?
Forumindlæg3(a+s)^2 (3a+3s)^2= 3a^2+3s^2+18as, Har jeg lavet nogle fejl? Tak på forhånd. -
Referat på engelsk (hjælp) haster
ForumindlægHej har fået en artikel på 6 sider skal så skrive et referat af dette på ca. 550 ord, derfor vil gerne spøger om du kunne rette referatet for stavefejl og grammatiske fejl. -
Hej
Forumindlæg- I live in the house which roof is red er der nogle herinde som kan vise mig fejlen i denne sætning, og give mig en forklaring på hvorfor det rigtig er rigtig? -
Engelsk hjælp?
ForumindlægHejsa. Jeg har en engelsk aflevering, jeg skal aflevere i morgen tidlig, og det kunne være ekstremt dejligt, hvis der var en der ville være så sød, at rette den for nogle fejl - den er på lidt under 400 ord :-). -
æv æv - engelsk hjælp!
ForumindlægHej Hej! Nogen der kan beskrive til mig, hvad fejlen er i denne sætning, og hvorfor? "He helped a blind across a very busy street" Det er blind person .. riiight? -
Tysk rettelse af en sang
Forumindlæghej :) jeg vil høre om der er en der vil læse min lille opgave om en tysk sang igennem og rette de større fejl i den. Dette vil være en kæmpe hjælp da jeg har meget svært ved det. På forhånd tak :) -
Fejlsætninger
ForumindlægSidder med en aflevering omkring fejlsætninger. Kan ikke finde fejlen i denne sætning. It results in that they have different attitudes towards women. Håber nogen vil hjælpe :) -
engelsk
ForumindlægNogen der kan se hvad fejlen er her og forklaring. Peter´s mother gave her son a good advice, but he did not take it. -
SPANSK !
ForumindlægHeej alle sammen... Jeg har virkelig svært ved spansk, og jeg vil spørge jer om i ikke vil kigge på min opgave, og se om jeg har nogle fejl i den...? det vil være en kæææææmpe hjæælp :D På forhånd tak -
Hurtigt check up engelsk stil.
ForumindlægHej mennesker. Jeg er lige blevet færdig med én engelsk stil og tænkte derfor om der var en sød sjæl der kunne tænke sig at kigge den lidt igennem for fejl? - Det ville være en stor hjælp! Mvh. Mille. -
TYSK HJÆLP??
ForumindlægJeg har en tysk aflevering, som skal afleveres meget snart, så det kunne være lækkert, hvis der var en der ville være så sød at læse den igennem - og rette nogle af mine fejl. Den er på 200 ord. Pleeeeeas hjælp mig. På forhånd tak :) -
Analyse af kong Lindorm
ForumindlægEr der nogen der har tid til at rette min dansk opgave (analyse og fortolkning af eventyret Kong Lindorm) altså blot sproglige fejl. Skriv tilbage, hvis du er interesseret og på forhånd tak! -
læse min engelsk tekst
Forumindlæger der en der kan se min engelsk tekst igennem for fejl? den er ikke særlig lang og er til imorgen. Please? jeg fortrækker at sende på privaten. Sætter pris på al hjælp -
Tysk oversættelse
ForumindlægHalløj, Er der nogen som gider kigge min tysk aflevering igennem for fejl? De sætninger og ord jeg er ekstra i tvivl om er markeret med rødt. (: - Afleveringen er vedhæftet.
