Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2021 til 2040 af 57177
-
Engelsk B noter
ForumindlægNogen der ligger inde med nogle noter om: - America First: Make America Great Again (Områdestudie: USA) - Howl's Moving Castle, Fantasy & Fairy Tales (Værklæsning) - Rule Britania (Områdestudie: UK & Greater India) -
Noter til innovation og jura fag
ForumindlægHej, Er der nogen her der har noter liggende til innovation og jura fag: Innovation bog: Velfærdsinnovation : ledelse af nytænkning i den offentlige sektor(Bason) Jura bog: Offentlig- privat samarbejde(Tobias Indén & Karsten Naunsrup Olesen) Jeg vil gerne læse til pensum, det vil gør det ... -
Noter til IØ A
ForumindlægHej. Nu er det jo ved at være eksamenstid, og jeg skal 100% op i IØ. Jeg føler mig dog på ingen måder klar, ikke fordi jeg ikke har fulgt med i timerne, føler bare ikke IØ er min stærke side. Jeg har desuden heller ikke så mange noter, så ville høre om der var en, som kunne forære nogle guldnot... -
noter til flere tekster
ForumindlægJeg skal til eksamen om 2 dage og har fået samlet alle mine notater sammen (har til alle tekster, men vil meget gerne have flere - det kan jo være at I har lagt mærke til noget som jeg ikke har)Det drejer sig om følgende tekster:Ingrid Noll: Fisherman´s FriendMarie Louise Kaschnitz: Ja, mein Enge... -
Hjælp til valg af uddannelse efter STX
ForumindlægHej med jer :) Jeg er en dreng på 18, og jeg overvejer pt. en masse forskellige uddannelser. I den forbindelse tænkte jeg, at det kunne være I have nogle inputs ;) Lidt om mig Jeg går på 3. år på STX, og har musik A - engelsk A og samf B. Derudover har jeg matematik på A, som jeg kun har ... -
HJÆLP TIL ONE NOTE... KAN IKKE ÅBNE PROGRAMMET
ForumindlægHej IT-eksperter Jeg er en desperat 3g'er, der ikke kan åbne sit One Note-program og dermed ikke kan få adgang til snart 3 års guldnoter fra gym (græder). Hver gang jeg åbner programmet, lukker det ned og melder om "fejlrapportering"... Jeg har ikke adgang til mine noter online ... -
Dansk
ForumindlægNogen der aner om man kan lave prøveforberedelse i læsetrænigssæt 6 for 9.Klasse ?? -
haster dansk
Forumindlægjeg har lige nogen par spørgsmål som jeg skal besvare til bogen " De uanstændige " jeg har besvaret følgende hvis bare nogen er søde at tjekke after om det jeg ahr lavet er ok? er ikke sikker på om det er rigtigt har virklige problemer med dem.. håber nogen kan hjælpe mig hurtigt 1. På ... -
dansk
ForumindlægHejsa..Er der nogle der har skrevet en stil om "Fuglene" af Christian Kampmann? Sidder lidt og døjer med budskabet, kan ikke rigtigt finde ud af det. Er der nogle der kan give mig et lille hint? -
Dansk
ForumindlægHey alle sammen Jeg er stærkt utilfreds med mig selv om at skrive stil.. Hvad betyder ordet inspiration?? Kan I fortælle det pædagoisk? Kan I lære mig, hvordan man skriver en stil og hvad man forventer? Det er fordi, at jeg skriver stile som bliver usammenhængene, enten er det fordi jeg ikke har ... -
Dansk-hjælp
ForumindlægHej. Er du nogle her, der kan hjælpe med genren Readymade og litterære lister? -
Dansk
ForumindlægHej er der nogen der har læst novellen Chicken af Hanne Vibeke Holst ? :) Jeg har trukket identitet og jeg vil gerne arbejde med novellen Chicken så jeg vil bare lige spørger om hvor man kan se noget identitet i novellen. Tak på forhånd ;) -
dansk
Forumindlæger der nogen der har læst marie en erindring fra Vesterhavet..kan give en lille resume -
dansk
Forumindlæger der nogen der har læst marie en erindring fra Vesterhavet..kan give en lille resume -
dansk
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig helst meget hurtigt , med nogen spørgsmål til bogen Et hjerte til Maria. 1) Personkarakteristik af de vigtigste personer i bogen. 2) miljøbeskrivelse ? -
hjælp i dansk
ForumindlægHey jeg kan ikke helt finde ud af at tolke og analysere "Far och jag" som er skrevet af Pär Lagerkvist, kunne godt bruge noget hjælp og lign. det jeg bl.a. skal kigge på er nemlig de ekspressionistiske træk i novellen. -
dansk
Forumindlægnogen der har en robinsonade jeg kan få -
dansk
ForumindlægJeg gå efter et 12-tal i terminsprøven om et par dage.. Hvad skal man kunne for at få 12? tak -
hjælp til dansk
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med det her: hvorfor er der ikke indirekte tale i en graphic novel?. tak -
Dansk !!!
ForumindlægHej Er der nogen der hr en exapmle af : en skadeanmeldelse til et forsikringsselskab et informationsbrev tak
