Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 281 til 300 af 35503
-
Bioteknologi - Industriel fremstilling
ForumindlægHej I forbindelse med bioteknologi i industriel fremstilling af produkter af f.eks. rengøring eller fødevareprodukter, er det vigtig at man arbejder sterilt for at kunne styre resultaterne.. men hvordan arbejder man sterilt for på denne måde at kunne styre resultaterne? -
Matemaik A 13 august 2015
ForumindlægNogle der ligger inde med eksamensættet for matematik A 13 august 2015, som jeg må få? -
Redegørelse af Helle Thornings Nytårstale 2015
ForumindlægHjææææælp! Har fået af vide at jeg skal lave en redegørelse, men jeg ved ikke hvad den skal indholde, og hvordan jeg skal starte :(( -
Bioteknologi A eller Kemi A?
ForumindlægHej jeg går på stx i 1.g og er i tvivl om jeg skal vælge retningen med Kemi A eller biotek A (de begge er med Mat A og Fysik B) Hvis jeg nu valgte at tage Kemi A vil jeg gerne have Biologi B som valgfag (hvilket næsten udgør bioteknologi) Men er i tvivl fordi klassen med kemi A er utrolig spli... -
Bioteknologi A eller Fysik A?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal meget snart til at beslutte mig for, hvilken studieretning jeg skal vælge på gymnasiet, da jeg snart skal ud af 9.klasse. Og mit spørgsmål lyder derfor således; Hvilken studieretning mener I ville være bedst for mig - Biotek A, Matematik A, Idehistorie B eller Fysik A, ... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg leder efter retningslinjer, der kan vise/fortælle, præcis hvad man skal kunne til skr. eksamen i bioteknologi. Jeg leder lidt efter en form for liste, som jeg kan forholde mig til. Og hvis nogen ligger inde med gode noter til faget, ville jeg blive ovenud lykkelig, hvis I ville se... -
STX - MATEMATIK B 22 MAJ. 2015
ForumindlægHej! Er der nogen af jer, som har været oppe i MAT B - STX 22 MAJ 2015? Var selv oppe og kan egentlig ikke vente til at se resultatet! :-D -
Bio-kemi eller bioteknologi???
ForumindlægHej alle Jeg har netop afsluttet grundforløbet og fik ikke min første prioritet, som var bio-kemi (Biologi A, kemi B), så nu har jeg bioteknologi som studieretning (Biotek A, fysik b, Mat A) Vi har haft vores første time med vores Biotek-lærer, og han fortalte os bundærligt, at dette er den svæ... -
kemi skriftlig Stx 3. Juni 2015
ForumindlægHej, Hvad synes I om sættet fra idag kemi A på stx?:) -
Hvor mange medlemmer vil der være hos DGU i 2015, hvis medlemsfremgangen forsætter uændret?
ForumindlægHej! Jeg kan ikke lige finde ud af denne opgave, nogen der kan hjælp? Jeg ved at antagelse fra opg.4.4 er korrekt, at det vokser med 1000 medlemmere. se opgaven, som er vedhæftet. -
Rettevejledning til STX 29 maj 2015 SAMF A
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at finde rettevejledning til STX 29 maj 2015 SAMF A? Da jeg skal brugen til et AT forløb omkring synd i Gymnasiet. Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg vil også meget gerne vide hvordan man får fat på dem, og om det er svært. Mvh -
SRP HJÆLP MOD BETALING BIOTEKNOLOGI OG HISTORIE A
ForumindlægJeg vil gerne have hjælp til at skrive min srp opgave 2016, så ville lige spørger om der nogen her som er gode til det og især i disse fag bioteknologi A og Historie A? tak på forhånd -
Et spørgsmål inden for bioteknologi
ForumindlægHej alle sammen:-) Jeg interessere mig virkelig meget i, at vide noget til det nedenstående spørgsmål. Jeg har prøvet at søge det inde på google.dk og andre ansøgningsprogrammer, men kunne ikke rigtig finde noget til det. Så derfor håber jeg at I vil svar mig på mit spørgsmål. Er de grænser for, ... -
Min SRP opgave i Bioteknologi
ForumindlægHej allesammen :) Jeg har det ikke særlig godt med min SRP- opgave:( Ville spørge om der måske er nogle herinde der har lidt overskud til at bedømme den? SRP'en tegner mit fremtidige skæbne for mig mht. Uddannelse :(:( På forh&#... -
Bioteknologi A august 2012
ForumindlægHej. Er der har lavet opgave 1 i eksamenssættet fra august 2012? Det handler om svampe og farvestoffer, og jeg kunne ærlig talt godt bruge lidt hjælp. På forhånd tak :) -
(Bioteknologi) Hurtigt spørgsmål
ForumindlægHvad er forskellen på selve "steady state" og Michaelis-Menten ligningen Er steady state en del af ligningen er lidt forvirret -
Hvordan bedømmes bioteknologi A?
ForumindlægJeg kom til at tænke på hvordan man bedømmer sættene fra biotek A? Er det vha. point som i matematik eller er det blot en samlet bedømmelse af helhedsindtryk? Hvis der er point gælder det at man får 10 point for 1 rigtigt besvaret spørgsmål? På forhånd tak :-) -
Bioteknologi VS kemi
ForumindlægHej Jeg skal meget snart vælge endelig studieretning på stx og jeg vil gerne have fysik/kemi eller biotek Men kan simpelthen ikke bestemme mig... Har i nogle gode meninger om hvilket fag ermest spændende eller hvad i eventuelt har lavet i de forskellige fag? -
Bioteknologi - Stamtræ over Robertsonske translokationer
ForumindlægJeg har siddet og tænkt over dette spørgsmål i et stykke tid, men har brug for hjælp til at finde ud af, hvordan jeg skal løse den. På forhånd tak for hjælpen. :) -
Engelsk Skriftlig eksamenssæt fra 25 maj 2015 STX
ForumindlægEr der nogen som der har lavet det skriftlige eksamenssæt i Engelsk A sidste år? den er den fra den 25 maj, og der er kun tale om opgave 1-5 af de grammatiske.. DET VILLE VÆRE EN SUPER HJÆLP
