Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17621 til 17640 af 106471
-
Tysk oversættelse
ForumindlægHej, jeg har lige lavet min tysk aflevering som skal afleveres imorgen aften.. Jeg er meget i tvivl om den, og vil blive meget glad hvis der er en som vil kigge den igennem og rette de "store" fejl.. -
Rette?
ForumindlægNogen der kan rette min Engelsk-Aflevering, skal siges det er B-niveau.. Tror ikke der er de store fejl, men sikkert nogle småfejl som jeg kan have overset. -
Kromosonforandringer
ForumindlægHejsa. Er der nogle som kan hjælpe med at forklare: Hvilke fejl kan der opstå i arvemassen Og hvilke konsekvenser vil ovenstående give det kommende individ? På forhånd mange tak :) -
AKUUUT
ForumindlægHej er der nogle der kan lave de her opgaver da jeg ikke helt forstår dem, eller måske hjælpe. Opg 43: Løses med papir og blyant :-)uden bruge af lommeregner - kontroller selv facit og ret fejl. Med mellemregninger. -
Karakter
ForumindlægHej Vi havde en prøve i kemi, jeg fik 28/30 point/ 2 fejl men hvordan kunne det være jeg fik 10? Er der nogen som kender karakter fordellingen? Eller måske har en forklaring til det? -
HVORFOR!!!
Forumindlægjeg har en opgave hvor man skal finde og forklare fejlen kan finde dem alle men ikke forklarer dem fx. contains it many typical problems det hedder it contains. men jeg kender dog ikke grunden :( har meget brug for hjælp -
Global warming
ForumindlægHar skrevet en stil om global warming. Har rettet det igennem, men ved efterhånden at jeg ikke kan finde alle mine fejl. Du behøver ikke forklare hver eneste rettelse, men mere hvad jeg skal fokusere på. -
Usikkerved ved densitet?
ForumindlægHvad er gode ting at skrive om usikkerhed ved beregnelsen af densitet? Usikkerhed i måleredskaberne og systematiske fejl.. Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal skrive.. Nogle bud? På forhånd tak :) -
Engelsk rettelse
ForumindlægEr der nogle derude der hurtigt vil læse noget engelsk igennem? fange de fejl, som jeg ikke lige kan se:) deadline mandag formiddag:) den er på ca 800 ord -
Folkedrab i Irak hjælp haster
ForumindlægHej, jeg har skrevet om folkedrabet i Irak.. Jeg mangler at skrive indledning og konklusion, så tænkte på om der var nogen jeg kunne sende den til? og rette evt fejl, osv... På forhånd mange tak -
Berlinmuren
ForumindlægJa, jeg skal fremlægge om berlinmuren imorgen.. så ville lige vide om jeg har skrevet det rigtigt... Den er ikke så lang, den skulle bare fylde 2 min. Så vil du ikke plzz rette mine fejl, jeg skriver den i indbakken -
zu lieben i førnutid
Forumindlæghar prøve i morgen, og jeg får altid fejl i zu liebe i førnutid, og jeg kan simpelthent ikke finde den her på nettet, så tænkte på om der var nogen af jer der vidste det? :-) -
Oxidationstal og redoxreaktioner
ForumindlægHejsa hvordan finder man OT af denne reaktion Zn + NO_3 ^- -> Zn^2+ + NO_2 forstår det virkelig ikke det er på B-niveau og ikke A. Min fejl -
Jobansøgning
ForumindlægEr der nogen som har tid til at kigge min jobansøgning og CV igennem for komma- og grammatiske fejl, samt evt. give gode råd. Jeg sender den over mail :-) -
rette engelsk- haster
Forumindlægkære alle jeg har skrevet et essay og vil meget gerne have en super god person der vil kigge den igennem for fejl :) jeg håber der nogen der har lyst og en smule tid. -
Hjææælp rette opgave !
ForumindlægHej alle. jeg ville lige høre om der var en der kunne være interesseret i at rette min litterære artikel for stavefejl og andre grammatiske fejl? kommafejl osv ? Jeg er ordblind .. Så det ville være en stor hjælp :) -
Engelsk stil??
ForumindlægHej allesammen :) Jeg skal aflever en engelsk stil i morgen.. Jeg ville høre om der var nogen der ville kigge på den og se om jeg har fejl. Jeg har selv rettet den så godt jeg kunne, men jeg håber der er nogen der vil hjælpe mig... PÅ FORHÅND TAK -
hjælp til tysk??
ForumindlægHej - jeg har en tysk aflevering, som meget snart skal være afleveret. Jeg vil meget gerne have den læst igennem, for at få rettet de slemme fejl. Det drejer sig ikke engang om 100 ord :-).. På forhånd tak. -
Im Juli oversættelse… Hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har netop færdiggjort min tysk aflevering. Det er 14 sætning som jeg har oversæt til tysk fra dansk. Vil være meget glad, hvis der var en der gad rette mine fejl :) Tak på forhånd. -
Freunde - Rettelse af stil
ForumindlægNogle der vil gennemlæse en tysk stil. Har arbejdet hårdt på den og håber at få rettet de sidste grammatiske fejl. Skriv til mig, så jeg kan sende den til jer.
