Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2221 til 2240 af 154032
  • Eksempler på Grammatik i Engelsk A eksamen

    Forumindlæg
    Hej, og glædelig påske til jer allesammen! Jeg har dedikeret min påskeferie til at læse op til mine eksamener, og er lige nu i gang med at forberede mig på min skriftlige engelsk eksamen. Grundet dette ville jeg blive ovenud lykkelig, hvis der er nogle der sidder inde med eksempler på de grammat...
  • Point ved den skr. prøve A

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har lige et spørgsmål ang., hvor mange point man skal have i den 1-årige Mat A skriftlige prøve for at få det nye 10-tal? Cit
  • Billedplan og realplan på engelsk? Og andre nyttige specialudtryk til skriftlig engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg er igang med at forberede mig til engelsk A, og er pludselig blevet klar over at mit literære special-ordforråd er ret begrænset. Mit vigtigste spørgsmål er hvad hhv. real og billedplan bedst oversættes med på engelsk (min ordbog er ikke til meget hjælp, da det jo ikke er normalspro...
  • metode i biologi

    Forumindlæg
    Halløj derude. Jeg skal til AT eksamen her d. 10/6 og jeg skriver i samfundsfag og biologi. Jeg har lidt problemer med metoden i biologi. Når man insalmler information igennem bøger og på nettet, hvilken metode bruger man så? Er det bare redegørelse, eller er jeg helt galt på den?
  • FSA10 Englesk skriftlig

    Forumindlæg
    Heej. Jeg er lige lidt i tvivl om en bestemt ordbog er tilladt til engelsk eksamen skriftlig. Orbogen er en computerudgave af "longman dictionary of contemporary english" Må jeg godt bruge den?
  • hævet og sænket skrift

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvordan man laver hævet og sænket skrift når man vil angive antallet af nuklider i kernen og antallet af protoner foran et grundstof. God efterårsferie til alle mvh.
  • Årsprøve i Matematik B skriftligt

    Forumindlæg
    Årsprøve i Matematik B skriftligt . hvem laver opgaverne ? er det vores lærer ? nogen der en eksempel på sådan prøve . ? er mega nervøs. og ved ikke hvad jeg skal læse . Med venlig hilsen Sara
  • A

    Forumindlæg
    Punkterne A(2,3) , B(12,4) og C(3,6) danner en trekant ABC En ret linje l går gennem punktet B har parameterfremstillingen. x=12+t y=4+t*-5 Bestem koordinaterne for de punkter p på linjen l, for hvilke areal af trekanten APC bliver 17 Nogen der kan hjælpe, og er helt på bar bund...
  • skriftlig eksamen svar?

    Forumindlæg
    Hej Hvornår er det man får svar på de skriftlige eksamener, når man går på STX?
  • Skriftlig karakter til eksamen

    Forumindlæg
    Hvornår bliver de skriftlige eksamens karakter offentliggjort på lectio?
  • Biologi figur

    Forumindlæg
    Hej er der en her som kan hjælpe mig med at forklare den her figur som er vedhæftet? :)
  • Er du god til biologi?

    Forumindlæg
    Jeg skal forklare præcist hvad er sker i denne her model ( link ) Forstår den godt, men det ville være rart hvis der var en der kunne detaljeret forklare den. LINK : http://tinypic.com/view.php?pic=27xgvfm&s=5#.Um_UV_mWass
  • Dansk A-niveau maj 2007

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der ligger inde med en skriftlig dansk opgave fra 2007 (HF) ?
  • HJÆLP! FYSIK OG BIOLOGI

    Forumindlæg
    Hej venner! Har et problem..): Hvad betyder det, at "der globalt pr. 2. august 2017 var forbrugt flere naturressourcer end der kunne skabes i løbet af hele året"?
  • Engelsk skriftlig Imorgen :(

    Forumindlæg
    Engelsk skriftlig. Ville bare spørge om i havde nogle gode analysemodeller til de forskellige emner man kan trække til Engelsk skriftlig. På forhånd tak
  • Fysik/Matematik A på STX eller HTX?

    Forumindlæg
    Hej med jer. Efter min gymnasielle uddannelse har jeg tænkt på at studere fysik på højere niveau. Hvad er bedst; STX eller HTX? Argumenter gerne for og imod :). Mvh. Kasper
  • skriftlig fransk 9.klasse - terminsprøver

    Forumindlæg
    Til alle som skal op i skriftlig fransk 9.klasse og ikke har prøvet det før, det er sådan opgaven nogen lunde vil se ud :)
  • Biologi og engelsk

    Forumindlæg
    Hej Med emnet fremtidsforudsigelser og visioner, valgte jeg fagene engelsk og biologi.. Men mit område har jeg ikke valgt endnu - Nogle forslag ??? - Morten
  • Biologi og robotter

    Forumindlæg
    Hej, jeg kunne godt tænke mig at høre, om i har nogle forslag til, hvordan at man kan koble robotter menneskets hjælpere til faget biologi?
  • Dansk og biologi

    Forumindlæg
    Hej Hvordan spiller dansk og biologi sammen til AT? Ved ikek rigtig hvad jeg skal sige, hvis jeg bliver spurgt til det.