Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2321 til 2340 af 154032
  • Dumper man hvis man ikke består de skriftlige eksamener?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har hørt at hvis ens gennemsnit af de skriftlige eksamener ikke er bestået, så bliver man heller ikke student? Er der nogen som ved om det er korrekt? Håber i kan hjælpe mig!
  • Spørgsmål om biologi eksamen

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Jeg skal snart op til biologi eksamen og jeg har nogle spørgsmål. Jeg har mange billeder på min computer der handler om biologi som jeg gerne vil vise i eksamen. Må jeg godt det? Jeg vil udmærket godt, at jeg ikke må bruge min computer til at læse op i eksamen, tæller det også ...
  • Biologi-eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op i biologi imorgen, og har trukket Kræft (herunder brystkræft). En af teksterne jeg har fået som bilag er http://www.finsenlab.dk/welcome/paadansk.html og det dertilhørende spørgsmål/opgave er følgende: "Analysér den vedlagte tekst fra Finsenlaboratoriet idet du lægger vægt...
  • Geografi skriftligt eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal op i skriftlig geografi folkeskolen på tirsdag. Derfor vil jeg høre om i kender nogle sider hvor jeg kan forbedre og øge mine geografi kunstskabere. Evt. tests, prøver eller nyttige notater. Jeg kender www.geografi-tjek.dk Mange tak
  • Dansk Skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i dansk skriftlig fremstilling i morgen. Er der nogen der har været op i termisnprøver og kan godt fortællle mig hvad jeg kommer til at skrive om. PLEASE det vil være et stort hjælpe. Ellers hvis der nogen god tips til det....
  • EKSAMEN! fp9 skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til eksamen i dansk skriftlig fremstilling imorgen og er begyndt at blive lidt nervøs, nogle last-minute tips/trics? Både til nervøsiteten og selve prøven, men især tips til prøven?
  • potensudviklinger i biologi og fysik??

    Forumindlæg
    Hey jeg skal op til mundligt matematik eksamen i b-niveau. Der er dog et spørgsmål jeg er lidt i tvivl om: Gør rede for anvendelser af potensudviklinger i biologi og fysik?? Nogle der kan hjælpe?
  • Biologi C(rapport) hjælp søges

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger en kan hjælp enten idag eller imorgen til biologi rapport, (penge kan aftales) Håber hører fra en her i Aarhus helst.Kontakt mig via miss-isku-fila[email protected]
  • Biologi spørgsmål om kerneenergi

    Forumindlæg
    hej. jeg vil spørger om jeg kan få hjælp til nogle arbejdes spørgsmål til kerneenergi inde for biologi faget. jeg har en problemstilling der lyder på hvordan formindsker/stopper man spil i atomkraft.
  • P= P0*a^t opgave???

    Forumindlæg
    Hej :-) I dette opgave har jeg ingen idé om hvad for en formel jeg skal bruge, eller hvad for et ''emne'' i vil give opgaven, sådan at jeg ved hvad det drejer sig om. Her kommer opgaven: Følgende tabel viser for hvert af årene 1992- 2006 mængden af udvundet solenergi i S...
  • Parabel - a, b, c, d

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg har problemer med opgave 4 som kan ses i nedenstående link: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/111209%20hfe113%20MAT%20B.ashx jeg kan godt finde ud af fortegnet til a,...
  • -3 i skriftlig engelsk HVORFOR !?????????????????

    Forumindlæg
    hej folkens jeg er så nervøs for at jeg får -3 i skriftlig jeg vil høre hvad der skal for at få -3 i skriftlige engelsk b tak på forhånd
  • Større skriftlig opgave?

    Forumindlæg
    Jeg savner lidt inspiration, og tænkte på om der er nogle der har nogle gode forslag til værker der kunne være interessante at skrive om?
  • Skriftlig Engelsk Eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der vil rette min stil/engelsk opgave igennem?
  • Skriftlig eksamen i spansk

    Forumindlæg
    Nogen der vil rette min eksamensopgave igennem, så jeg kan se hvordan det nogenlunde er gået?
  • Mikroøkonomi - Hjælp til skriftlig eksamen?

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg skal til skriflig eksamen i Mikroøkonomi d. 1 Juni og søger dermed nogen, som gerne vil hjælpe mig igennem den? Jeg betaler selfølgelig for hjælpen. ramilagaev@hotmail.com Jeg ser frem til at høre fra en af jer.
  • Svar på de skriftlige eksamener?

    Forumindlæg
    Hvornår får man svar på de skriftlige eksamener. Jeg er rigtig nervøs, for da jeg sad til eksamen var jeg syg, og kunne ikke koncentrere mig. Jeg er bange for, at dumper skriftlig dansk for plejer at få 7
  • Skrift. Frem. Råd

    Forumindlæg
    Hej min klasse og jeg skal til eksamen næste uge. Har i nogle gode råd til dansk skrift. frem eksamen.
  • FSA - Engelsk Skriftlig 2012

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Hvordan gik jeres eksamen i dag? Og hvad gik sidste del af opgaven ud på? (skriftig opgave)
  • Skriftlig fysik - HTX

    Forumindlæg
    Da der afholdes skriftlig fysikeksamen på HTX i morgen, vil jeg opfordre brugere af forummet her til at undlade at svare på eventuelle tråde, der oprettes i tidsrummet 9-14-stykker, da det vist er det normale eksamenstidsrum. Fra den skriftlige eksamen i fysik på STX så vi, at visse folk fandt på...