Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2141 til 2160 af 181597
-
Engelsk B kræves -men har det på A
ForumindlægHejsa Uddannelsen som jeg vil ind på kræver at jeg har bestået engelsk B-niveau, men jeg har haft det i 3 år gennem min tid på STX. Jeg skal nu både op til en mundtlig og skriftlig eksamen i engelsk A niveau. Mit spørgsmål er, hvis jeg nu skulle dumpe til både skriftlig og mundtlig - kan jeg så i... -
Adgangsgivende eksamen, Hvordan?
ForumindlægHej. Jeg stoppede for få år siden på gymnasiet, lige før sidste eksamen i 3.g. Dvs jeg har afsluttet alle fag på nær ét(matematik mundtlig). Jeg vil så gerne have gerne have en adgangsgivende eksamen nu, således jeg kan tage en videregående uddannelse. Jeg gik på matematisk linie, med matemati... -
Mundtlig eksamen.
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig eksamen i matematik på A-niveau i næste uge, og sidder med mine eksamensspørgsmål. Den første omhandler differentialregning og her er spørgsmålet: Beskriv begrebet differentiabilitet og regneregler fir differentialkvotienter . Bevis for produktreglen skal indgå. ... -
Fysik A notater
ForumindlægHejsa allesammenJeg skal til studenter eksamen i mundtlig fysik snart. Jeg har fysik på A niveau og mangler virkelig nogle gode notater til bøger såsom: Orbit3, Fysikkens Verden 3, Fysikkens Spor eller andre.Jeg har haft disse emner:- Beskrivelse af bevægelse og impuls: Herunder: Sted, hastighed,... -
Jeres skriftlige årsprøve?
ForumindlægHej..Da du var op til skriftlig dansk årsprøve i 1.g.. blev der så brugt et tidligere eksamenssæt? og hvor gammelt var det eksamenssæt så?håber nogen kan huske det.. hehe tak :) -
Skriftlige eksamener. karaktere?
ForumindlægHejsa med jer. Er der nogen der kan sige mig hvornår karaktererne fra de skriftlige eksamner på Stx bliver offentlig gjort?? på forhånd tak for hjælpen ;) -
Matematik eksamen, integration
ForumindlægHej. Hvordan ville i svare på dette eksamensspørgsmål? : Redegør for Stamfunktionen og ubestemt integral? -
bevis til matematik eksamen
ForumindlægHej jeg har fået en spørgsmål i differentialregning hvor jeg skal redegøre for montoniforhold nulpunkter ogog hvordan differentialkvotienten finde ved en selvvalgt funktion ved brug af 3 trinsreglen. I min besvarelse skal der indgå minds 1 bevis, og mit spørgsmål gå ud på hvis jeg differentier ... -
Tæller mundtlig eller skriftlig del mest?
ForumindlægHej, jeg har lige været oppe til eksamen i DHO, hvor jeg fik to forskellige karakterer for hhv. den mundtlige og skriftlige del af opgaven. Jeg ved godt, at DHO-karakteren slet ikke tæller, men jeg er bare nysgerrig på, om den skriftlige del tæller mere end den mundtlige i SRP i 3.g? Tak på forh... -
Eksam
ForumindlægEr der nogen der kender nogle hjemmesider hvor man kan øve sig på engelsk skriftlige eksam. Primært det med fejlsætninger -
matematik
Forumindlæger der nogen der kan forklar om hvorden man kan regne dette opgave ud? tak på forhånd a=5^3*5^4*5^-7 -
Tysk skriftlig fremstilling??
ForumindlægTil den tyske eksamen/terminsprøve forgår det sådan som dansk at man får et hæfte udleveret og så kan man selv vælge imellem nogle emner, som man ønsker at skrive? Eller er der kun en opgave man skal skrive om og ikke noget med at man selv kan vælge mellem opgaver? For i dansk nemlig, så kan man ... -
Matematik opgave a-c
ForumindlægHejsa er der nogen der kan forklare eller udregne fra opgave a-c? Forklare hvordan jeg skal komme frem til det eller hvordan? Tak, har vedfhæftet billede. -
HJÆLP TI MAT A eksamen! Differentialligningen y'=b-ay graf
ForumindlægHej jeg skal til mundtlig matematik eksamen på fredag! og har derfor hurtig brug for hjælp! Jeg har fået følgende spørgsmål: Forklar berebet differentialligning og gør rede for den fuldstændige løsning til differentialligningen af typen y'=b-ay herunder grafens udseende. Her er mit spørgsm... -
matematik-A.. vektorer
Forumindlæghey.. håber nogen kan hjælpe mg med de to sidste opgaver:) I et koordinatsystem er to vektorer vektor-a<span style="font-family: "Derive Unicode""> og vektor-bbestemt ved</o:p> t , t+1 og -t , t+1, hvor t er et reelt tal.</o:p> </o:p> <p class=&qu... -
Matematik A-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen, som kan hjælpe mig med disse to opgaver. 1. En parabel har ledelinjen x=1 og brændpunkt i (5,4). Bestem ligningen for parablen. Bestem ligningen for de tangenter der har røringspunkt med parablen for x=7 2. Parablen har ligningen y=2x2 - 4x +7. Bestem ligningen for ledeli... -
mdt. eksamen STX A
ForumindlægDet foregår på den måde at man kommer ind og trækker en ukendt tekst, der relaterer til ét af de emner man har beskæftiget sig med indenfor faget igennem de sidste 3 år på STX, ikke sandt? Desuden er mit spørgsmål om hvor meget sproget betyder når man er derinde? Vægtes det 90/10, hvor 90 = spro... -
Eksamen A - EU
ForumindlægHej folkens! Jeg har til samfundsfagseksamen fået udleveret de "obligatoriske ark" om beslutningsprocessen, herefter en model om lobbyisme. Dernæst kommer der nogle ark om kødklister sagen og slutningvis noget om de tre EU-forbehold. Det overordnede emne er "De Store medlemsland... -
Eksamen
ForumindlægHey,Ja, jeg har så været den store idiot at glemme at skrive underskrift på sidste side af min dansk skriftlig eksamen. Sp jeg vil lige spørge om, hvor fucked jeg er? Jeg har en underskrift på min første side. -
HISTORIE A-EKSAMEN
ForumindlægHej, Jeg fik trukket emnet: Kulturmøder mellem Islam og Kristendommen ca. 700 tallet til i dag.. Jeg ved at korstogene begynder ved 1000-tallet, men hvad begynder ved 700-tallet? på forhånd tak!! :D
