Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2521 til 2540 af 65692
  • Eksamen: Retskrivning og Læsning

    Forumindlæg
    Hej SP. Hvad synes i om prøven i dag? Diktaten var okay. Men læseprøven var virkelig stressende!?
  • hf efter STX

    Forumindlæg
    kan man tage en hf efter STX? og kan man læse medicin på universitetet direkte efter hf eller kræver det supplering?
  • skriftlig dansk stx :s!

    Forumindlæg
    Nogle der kan fortælle hvad og hvordan disse 3 genre opbygges i skriftlig dansk: Den litterære artikel: at analysere og fortolke en litterær tekst. Kronikken: At redegøre for en tekst syspunkter og dernæst diskuter dem. Essayet: Er at reflektere eller kommentere over et emne. Hurtig hjælp tak...
  • Eksamen HTX Mat. B

    Forumindlæg
    Hey !Var nogen af jer op til eksamen skriftligt i matematik B på HTX d. 31/05-2006?Hvis nogen af jer var, synes I så nogle af opgaverne var svære/nemme ?Hilsen Kevin.
  • Matematik til 3 klasse

    Forumindlæg
    jeg er virkelig dårlig til matematik..HJÆÆLP! hvordan placeres de tal ind i rækkefølge
  • Mat. Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hey! Det står sådan til, at jeg skal til matematik eksamen skriftligt her på onsdag. det er matematik på b-niveau gymnasium. Det er ikke det fag, jeg er skrappest til. Så jeg ville blive glad, hvis nogen havde nogle råd eller gode ideer til at træne op til eksamen. Evt. opgaver eller gode nota...
  • matematik opgaver

    Forumindlæg
    Hej Jeg har svært ved at regne nogle opgaver ud, er der nogen der vil hjælpe med, hvordan man regner dem ud og hvilke formler man bruger? opg 3 1, 2 opg 4 2, 3 opg 5 2 opg 6. 3
  • Hvor lang tid tager eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundtlig matematik for sproglige i morgen. Er så nu kommet i tvivl om hvor lang tid eksamen tager. Det er på B-niveau, altså højt niveau for sproglige
  • Matematik A mundtlig på onsdag

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har matematik A på enkeltfag og skal til mundtlig på onsdag. Jeg var syg med stress til den skriftlige, som skal tages i februar. Jeg har ikke været meget til undervisning i det sidste halveår, hvor jeg havde faget, grundet sygdom. Jeg skal bruge matematiken, da den er adgangs...
  • Musik til skr. eksamen?

    Forumindlæg
    Hej..jeg skal have min bærbar med til eksamen.. og jeg tænkte på om jeg gerne måtte hører musik? jeg tager da hørertelefoner på... ved i om det er ok?
  • svært v matematik

    Forumindlæg
    heej jeg har svært ved matematikken selve logikken hvad kan jeg gøre forberede mig til eksamen har I nogle gode råd ?
  • læse matematik op på B niveau

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er kommet lidt i tvivl. Jeg har planer om at læse matematik op på B niveua. mit spørgsmål er om jeg kan det, da jeg fik 02/00 i matematik på C nivuea ?
  • Gået ned i skr. eksamen?

    Forumindlæg
    Det her er en lille uformel rundspørge for SPs brugere. Er du gået ned i skr. eksamen i forhold til dine årskarakterer eller terminsprøven? Bare svar ja eller nej (du må selvfølgelig gerne uddybe hvis du vil)-
  • Skriftlig Eksamen i mat

    Forumindlæg
    Hej Ville bare gerne høre hvordan det var gået folk i skriftligt mat...
  • Vejledende eksempler på eksamensopgaver 2010 , HF-C niveau

    Forumindlæg
    Nogen, der har svar på spørgsmål 1.016, 1.023 eller 1.024 ?? De er alle fra udgave 2010.
  • Hjælp? angående Matematik A

    Forumindlæg
    Hej sidder lidt og kigger på hvad jeg skal læse næste år? Jeg sad og tænkt på noget, der jeg ikke bestod Matematik A til min eksame på HTX? Kan jeg stadigvæk komme ind på Statskundskab? der er matematik stillet som et Kræv på B? bliver jeg nød til at supplere eller hvordan?
  • HTX Eksamen 2006

    Forumindlæg
    Goddag! Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde Matematik A eksamensættet fra 2006 ? skal ikke bruge besvarelsen, blot selve opgavesættet.. På forhånd tak :)
  • Matematik skriftlig dumpet - stadig muligt at komme ind?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står i den situation at jeg dumpede Matematik B skriftlig med 00 efter den nye reform. I Matematik B mundtlig fik jeg 7. Vi har ikke været oppe i hverken skriftlig eller mundtlig i eksamens perioden. Hvis jeg skal ind på en uddanelse der kræver at man har bestået matematik på B niveau,...
  • Facit for matematik A 21. maj 2018 gammel reform

    Forumindlæg
    Endnu engang uploader jeg facit for STX A-niveau gammel reform. Jeg satser på også at lave for ny reform. Husk, ingen garanti for fejlfrie løsninger. Stil gerne spørgsmål, så kan jeg eller andre dygtige lektiehjælpere svare på jeres spørgsmål.
  • Hvor mange eksamer skal jeg op i ? HHX?

    Forumindlæg
    Hey folkens! går nemlig i 3.G på HHX, hvor jeg skal til eksamen til sommer, men vil lige være sikker på hvordan det helt foregår. har været op i 2.G i to eksamer i matematik samt så fik jeg afsluttede Fransk. i 1.G fik jeg afsluttet samfundsfag. hvor mange eksamer mangler jeg at komme...