Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 3801 til 3820 af 58387
-
Sammen eksame 2 gange?
ForumindlægHej Alle. Jeg har et lidt tricky spørgsmål. Jeg er igang med Engelsk B på hold som HF enkeltfag, og skal op til eksamen her til sommer. Da mit skriftlige er meget dårligt og vi næsten aldrig har nogle skriftlige opgave for, overvejer jeg at tilmelde mig Engelsk B som e-learning (flex), for at få... -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i his om en uges tid. Jeg har siddet og læst lidt på pensum og kunne godt tænke mig at spørge om noget angående selve eksamen: - Vil lærer og censor godt kunne stille spørgsmål til specifikke kilder i undervisningsbeksrivelsen, da der jo er meget pensum? Mvh. Chr... -
Eksamen
ForumindlægHej venner. Jeg vil gerne allerede nu begynde at øve mig på fysik og matematik skriftelig eksamener, derfor tænkte jeg om der var nogen der kendte en eller anden hjemmeside el. lign. hvor jeg måske kunne finde eksamenssæt for de sidste 5-6 år både i matematik og fysik. På forhånd tak :) -
Eksamen!!
ForumindlægHey allesammen!!Jeg har lige oprettet en bruger herinde, da jeg har hørt at det er et godt sted og få hjælp.Jeg går i 9.klasse, og har virkelig brug for HJÆLP.. Jeg skal til skriftilg matematik på tirsdag, og kunne virkelig godt bruge nogle råd!Selvom jeg elsker matematik får jeg kun 7, nogle gan... -
Eksamen?
ForumindlægHej allesammen Er der nogle, der kan forklare mig, hvordan tyskeksamen på B-niveau i gymnasiet foregår helt præcis? Ved godt, at man har 24 timers forberedelse, men hvor længe skal man snakke tysk med censor og lærer, osv.? På forhånd tak :) -
eksamen
Forumindlægmit emne er radioaktivitet... Stikord til mit oplæg er, henfaldstyper, baggrundsstråling, dosis og dosisækvivalent, ioniserende stråling skade, anvendelse af radioa. isotoper samt et eksperiment om halveringstykkelse.. kan nogen så gennemskue om jeg behøver brige aktivitet og halveringstid ind i... -
eksamens hjææææælp
Forumindlægpå hvilke måder har platon inspireret nyere tid -
Hjælp til eksamen
ForumindlægI hvilket år blev digtet "Raad til unge Ægtemænd" af Adam Oehlenschläger udgivet?? -
Har gevaldigt brug for noget hjælp til at skrive en engelsk novelle om Identitet!?
ForumindlægJeg skal skrive en 2 siders novelle om identitet på engelsk, til i morgen. - Jeg er fuldstændig blank :( aner ikke hvad jeg skal skrive om, så håber der er nogen søde og godhjertede mennesker derude, der vil give lidt inspiration? (: Niveauet er 1.g engelsk A på STX. -
Eksamen - Hjælp! :-(
ForumindlægSkal til Bio. C eksamen og er HELT lost! Ved simpelthe ikke hvordan jeg skal grive det an! :-( Jeg ved hvad der er blevet opgivet og hvad jeg skal læse på, men HVORDAN forbereder jeg mig? -
Eksamen
ForumindlægHey er der nogen som kan hjælpe mig med mundtlig matematik. Har eksamen angst og er helt forvirret i hvad jeg skal kunne for at få en middel karakter:((( -
eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op i historie... Mit spørgsmål er: hvordan foregår historie eksamen... det med problemstillinger?? -
Klage vedrørende skriftlig dansk eksamen?
ForumindlægHej allesammen Har lige fået karakterer for afsluttende skriftlig eksamen STX 2019. Jeg har fået 4 i dansk for mit essay om "Meningsdannelse på de sociale medier", hvor jeg ellers plejer at få væsentligt højere karakterer. Jeg overvejer derfor, om jeg skal klage, men vil lige høre je... -
Eksamen HJÆLP!!!
ForumindlægHej igen studieportalen. Skal op i matematik b, og skal have lavet nogle spørgsmål færdig. Men jeg sidder her og grubler meget over, hvordan og hvorledes man skal løse de her to spørgsmål, nogle der kan hjælpe, anyone!!!! ???? Vedhæftet fil :-/ Tusind tak på forhånd (Y) -
Eksamen
ForumindlægJeg har kemi på b niveau og kan risikere at trække dette spørgsmål. Forklar om atomer, molekyler og ionforbindelser.. Jeg er lidt i tvivl om hvad der er relavant at fortælle. -
Hjælp med eksamen
ForumindlægHej jeg har trukket Human rights and wrongs, under det emne har jeg valgt og snakke om Womans right og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal snakke om. Har I nogle ideer?? Hav en god aften -
Eksamen - hvordan?
ForumindlægHej. Jeg står og skal op i historie, gymnasie gammel ordning. Jeg tænkte på, om der er nogen der ved hvordan den foregår.. om man kommer op i kendt eller ukendt kilde, og eller hvordan det foregår.. -
Eksamen.
ForumindlægG'dag.. Ville bare høre, om hvordan en religionseksamen kommer til at foregå? Trækker man bare en tekst, og analyserer den, eller er der nogle underspørgmsål man skal finde ud af? Og en anden ting.. Hvad er den primære forskel på Jødedom/Kristendom? GT/NT? Er det ikke bare at kristendommen ... -
Haster! EKSAMEN!
ForumindlægHvis nogen af jer har en analyse af disse tekster, film, billeder og digte,så må i meget gerne sige til:). Hovedværk: Søren Damm: Transit (roman) Hovedværk: St. St. Blicher: Hosekræmmeren ( novelle ) Berlingske Tidende: Bandens bitches (avisartikel) Ondskab (film) Edvard Munch: Skriget (billede)... -
Eksamen
ForumindlægHvordan kan jeg forklare kroppens celulære respiration..
