Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2101 til 2120 af 181597
-
Matematik - a og b
ForumindlægAlder (år) : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Længde (cm) : 310 348 386 424 462 500 536 572 610 Tabellen viser sammenhørende værdier af alder og længde for en population af spækhuggere I en model er sammenhængen mellem længde L (målt i cm) og ald... -
privatlærer matematik A- i Roskilde
ForumindlægHej Jeg søger privat lektiehjælp til matematik på a niveau htx. Det handler ca. om nogle timer om ugen. Jeg bor i Roskilde, og jeg vil helst have det skal være en kvinde. Kunne det være noget gider du så skrive så sende en privat besked med dit nr så jeg kan ringe dig op? -
eksamen til sommer
ForumindlægHej folkens havde lige et par spørgsmål angående Gymnasium. Jeg går nemlig 10.klasse nu, men jeg er blevet optaget på gymnasium, hvis jeg dumper afgangseksaminerne kan jeg godt komme ind på gymnasium. -
Eksamen
ForumindlægHey. Min dansk lærer har snakket om, at vi kunne trække et sprogligt spørgsmål til dansk A eksamen her i 3.g. Hvad menes der helt konkret med det, og hvordan skal man gribe det an? På forhånd tak -
Har ikke fulgt med i matematik siden 9. klasse....
ForumindlægHej folkens Jeg ville bare lige høre hvad i ville anbefale at jeg gjorde angående min matematik undervisning, jeg er en dreng og går i 2g, som havde det alt for nemt med matematik i folkeskolen, færdighedsregning var mit shit og mit snit der lå på 11, da 9 klasse så kom og vi skulle lære maple, ... -
Matematik A-niveau?
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om der er nogen der kender en hjemmeside, en PDF dokument eller noget i den stil, der fortæller grundigt om disse emner i matematik på A-niveau: - Differential- og integralregning, differentialligninger, modeller, vektorer og geometri i planen. Jeg har min Gyldendals Gym... -
ENGELSK MUNDTLIG A EKSAMEN
ForumindlægHeej Folkens (; Jeg skal til eksamen i engelsk mundtlig A på Mandag. Derfor vil jeg gerne høre om der nogle gode FIF eller oplevelser til eksamen i kunne bidrage med?? og evt har en god idé til hvordan man bedst disponere sin tid til forbedrelsen bedst, og hvordan man analyser sin tekst bedst... -
Dansk A mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op til den mundtlig eksamen i dansk A - HF. Og jeg er selvfølgelig nervøs. Jeg har ret godt styre på læsestoffet til eksamen og alt er klar når jeg trækker en tekst og ved hvilken noter der skal hives frem, MEN.... - Jeg har en meget kritisk og streng lærer og i løbet af den... -
Matematik og dansk
ForumindlægHej allesammen! Er der nogen, der ved, på hvilken måde fagene matematik og dansk arbejder sammen på? På forhånd tak! :) -
skråp skrift i word?
Forumindlæghvordan fåpr jeg skråp skrift i word? og hvilke typer er der -
Lommeregn Matematik A?
ForumindlægHej Vil bare spørger om i fik rabat på jeres lommeregner i gym. Og hvad kostet den ? tak på forhånd :) -
Spørgsmål i forbindelse med oplæsning til mat eksamen
ForumindlægHejsa Jeg sidder og læser op til skriftelig matematik eksamen, og faldt over en opgave uden hjælpemidler jeg gerne vil have forklaret I en model kan sammenhængen mellem højde og alder for drenge i alderen 5 år til 17 år beskrives ved y=5,5x+110 hvor y er højden målt i cm, og x er alder... -
Skriftlig fysik - HTX
ForumindlægDa der afholdes skriftlig fysikeksamen på HTX i morgen, vil jeg opfordre brugere af forummet her til at undlade at svare på eventuelle tråde, der oprettes i tidsrummet 9-14-stykker, da det vist er det normale eksamenstidsrum. Fra den skriftlige eksamen i fysik på STX så vi, at visse folk fandt på... -
MATEMATIK EKSPERTER?
ForumindlægHej, er der nogle af jer herinde som påstår at de er eksperter i matematik og godt ville hjælpe en knægt i nød med matematik eksamen på høj niveau? Hvis det er muligt er jeg meget åben ind for skype undervisning, og betaler gerne med penge. Kontakt mig hurtigts muligt. -
Eksamen, A-niveau!?
ForumindlægHej Jeg skal op i morgen i samf-A, og har fået 24 timers forberedelse.. Jeg forstår godt eksamens-formen (sådan da), men er i tvivl om, i hvor høj grad jeg skal benytte mig af det udleverede materiale/bilag? -Der står, at jeg skal "tage udgangspunkt" i materialet, men betyder det, at j... -
Facit for matematik A 21. maj 2018 gammel reform
ForumindlægEndnu engang uploader jeg facit for STX A-niveau gammel reform. Jeg satser på også at lave for ny reform. Husk, ingen garanti for fejlfrie løsninger. Stil gerne spørgsmål, så kan jeg eller andre dygtige lektiehjælpere svare på jeres spørgsmål. -
Eksamen Matematik B
ForumindlægJeg går på STX i 2.g og skal til mundtlig eksamen i matematik på tirsdag. Mine faglige kompetencer indenfor matematikken er minimale, hvilket fører mig til spørgsmålet: Hvilke konsekvenser er der, hvis jeg dukker op til eksamen, trækker, bliver i de 24 min forberedelse hvorefter jeg siger til... -
Privatlærer til matematik A søges!
ForumindlægHej jeg er en dreng på 19 år, der går på gymnasium i 3 år. Det der hovedsaligt skal arbejdes med, er eksamensopgaverne, sådan at det bare sidder der, når jeg skal op. Håber der er nogen der kan hjælpe. Penge afregnes efter aftale. -
Mat A eksamen - kontrol?
Forumindlæg -
Matematik Hjælp
ForumindlægBestem en ligning for den rette linje M, der går gennem punkterne A(7,3) og B(11,5) Bestem ligning for den rette linje n, som er parallel med m, og som går gennem punktet C(2,4). Er taknemmelig for jeres hjælp :D
