Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 2821 til 2840 af 35503
  • Fransk eksamen

    Forumindlæg
    Hej foliiis Jeg skal til fransk eksamen om en månedstid... Del 1 skal man forberede sig til sin disposition. Men del to når man skal trække et spørgsmål hvad kunne spørgsmålet være? i må meget gerne også hjælpe mig i engelsk.
  • AT EKSAMEN

    Forumindlæg
    Er i tvivl om hvordan at eksamen skal foregå.. Skal man sige det man har skrevet i sin synopsis? Eller hvad er det helt konkret man skal sige? Bare metode og videre undersøgelse? Eller hvordan.. Det kunne være rart hvis en med erfaring kunne forklare det På forhånd tak
  • Fysik eksamen

    Forumindlæg
    Hjælp! jeg skal til fysik (folkeskole) eksamen om 3 dage og jeg kan ikke finde nogle lette forsøg til radioaktivitet, vekselspænding og salte. Er der nogle der kan hjælpe?
  • HJÆÆLP! Geografi eksamen :)

    Forumindlæg
    Hej... Jeg er ved at læse op til eksamen, men er stødt på noget med dybgrave :) og jeg forstår det ikke... Så jeg håbede lidt, at der var nogle der kunne fortælle mig: Hvad er dybgrave og hvordan opstår de?? Takk på forhånd? :D
  • Hvordan forgår eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg har haft nogle ringe vejleder hele vejen gennem gymnaiset med hensyn til AT og har samtidig været ekstremt dårlig til at stille spørgsmål.. Så nu prøver jeg her i stedet, studerende er ofte bedre til at forklare. :) Jeg skal til eksamen i AT og jeg har ikke styr på hvad der skal ske. Hvad går...
  • Eksamen - dansk

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man mest effektivt forbereder sig til dansk? Spørgsmålet er om det kan betale sig at forberede sig til dansk eller om man bare skal gå videre til næste fag...?
  • Biologi eksamen HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp :( 1. livsprocesser i en vandplante 2. Regulering af blodsukker(google hjalp ikke meget på en uddybelse) 3. Øvrige stofgrupper kosten skal indeholde. 4. Codominante alleler 5. Kønsbundne dominant og recessivt nedarvede sygdomme 6. Nedarving (inden for DNA og ...
  • oldtids eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der har været oppe i illiaden i old? Hvad er godt at have styr på og hvad kan de finde på at spørge om? Jeg skal op om to dage? :) Håber virkelig i kan hjælpe
  • Fysik eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogle som har nogle noter til jordens salte (ny prisma 9)
  • eksamen: differentialligninger

    Forumindlæg
    hej alle.. jeg har et dumt spørgsmål.. separation af variable, er det, det samme som separation af 1. ordens diff.ligninger???
  • Eksamens opgave

    Forumindlæg
    Emne: Arbejdsløshed i Danmark Problemstilling: Vi vil undersøge hvordan arbejdsløshed i Danmark kan påvirke det økonomiske kredsløb _______________________________________________________________________________________ Hvad sker der med lønningerne ved høj og lav arbejdsløshed? Hvordan påvirk...
  • HASTER. EKSAMEN I MORGEN

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der ved, hvad 1datasæt betyder
  • Eksamens emne

    Forumindlæg
    Hej. Ville spørge om der var nogen der kunne hjælpe mig, da jeg ikke helt kan huske hvilket emne "den rette linje y=ax+by=ax+b" går under. Ja.. nogen der kan forklare for mig, hvad det går ud på?
  • Historie eksamen HASTER

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket forløbet om Danmarkshistorie fra vikinger til velfærd. Dog handler alle mine kilder kun om velfærdsstaten. Hvor høj grad skal jeg ligge vægt på mit forløb? Altså jeg tænker på om de kommer til at stille masser af spørgsmål til mit forløb?
  • at-eksamen

    Forumindlæg
    hej! - hvordan har I anvendt metoderne? - har svært ved at flette et metodeafsnit indi fremlæggelsen,og i realiteten har jeg svært ved at forstå hvad der menes med "metode". - hvordan har i struktureret jeres fremlæggelse?(indledning, snak, konklusion osv. ), hvad er jeres "røde...
  • Eksamen + integralregning

    Forumindlæg
    Jeg skal op til mat B og har brug for hjælp til dette spørgsmål: Bevis nogle sætninger om stamfunktionen og det bestemte integral. Hvilke beviser er bedst at bruge?
  • Eksamen - Der Langläufer

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket Der Langläufer af Tom Finsen side 40-44. Er der nogle med gode noter eller andet til den, så ville jeg være utaknemlig glad hvis du gad sende det til mig. På forhånd tak.
  • Konjunktiv til eksamen

    Forumindlæg
    Kan man sige følgende: Der Text wäre in 1994 geschrieben. På forhånd tak
  • KEMI eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan kan man finde pH i en opløsning af stærk syre?
  • dansk eksamen..

    Forumindlæg
    Hvad lægges der vægt på hvad skal man kunne.. Jeg sidder og læser litteraturens veje igennem, og er noget til symbolismen.. men har hentet en kompendie med hovedpointerne i hver periode.. men lægges der så meget vægt på litteraturhistori, og hvad skal man kunne indenfor sprog og medier ?