Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2281 til 2300 af 154032
-
skriftlig fremstilling
ForumindlægRet lige det her essay hvis i har lyst. Gør øjeblikket væsentligt Gør øjeblikket væsentligt. Det er sognepræsten Michael Wagners holdning til livet i artiklen. Her udtrykker han sine holdninger omkring livet og dets mening. Samtidig er der også en illustration med en dreng, som prøver at opn... -
Hvad kan det være? Skriftlig
ForumindlægNogle som ved (eller har gode gæt) hvad prøven kan omhandle? -
Hjælp til skriftlig aflev.
ForumindlægHar brug for hjælp til en opgave hvor jeg skal finde en halveringsdybde. Beskrivelse af opgaven: Når lys trænger ned gennem havet, aftager lysintensiteten eksponentielt med dybden. Lysintensiteten angives i procent af lysintensiteten ved havoverfladen. I Sargassohavet, hvor vandet er meget klart... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægKan det tælle ned, hvis man har fortolket den første del af en novelle anderledes, end den nok burde være blevet? Jeg argumenterede for det med citater, men jeg kan godt se nu, at det nok betød noget andet. Resten af novellen forstod jeg godt, og tror også at min analyse og fortolkning er dybdegå... -
skriftlige afleveringer
ForumindlægHej folkens jeg vil spørge om der ikke er nogen som kan hjælpe mig med at rette en engelsk aflevering. Er okay god men bare for at være sikker på at der ikke er nogle fejl -
skriftlig point
Forumindlæghej hvor mange point skal man have i engeslk for at bestå for jeg skal nemlig imorgen til eksamen er mega nervøs -
skriftlig fremstilling
Forumindlæghej alle, i må meget gerne skrive noget, som kan ændres eller gøres bedre: Det var koldt udenfor. Folk stod i små cirkler med en smøg i mundet, fulde, og snakkede om deres livsproblemer. Det var altid rart med en pause fra den larmende musik inde på diskoteket. Kate og hendes rygegruppe gik sl... -
skriftlig fremstilling
Forumindlæghej, kan du/i bedømme denne prosatekst og skrive hvad jeg kan gøre bedre? Det var koldt udenfor. Folk stod i små cirkler med en smøg i mundet, fulde, og snakkede om deres livsproblemer. Det var altid rart med en pause fra den larmende musik inde på diskoteket. Kate og hendes rygegruppe gik ... -
Mat B -> Mat A
ForumindlægJeg går i 1g.Min studieretning indeholder bl.a. Mat B. Jeg har tænkt mig at vælge Mat A.Hvordan regnes karakteren for Mat ud? Jeg har læst, at karakteren fra Mat A vægter 2/3, mens karakteren fra Mat B vægter 1/3, kan det passe? -
Skriftlige karakter - hvornår?
ForumindlægHejNogle der ved, hvornår de skriftlige karakter kan ses ?(For 3. g)Kath. -
Tip til skriftlig engelsk eksamen!
ForumindlægHeysa er der nogle der har nogle gode tips til skriftlig engelsk eksamen? -
Dansk skriftlig fsa 2008
ForumindlægNogle der har været op i Dansk skriftlig fsa 2008? (9. Klasse) -
skriftlig dansk stx :s!
ForumindlægNogle der kan fortælle hvad og hvordan disse 3 genre opbygges i skriftlig dansk: Den litterære artikel: at analysere og fortolke en litterær tekst. Kronikken: At redegøre for en tekst syspunkter og dernæst diskuter dem. Essayet: Er at reflektere eller kommentere over et emne. Hurtig hjælp tak... -
Skriftlig fysik eksamen
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har skriftlig fysik eksamen her i uge 21 og vil meget gerne naile den med et flot 12 tal. Normalt rammer jeg 10 tallet med de diverse 7 taller på de dårlige dage, men jeg har aldrig i hele min gymnasiekarriere opnået det stolte 12 tal. Nogen gode fif til hvordan man øver s... -
Biologi - sanser
ForumindlægJeg kunne godt bruge lidt hjælp med disse spørgsmål? giv et bud, især på nr. 3! 1. Formuler en hypotese, der forklarer, hvordan det går til, at man, selv om to nåle berører huden, kun føler en. 2. Stimulerer kulde og varme de samme punkter af huden? 3. Er der nogen sammenhæng mellem håndens og... -
Biologi - hvad er dejhøjde?
ForumindlægHej der ude Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad dejhøjden udtrykker for? Mange tak på forhånd -
BIOLOGI - HJERNEFUNKTIONEN
ForumindlægHEJ FOLKENS er der nogen der ved hvilken hjernehalvdel farver og ord bliver opfattet i?? -
Skriftlig eksamen i samfundsfag
ForumindlægEr der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om til skriftlig samfundsfag STX her i sommers altså 2008. Er der nogle der ved hvor man kan finde opgaveformuleringerne, hvis det er muligt? -
GSK-hold matematik b-a
ForumindlægHejsa Jeg har lige afsluttet en HHX med matematik på b-niveau. Nu skal jeg til at supplere matematik a på gsk, og det hold jeg kigger på er på er et gsk hold på et almindelig STX gymnasium. Jeg er bare blevet lidt nervøs for det, da pensum på HHX er anderledes fra pensum på STX. Vi har b.la. ikk... -
Mat A på eng.=> Medicin?
ForumindlægHey folkens....Jeg starter på IB efter sommerferien, hvor jeg har valgt Math Higher som på papir svarer til Mat A-niveau, men som i virkeligheden er nærmere Mat A+.Jeg har valgt det, da jeg gerne vil ind på medicin...Men problemet er, at jeg er ret nervøs over om jeg kan klare Math Higher (og en...
