Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2881 til 2900 af 154032
-
Har fået en skriftlig advarsel
ForumindlægSå jeg har fået en skriftlig advarsel med et fravær på 16% for året, om et par dage skal jeg til den opfølgende samtale, jeg har været syg 4 moduler i den 20 dages periode jeg havde til at rette op på mit fravær. Hvad kan jeg forvente de fortæller mig til samtalen? - Er jeg blevet bortvist? ... -
Skriftlig karakter KVUC - dato?
ForumindlægHar afsluttet et 4. ugers matematik turbokursus her i juli/august på KVUC. Jeg vil lige høre hvornår og hvorledes man får sin skriftlige karakter at vide? Jeg er optaget på uni med start 1. sep - så det ville være rigtig lækkert at vide inden. Jeg har desuden sørget for at tjekke op at mit studi... -
AT Etik: Biologi / Engelsk
ForumindlægHej, Jeg skal lave en mini synopsis i mit AT-forløb, hvor fagene Biologi og Engelsk skal kombineres i en problemformulering. Det jeg er i tvivl om er hvordan, og på hvilken måde, jeg skal inkorperere Engelsk i Biologi. Biologien består grundlæggende i Kloning og fosteranalyse. Overemnet... -
Hjælp til menstruationscyklussen i biologi - eksamen
ForumindlægHej, Jeg er gang med at lave en disposition til min biologi eksamen, men forstår ikke helt menstruationscyklussen.. synes den virker meget kompliceret, så håber der er en der kan forklare mig den (gerne detaljeret). Spørgsmålet jeg skal besvare lyder: Gøre rede for menstruationscykl... -
Matematik i den større skriftlige opgave?
ForumindlægTja. Så er det (endelig?) tid til at 3.g'erne begynder at overveje hvad de vil skrive om i deres større skriftlige opgave - først og fremmest hvilket fag, dernæst hvilket emne. Personligt er jeg i tvivl om faget. Af den grund vil jeg høre om der er nogen af jer der enten har skrevet eller ha... -
hjælp til synopse i biologi og kemi
Forumindlæghej alle sammen jeg skal lave en synopse i faget kemi og biologi. min emne er kost og sundhed jeg er gået lidt i stå i problemformulering- jeg håber i kan hjælpe mig, da den skal afleveres på mandag. problemformulering: Hvad er årsagen til unges overvægt? Væsentlige problemstillinger: - Hvad er... -
Karakter i skriftlig mat..?
ForumindlægNogen som ved hvor mange point man skal have for at få 03,5,6... osv. i skriftlig matematik..? (Gymnasium B-nivaeu) -
Biologi i Århus eller Odense?
ForumindlægHej Jeg vil gerne læse biologi til sommer, men jeg kan ikke finde ud af, om det skal være i Odense eller Århus. Så ville lige høre, om der er nogle, der kan fortælle noget om biologistudiet de to steder? Hvad er de to universiteters stærke sider inden for biologien? Umiddelbart synes jeg, at u... -
Tæller mundtlig eller skriftlig del mest?
ForumindlægHej, jeg har lige været oppe til eksamen i DHO, hvor jeg fik to forskellige karakterer for hhv. den mundtlige og skriftlige del af opgaven. Jeg ved godt, at DHO-karakteren slet ikke tæller, men jeg er bare nysgerrig på, om den skriftlige del tæller mere end den mundtlige i SRP i 3.g? Tak på forh... -
AT8 Biologi-Religion Darwisme
ForumindlægHej dejlige mennesker, er der en der ude der har overvejet Darwisme i fagene biologi-religion? Hvis der er kunne vi måske skrive sammen -
(VIGTIGT!) Skal op i biologi om 50min.
ForumindlægJeg vil bare høre om der er nogen der har været oppe i biologi og kan fortælle mig hvad prøven handlede om? (FSA) -
Biologi (Kroppens kredsløb) & (Ekstraopgave)
ForumindlægHej, jeg skal aflevere en biologi opgave imorgen og har svært ved disse spørgsmål. Nogen der er så søde at hjælpe? :) 1. Hvad er hjertekarsygdomme og hvad sker der npr man får en blodprop? Hvorfor er det så farligt? 2. Hvorfor bliver du varm når du bevæger dig? 3. Hvad gør det autonome nervesyst... -
BIOLOGI EKSAMENSSPØRGSMÅL OM CELLER, VIGTIGT
ForumindlægHej :-) Jeg skal op i biologi, og vi har fået offentliggjort nogle spørgsmål, som vi kan forberede os på. Jeg er dog lidt i tvivl om et spørgsmål, pga. det er formuleret lidt underligt. Så hvis der er nogen, som kan forklare mig, hvad jeg skal gøre, og komme med nogle fif, ville jeg blive meget g... -
KRONIK FRA DANSK SKRIFTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej kan se at der er nogle der er villige til at vurdere ens stil og tænkte på om jeg er så heldig at en af jer vil se min igennem? Jeg skrev en kronik om Grænsebrydende underholdning hvor opgaveformuleringen lød: Skriv en kronik om grænseoverskridende underholdning i nutidens medier. kronikken s... -
Hvad tager i med til skriftlige eksamener?
ForumindlægTager i bare ALLE de papirer i har fået i løbet af de 3 år, samler dem i en mappe, og så det bare det? -
Dansk skriftlig fremstilling GLEMT
ForumindlægHej Ved i hvad der sker hvis man har glemt sit opgave nr på opgaven. det forsvandt da jeg skulle opsætte min artikel og glemte at sætte det ind fordi var først færdig lige til tiden og havde rimelig stress på. -
FRIGIVELSE AF STX SKRIFTLIGE EKSAMENER
ForumindlægJa, som overskriften siger. Nogen der ved hvonår de skiftlige årskarakterer fra studentereksamen bliver frigivet? Eller får man dem først den dag man får eksamensbeviset? Speedometer007 -
Folkeskolensafgangsprøve i Biologi. OMG!
ForumindlægHey alle sammen. Jeg skal op i biologi d. 16 maj. Testen foregår elektronisk i vores skole, dvs at vi udfører prøven på computeren. Jeg ville rigtig gerne høre noget fra jer. Om hvad I tror, jeg kommer op i. Eksempelvis... Jeg er har det nogenlunde svært med faget Biologi. -
MAT A 2023 MAJ opgave forklaring?
ForumindlægHej, så har der været skriftlig eksamen i mat A i dag, og jeg vil lige høre hvordan i al verden man beregner c) i denne opgave? Tak! -
Klage ang. skriftlig karakter
ForumindlægEr der nogen der har oplevelse med at når du klagede fik du karakteren hævet? Jeg har fået mit dansk karakter, Hf, tilbage og fik 02. Jeg forstår slet ikke hvordan jeg har fået det, siden jeg normalt får 7-10 til skriftlig. Og jeg vil gerne klage. Kan man få karakteret sænket hvis de kigge...
