Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 2681 til 2700 af 160038
-
AT 2009 - emne
ForumindlægVil gerne have hjælp til at finde et emne til årets AT opgave - Rejser. Skriver i fysik engelsk, men er lidt død mht. emne, har pt valgt luftballoner, og jorden rundt på 80 dage. Kan bare ikke få så meget info i det syntes jeg, så vil gerne have hjælp til et nyt emne. Plx! -
historie eksamen 2009
ForumindlægHej mennesker (: Jeg skal til historie eksamen her på tirsdag.. er der nogen der ved hvordan det foregår? Vi har valgt 24 timer til at forberede os i, og jeg ved at vi får omkring 10-15 sider vi skal læse... men er der spørgsmål til teksten/erne, eller ?? Ved faktisk ikke hvad jeg skal heh xD -
Studieretning med Kemi A?!
ForumindlægHej derude! Jeg skal snart vælge studieretning på HTX, da jeg skal gå der efter 9. klasse. Jeg har et lille problem: Jeg kan rigtig godt lide faget kemi, og vil derfor også gerne have det på gymnasiet. Der er en rigtig god studieretning med Kemi A, Biologi B og Psykologi C. Den er jeg meget inter... -
Mat A
ForumindlægHej.. Jeg vil lige høre om der er nogle, som ligger inde med en matematikprøve (skr.) for A-niveau. Skal have det næste år, og vil derfor gerne forberede mig lidt.. Det er ligemeget hvilket årstal, såfremt det blot er Mat A :) -
Fysik FSA 2009 - Rettelse af dispositioner
ForumindlægHej alle kloge hoveder (: Jeg skal til eksamen i mundtlig fysik på mandag, til det er jeg igang med at lave dispositioner til de forskellige områder. P.t. er jeg færdig med; induktion & transformation. Vil høre om der var nogle der ville kigge dem igennem, og give lidt respons. Det ville vær... -
Kronik - 2009 eksamen vurdering
ForumindlægHej, sandhedens time kronik, hvor der skulle redegøres for argumentationen også derefter diskuteres med inddragelse af en anden tekst. Håber nogen kan vurdere den her er den :): -
Adgangskvotienterne 2009 - Hvad tror I?
ForumindlægHej alle! Vi er jo nok mange der er blevet overrasket over hvor lave kvotienterne ved universiteterne var i år. Mit spørgsmål er lidt - hvordan tror I det vil se ud næste år? Man skal jo tage i betragtning at den nye reform jo på det tidspunkt har haft studenter ude et helt år, men måske har mang... -
Dansk eksamenssæt fra 2009 HHX ..
ForumindlægNogle som vil fortæl mig eksamenssættet fra 2009 .. Hvilke emner der var ??? -
Matematikopg. A+
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der kan hjælpe med opg. 3.027 i bogen eksamensopgaver i matematik, da jeg er kørt fast i den. Kan ikke skrive den her, da der indgår en tegning. -
Enigma - kommunikation, matematik (A) og religion (C)
ForumindlægHej, Jeg skal til AT-eksamen på tirsdag. Men jeg er stødt på et problem i forhold til at flette tilstrækkeligt matematik ind i besvarelsen af mine underspørgsmål. Jeg har valgt emnet Enigma, altså den chiffermaskine tyskerne benyttede under 2. verdenskrig. Mine underspørgsmål lyder: 1. Hvad ... -
Matematik årsprøve
ForumindlægEr der nogen der ved, hvaad for nogle årsprøver matematikere kommer op i matematik??!! -
Fysik August 2006
ForumindlægHej.. Jeg mangler frygtelig meget fysik afleveringen fra august 2006, men på mit ark står der godt nok også 2006-7-2 Opgaverne er: Batteridrevet skruetrækker Eurostar Lufttrykket i en flykabinde Barringermeteoritten Kortere halveringstid Magnetar Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig -
Sygeeksamen AUgust 2007
ForumindlægHar fundet svarende til eksamen i maj 2007, men tænkte på om nogen havde svarende til eksamen i august. Nogle må da have været syge i maj :) Håber nogle ligger inde med nogle svar de vil offentliggøre. Katie... -
Hed august - novelle hjælp til budskab
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en analyse af novellen hed august af Knud Holst. Jeg har bare et problem. jeg er gået helt i stå når det kommer til buskabet med novellen. så hvis der er en der ude, som har læst novellen må i meget gerne skrive hvad budskabet er :-) på forhånd tak! -
matematik- vektor
ForumindlægOpgaven lyder: Der er givet et koordinatsystem med begybdelsespunktet o. To vektorer a og b er bestemt ved: a= (3 4) b=(cost sint) t e [0;2phi] Et punkt P er bestemt ved OP-> = a-> + 2b-> Bestem tallet t, således at afstanden fra punktet P til linjen med ligningen y=½x+6 er mind... -
Hjælp til SRP-projekt om dyreadfærd (biologi B, Matematik A)
ForumindlægHej :) Jeg skal til februar udarbejde mit SRP-projekt. Da min studieretning hedder Matematik A, biologi B og fisolofi C, har jeg valgt, at arbejde med dyreadfærd. I projektet skal jeg lave statistik på dyrenes adfærd, mht. sekvens-, frekvens- og scanningsanalyser. Jeg ville egentlig bare høre om,... -
Mat A på HHX
ForumindlægHej. nogen der tilfældigvis sidder inde med facit for den skriftlige eksamen på A-niveau? fik iøvrigt 7, men vil lige se dem alligevel ;) -
Matematik hjælp-partial
ForumindlægEr lost i metoden til at løse opgaven; Vis, at når a,b,c og d, hvor c ulig d, er konstanter, findes der konstanter p og q, så (2x-4)/x^2 -3x+2 = p/(x-1) + q/(x-2) -
Teknikfag A
ForumindlægHej, jeg skal til at gå på htx og jeg har læst at jeg skal have teknikfag, og jeg skal vælge hvilken slags jeg vil have. Men problemet er at jeg ikke ved hvilken jeg skal vælge, er der nogen der har viden om det, og glemte at sige at jeg vil være IT-diplomingeniør- på forhånd tak -
Græsk Matematik- Historie & Matematik
ForumindlægHey jeg ville høre om der var nogle der havde skrevet en opgave om græsk matematik? Ville gerne bruge det som inspiration, da jeg er gået hel kold.
