Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2781 til 2800 af 154032
-
skriftlig kemi eksamen!
ForumindlægEr der nogen, der ved hvor man kan finde nogle eksempler på eksamensopgaver og tilhørende besvarelser i skriftlig kemi højniveau.. Er nemlig lidt på vildspor mht hvorledes man skal besvare opgaverne og hvilke slags opgaver der vil blive stillet til eksamen, så det ville være rart med nogle trænni... -
Hjælp til metoder i biologi - AT
ForumindlægHej. Jeg skriver i Biologi B og Idræt B om doping inden for cykelsporten. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal skrive om metoderne i biologi. Jeg skal se på om doping fortsat vil være en del af cykelsporten, hvordan EPO virker, årsager til at man vælger doping, dopingreglerne og på Mich... -
Naturfag skriftlig 2.g
ForumindlægHej, ville hører hvordan det var gået for jer i naturfag i dag? jeg synes den var okay.. men går også kun efter en 7'er.hvad fik i opgaverne til ? -
Grammatik,Tysk, Skriftlighed
ForumindlægHar I nogle hjemmesider, som man kan besøge, så man lærer grammatik, tysk? Jeg skal endda snart til terminsprøven i tysk. Jeg håber nogle af ved, hvordan man bliver god til skriftlig tysk. -
Biologi afgangseksamen 2011
ForumindlægHej Allesammen!! Jeg har fået trukket biologi her til afgangseksamen. Men problemet er at man ikke ved hvad prøven handler specifikt om og har derfor et ALT for stort pensum at forberede sig. Nogle der har erfaringer og ved nogle ting som har gået igen gennem årene ?? Jeg ved godt jeg ikke kun ... -
Biologi/ program stump analyse
ForumindlægHjælp! min biologi lære betragter datalogi som almen viden og jeg er helt lost. Er der nogen der har den fjerneste ide hvad det her betyder? private char numbersonly(char c) { char res = c; if (char.IsDigit(c) || char.IsControl(c) || c == ',') { res = c; } else if (c == '.') { res... -
Hjælp biologi eksamen imorgen!
ForumindlægHej derude. Jeg skal til biologi eksamen imorgen kl. 14.00 og emnet er enzymer. Jeg har to figurer jeg gerne vil have hjælp til! Spørgsmålet lyder: Forklar herunder hvilken sammenhæng firgur 1 og figur 2 (aminosyrer og DNA) i bilaget herunder har med proteiner og enzymer. Jeg har vedlagt 2... -
Hjælpemidler til skriftlig dansk
ForumindlægJeg skal om et par dage til årsprøve i skriftlig dansk på HHX og er lidt i tvivl om, hvad man må bruge af hjælpemidler. Må man søge på nettet efter information om f.eks. litterære perioder og genretræk? Må man bruge egne noter, man har liggende på computeren og dokumenter ens lærer har lagt ud ... -
skriftlige eksamener tilbage
Forumindlæger der nogen som har fået deres skriftlige eksamener tilbage ? der har jeg nemlig , og det er gået sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå dårligt!!!! jeg tænkte på hvis der er andre som har den samme følelse, så kunne det være jeg ikk havde det såå dårligt længere! :( det gør faktisk meget ondt... -
gode råd til en skriftlige eksamen
Forumindlægjeg skal til matematik skriftlig eksamen imorgen. Det betyder meget for mig at jeg ikke går i panik under prøven uden hjælpemidler. er der nogen der har en eller to gode råd til mig :-) -
Større Skriftlig opgave
Forumindlæger det en dum ide at bruge wikipedia som en af sine kilder? -
Metoder i dansk og biologi
ForumindlægJeg syntes folk snakker så meget om at man skal kunne snakke i det uendelige om metoder, jeg syntes bare ikke jeg kan finde på mere i de to fag jeg har valgt er der nogle der kan komme i tanke om flere. Jeg har valgt det overordnede emne kloning, etik og moral og har i dansk analyseret og fortol... -
Eksamens Power Point teknologi A
ForumindlægHeej :) På torsdag skal jeg op i teknologi A eksamen, hvor eksamens formen går ud på at man skal vise at man kan de faglige mål i teknologi. De faglige mål for teknologi A lyder: - Analysere og dokumentere en samfundsmæssig problemstilling og anvende metode til systematisk produktudvikl... -
Blodtype - biologi c
ForumindlægJeg har fået disse to spørgsmål som jeg skal svare på i min disposition til mundlig biologi, men ved ikke helt hvad jeg skal skrive til dem. De lyder: "Forklare nærmere om arvehorholdende inden for dette blodtypesystem" (Her menes AB0-systemet) Diskutere den praktiske betydning af b... -
Overstået Biologi/kemi :)
ForumindlægSå er det endelig overstået biologi/kemi --> NV eksamen .. Det var total hyggeligt, slet ikke som jeg havde forventet. Håber de andre eksamener også fortsætter sådan ;) Så det bare om at lave rapporten og så score et godt resultat er det :) Takk for hjælpen til jer ude .. Og held og lykke til ... -
Hvilken metode i biologi? forsøg
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til AT i morgen og jeg skriver i biologi og engelsk. Jeg har fundet en artikel, hvor man putter en plastikpose ned i maven for at få folk til at tabe sige. http://ing.dk/artikel/ny-behandling-mod-fedme-mavekondom-skal-bremse-fodeoptagelsen-95354 Hvad kalder man d... -
Biologi på b eksamen
ForumindlægHej :) Jeg står og skal op til biologi eksamen på b niveau på næste tirsdag - jeg er dog lidt i tvivl om, hvad det præcis er, der skal foregå - jeg ved, at jeg skal trække et spørgsmål dagen før, som jeg skal arbejde med fra mandag til tirsdag, men er der ikke noget med, at man får udleveret en... -
Plantecellen biologi b
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til eksamen til biologi b og pt. er jeg i gang med plantecellen, men er gået lidt i stå ved en opgave, som lyder: en beskrivelse af plantecellens opbygning(har jeg gjort) og funktion - herunder, hvordan der produceres sukker i planten - nogen der kan hjælpe med de ... -
Svar til Fysik A 4. juni 2018
ForumindlægHej allesammen, Jeg var til Fysik A skriftlig eksamen (STX) i dag, og jeg tænkte, om der var andre herinde, der ligeledes var det og som har lyst til at sammenligne svar? -
Dansk Skriftlig Eksamen 2003
ForumindlægEr der andre end mig der synes at det var en røvhæfte, med abeemner? hehe.. især pia tafdrups rødstrømpedigt, som jeg modvilligt valgte.. lad mig høre hva' I andre 3.g'er synes..p.s gud forbande opgavekommisionen..
