Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 19841 til 19860 af 106471
-
Blodtypebestemmelse
ForumindlægJeg har fået stillet dette spørgsmål i min opgave: Forklar hvilke blodtyper dine forældre kan have. Jeg er selv A rehsus positiv. Nogen der kan hjælpe? :-) -
Penge for affald HASTER!!
ForumindlægHej Jeg skal til Naturfagseksamen på fredag og har virkelig brug for jeres hjælp med dette spørgsmål jeg er blevet stillet: "I hvilke lande får mange penge for at aflevere affald og hvilken slags affald?" Please hjælp mig det haster meget -
Radioaktiv stråling
ForumindlægHeysa ville høre hvad det vil sige, at en kerne er radioaktiv?? -
Determinant
ForumindlægHej Jeg sidder med den oploadede beregning. Jeg har beregnet de tal som står i de første 5 linjer. Og skal nu beregne determinanten af den matrix som er opstillet. Jeg har nu to spørgsmål: hvordan kan det være at enhederne ændres nede i matricen. og hvordan løser man sådan en beregning i hån... -
Reynoldstal
ForumindlægJeg skal svare på en spørgsmål i min opgaveformulering i SRP som lyder: 'Kom herunder ind pa° Reynoldstal og dets betydning for hvilken model luftmodstanden følger.' Jeg vedhæfter modellerner nedenunder, men er der nogen der kunne hjælpe mig i fortælle mig hvordan jeg skal svare på d... -
Beskriv modellen ved brug af reynoldstal
ForumindlægJeg skal svare på en spørgsmål i min opgaveformulering som lyder: 'Kom herunder ind på Reynoldstal og dets betydning for hvilken model luftmodstanden følger.' (Jeg skriver i fysik og mat btw, og dette spg tilhører til fysik delen) Jeg vedhæfter modellerner nedenunder, men er der nogen de... -
Engelsk(kvote 2)
ForumindlægMin kæreste vil gerne læse engelsk, men har ikke snittet til kvote 1. Men jeg forstår det sådan, at der er nye regler for kvote 2, så det ikke længere gælder om point men gennemsnittet for de adgangsgivende krav. Engelsk: Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk A, yderligere et fremmedsprog (... -
en historie til spejlet
Forumindlæger der nogen som har læst en historie til spejlet af kåre bluitgen ?? Jeg forstår den overhovedet ikk :S -
linær regression
Forumindlæghvilken en af dem er rigtig? -
Studie i udlandet, økonomi
ForumindlægSøger noget hjælp og vejledning til, hvilken økonomiske hjælp man som dansker kan få, hvis man vil studere (bachelor) i Canada. Synes det er svært at finde nogle muligheder, men det kan da ikke passe det er helt udelukket? -
andengradsligning
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med opgave 7 og 8? Har svært ved at løse dem? Hvordan løser man opgave 7 først? Hvad er fremgangsmåden? -
To lineære ligningern med to ubekendte
ForumindlægHej :) Nogle der kan hjælpe mig denne her opgave? 6x + 2y = 9 og 5x + 2y = 5 -
opgave, hjælp!
Forumindlæghej, har en opgave der lyder: i en beholder findes gasserne H2, CO og CH3OH ved passende temperatur og tryk og ved anvendelse af en katalysator kan følgende reaktion finde sted 2H2 (g) + CO (g) ->CH3OH (g) (I) total trykket er 53.1bar og endvidere vides p(H2)=13.8ba... -
partial differention
Forumindlæghej jeg har følgende δ²ψ(ζ)/δζ² hvor ζ=a*x og a=√ωm/h og λ=2E/hω. hvordan skal differentier dette? -
Mac
ForumindlægEr der nogen mac-nørder til stede, som kan fortælle mig hvordan jeg får overført en film, som ligger på en cd, til selve computeren?? -
Hvordan analyser man reportage???
ForumindlægHvordan analyser man reportage??? Kan ikke finde noget analyse-modeller -
reaktionshastigheder
ForumindlægHAR BRUG FOR HJÆLP!!!! jeg har udført et forsøg om reaktions hastighed og har en reaktionshastighed på 105 sek. hvordan beregner jeg om det er 0. 1. eller 2.ordensreaktion? -
er det rigtigt ?
ForumindlægHej Er der en der gider tjekke om jeg har forstået det rigtigt og lavet tabelen rigtig. Det handler om procent og procentpoint :) på forhånd tak -
Hvad er forskellen?
ForumindlægHej Sp. Skal til og investere i lommeregner (10 klasse) Og jeg stadigvæk i tvivl. Derfor er mit spørgsmål:''Hvad er forskellen på TI-30XS og TI-30XB? Tak på forhånd. -
Differentiering og Associations loven
ForumindlægG1=f(ti) G2=g(ti) G3=h(ti)=G1-G2 (a*((G1-G2)*G1))=a*(G1*G1 - G2*G1)=a*(G1*G1) - a*(G2*G1)=a*G1*a*G1 - a*G2*a*G1 Lad os sige at jeg vil differentiere mht. G1. Er det kun den associerede del som jeg skal differentiere mht. G1.
