Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2301 til 2320 af 57177
  • kapitel noter til VØ A-niveau

    Forumindlæg
    Hej jeg søger noter til virksomhedsøkonomi på a niveau, jeg har noter til nogle af kapitlerne men mangler til 18, 19, 20, 21, 22, 23 det er fra den blå bog virksomhedsøkonomi A 2 del. fra systime<3 tak på forhånd
  • Noter om Freuds teori om svagt jeg?

    Forumindlæg
    Hej allesamen! Jeg er i gang med min AT opgave, og mangler nogle noter til Freuds teori om at have et svagt jeg. Er der nogen der ligger inde med nogle noter omkring det, og er interesserede i at dele det? Så ville jeg blive rigtig glad! :-)
  • Matematik a-niveau STX studentereksamen december 2008

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som sidder inde med en besvarelse af eksamenssættet matematik STX A-niveau d. 12 december 2008? På forhånd tak!
  • Dansk/engelsk-oversættelse, "Modern American Legends"

    Forumindlæg
    Hej!Det kunne virkeligt være dejligt, hvis der var nogen der gad rette min oversættelse og evt. komme med en udtalelse+karakter (hvor godt det er, om jeg gentager nogle fejl osv.)På dansk:Et middelaldrene ægtepar tog på ferie til Italien med en 73-årig bedstemor som passager. På hjemrejsen blev d...
  • Gode simple noter til fysik årsprøve

    Forumindlæg
    Hej. Skal op til årsprøve i fysik i morgen, så tænkte om det var nogle der lå inde med nogle gode noter, med beviserne osv. Lige så man har dem ved hånden.
  • noter til Adamn af Micheal Lee cohen

    Forumindlæg
    hej, er der nogle som har noget Analyse eller noter til novellen "Adam" skrevet af Micheal Lee Cohen.. det ville hjælpe mig ekstremt meget
  • Noter til " Da de økonomiske kurver knækkede"

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksam og mangler noter til " da de økonomiske kurver knækkede". Hvis der nogen der har, må de gerne sende det :D
  • Noter til: "Huset med den blin.."

    Forumindlæg
    Hejsa ! Er der nogen af jer som har notater/noter til bogen: Huset med den blinde glasveranda? -Jeg har fundet den ene herinde fra
  • Noter til Kemi A mundtlig (Basiskemi)

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der tilfædligvis ligger inde med nogle noter, som kunne bruges til en mundtlig kemi A eksamen. Især hvis det er fra basiskemi Tak på forhånd
  • bog: Samfundsfag B&C noter

    Forumindlæg
    Hej mennesker :) Der er vel ikke en der lige sidder inde med noter fra siderne: 97-107 og side 195 ? Så må i MEGET gerne sende det til [email protected]
  • Rummet/astronomi noter eller forslag til forsøg- hjælp haster

    Forumindlæg
    Hej alle Er der nogle, der har noter til rummet/astronomi? Og evt forslag til forsøg, der vil kunne sige noget om emnet? Kan ikke finde noget på nettet. På forhånd tusind tak.
  • Sælger kemi C/B noter

    Forumindlæg
    Jeg sælger kemi C/B noter for 30 kroner. Skriv nærmere for billeder osv.
  • Nogle med noter til service økonom uddannelse ?

    Forumindlæg
    Skal starte på CPH business her om lidt og vil gerne hører om der nogle folk derude som har noter til fagene i service økonom
  • DANSK - KOMPOSITION

    Forumindlæg
    Hej folkens. Hvordan skriver man en komposition på dansk?
  • STX A 27 Maj 2016

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige været til Matematik A eksamen. Den gik ikke så godt, og jeg ligger nok i den meget lave ende karaktermæssigt... Jeg ved godt, at det er ulovligt at offentliggøre eksamenssæt, og derfor kan jeg sende sættet som privatbesked til den, som gerne vil rette min opgave igennem. Kan ikk...
  • eksamen stx engelsk a-niveau

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil høre om man kun kommer op i tekster af forfatter man har haft nogle andre tekster om i undervisningen? eller er det andre forfatter der også har noget med det emne at gøre?..
  • Gamle ekamenssæt STX Mat-A

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der sidder med nogle af de gamle eksamenssæt for Mat-A ? Jeg kan ikke finde dem på uvm.dk På forhånd tak Johnny
  • Fysik eksamen - STX Fysik C

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg sidder netop og forbereder mig til min fysik eksamen i morgen ved middagstid. Jeg har 24 timer til at forberede et 6 minutters oplæg om mit emne og derefter er der en samtale-del om emnet.. Jeg søger imidlertid nogle gode råd til hvordan jeg skal gribe det hele an. Ærlig tal...
  • stx mat b dec 2007

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som vil hjælpe mig? Jeg har en aflevering til i morgen og jeg mangler at kun 3 opgaver. Håber der er en eller flere som kan hjælpe mig. På forhånd tak. opgave 7) Om en eksponentielt aftagende funktion f oplyses, at grafen for f går gennem punktet P(3,100), og at halveringskons...
  • Mat A - skriftlig eksamen stx

    Forumindlæg
    Kære alle, Har i nogle gode råd til hvordan man skal øve sig til Mat A skriftlig eksamen. Ville rart med nogle tips, da jeg gerne vil have en god karakter til eksamen. Tak på forhånd mvh Katja