Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2061 til 2080 af 57177
  • DANSK HJÆLP! :)

    Forumindlæg
    Hey alle sammen :) - Jeg har trukket emnet : ''Fremtid og drømme.. 0g er lidt sidespor,, Er der nogle af jer der kunne give lidt inspiration til at hjælpe mig med hvad jeg kunne snakke om?.. tak på forhånd.
  • dansk

    Forumindlæg
    hjælp!!!!!!!!! please har kun en time til at aflevere den .skal skrive en stil om erindninger.og det handler om klasse skift ved ikke hvad jeg skal skrive er gået i gang og har kun skrivet 167ord og jeg skal midst skrive 500ord please hjælp
  • dansk

    Forumindlæg
    På et tidspunkt falder tjeneren Jens og bliver beskidt. Hvorfor er dette et kæmpe problem? På dette tidspunkt i fortællingen kender forføreren og Cordelia ikke hinanden. Hvordan udnytter forføreren situationen?
  • dansk

    Forumindlæg
    Spørgsmål ang. om Forførerens dagbog af Søren Kierkegaard På dette tidspunkt i fortællingen kender forføreren og Cordelia ikke hinanden. Hvordan udnytter forføreren situationen? Hvordan kan vi se i teksten, at han allerede fra start har en plan om at forføre hende?
  • dansk

    Forumindlæg
    Hej Hvordan var romantikkens borgere?
  • Dansk

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvilken slags indflydelse, ghandi havde på buddhisme?
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle af jer som har læst novellen "krebsen" af Kim Fupz Aakeson. Hvis ja, hvordan har i sat det ind i en berettermodel? På forhånd
  • Dansk

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere en reklame. Hvor meget skal den analyse fylde i fremlæggelsen? Skal jeg lægge meget vægt på den, eller hvordan? Synes bare det bliver utrolig langt hvis jeg både gør brug af 10 punkts metoder og kigger på afsender/modtager forholdet
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hej derude! Hvilken farve symbolisere Groteskhed, hjælpeløshed og afmagt? Tak på forhånd
  • DANSK HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hvad er Realismens Formål? vil gerne have en uddybning på det? Hvad kendetegner en Realistisk Tekst? Hvilke to retninger er særligt dominerende inde for realismetraditioenen i det 20 århundrede ?
  • dansk

    Forumindlæg
    jeg har trukket Opinionsgenren og vi arbejde med dem opgivelser Vi må bevare kønsopdelt svømning – fordi det er godt for kvindernes sundhed, debatindlæg Fede mennesker skal betale mere, debatindlæg Marsvin i cyberspace, klumme En smøg på bagtrappen bliver nemt til fem pakkeår, klumme og...
  • Noter til "Der Ausreißer" af Peter Härtling

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med noter til den historie?
  • Mundtlig Matematik B stx

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundtlig matematik. Jeg vil lige høre hvad jeg skal komme ind på hvis jeg trækker differentialregning og statistik samt hvilke spørgsmål jeg ka forvente bliver stillet.. på forhånd tak :)
  • Gennemsnit på gymnasiet (STX)

    Forumindlæg
    Hvordan udregner man sit gennemsnit, når man er færdig med gymnasiet? Skal man kun tage gennemsnittet af de eksamner man har været oppe i, eller skal man også regne årskarakterne med? Tak på forhånd :D
  • Biologi C eksamen stx

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg skal til mundtlig biologi eksamen på C-niveau. Er der nogen som har generelle råd til forberedelse såvel som eksamenen? Evt. ting som tidligere eksimanter ville have et ønske om at have vidst? På forhånd tak! Anna
  • STX Matematik B. Trigonometri

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og tænker på, hvordan man kan løse denne opgave. Jeg er kommet til den konklusion at svaret må være 0,70 meter. Håber der er nogen, der kan den her. Link: opgave 10 a) http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/medi...
  • Religion B projekt STX

    Forumindlæg
    Jeg har religion på B niveau, og skal til at skrive et projekt i faget. Jeg aner dog ikke hvilke emne jeg skal vælge. Vores lærer har været virkelig dårlig til at oplyse os om hvilke muligheder der er, så jeg er mildest talt på bar bund. Er der eventuelt andre der har skrevet et lignende projekt...
  • 8 sætninger som skal oversættes fra dansk til tysk.

    Forumindlæg
    Hejsa everybody! Jeg skal oversætte følgende 8 danske sætninger fra dansk til tysk. Jeg ved godt det er dårligt tysk, men opgaven er ganske enkelt oversættelse af sætningerne. Det ville være dejligt, hvis der var nogen som gad rette i dem (hvis I kan finde fejl selvfølgelig :-) ) Husk som sagt ...
  • 8.004 stx B

    Forumindlæg
    Om et 2. gradspolynomium oplyses, at det har rødderne 5 og 9, samt at punktet (7,4) ligger på dets graf. Opskriv en forskrift for polynomiet. Hvordan gør man dette?
  • Tysk noter - eksamen!

    Forumindlæg
    Ville bare høre om der skulle være nogen, der havde gode noter til de flg. tekster:Kafka: "Das Urteil"Kaschnitz: "Nesemann" og "Das dicke Kind""Good Bye, Lenin!" og "Katrin Sass im Interview"(det er hende, der spiller moren i Goodbye)"Die ble...